به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    رایحه جان شرمنده ولی می خوام باهات رک صحبت کنم.

    مثل اینکه موضوع کم آوردی باز گیر دادی به شوهرت . آخه چرا ؟؟؟
    دلت میاد واقعا ...حالا یه نفر هم که اهل ریا و تظاهر نیست باید باهاش اینجور رفتار شه.
    باور کن من جات بودم حمایتش هم میکردم.....
    خودت بهش فکر کن پول خیرات به چهار تا فقیر بیچاره که ماشالا تو این روزا خیلی زیاد شده برسه بهتره یا به فک و فامیل و همسایه که از زور سیری میندازنش سطل زباله؟؟؟

    انقد هم رو این بنده خدا ایراد نذاز و انقد هم باهاش بحث نکن و امر و نهی نکن
    کمی همراهیش کن قبول کن شوهرت این اخلاقشه و تو باید بهش افتخار کنی و بپذیریش

    از ما گفتن بود......................

  2. کاربر روبرو از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده است .

    گلنوش67 (پنجشنبه 01 تیر 91)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 تیر 99 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,339
    امتیاز
    22,823
    سطح
    93
    Points: 22,823, Level: 93
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 527
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger First ClassOverdrive
    تشکرها
    3,264

    تشکرشده 3,442 در 1,036 پست

    Rep Power
    151
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    سلام رایحه جان
    نگران حرف مردم نباش همه بزودی عادت می کنند و مثل شما پی به ذات خوب و پاک همسرتون می برند

    همسر خواهر من هم مثل همسر شماست اول برای ما اصلا ملموس نیود ولی کم کم همه به اخلاقاش پی بردیم و حتی الان همه خیلی خیلی به خاطر رفتارهای بی ریاش دوستش داریم و همسر من که میشه باجناق ایشون همیشه میگه اگه فلانی چنین رفتارهایی رو نداشت قطعا اینقدر به دل ماها نمی نشست و ایشون رو مثل بردارش دوست داره
    [align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
    بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]

  4. 4 کاربر از پست مفید eghlima تشکرکرده اند .

    eghlima (پنجشنبه 01 تیر 91)

  5. #13
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    چند تا سوء تفاهم رو رفع کنم
    بهار 66 مطمئنی من به نماز همسرم گیر دادم؟ ما یه مدت نماز صبحامون قضا می شد من نگران اون بودم وگرنه من گیر ندادم بهش
    گلنوش جان راجع به خیرات دچار سوءتفاهم شدی من با این فکرش مخالف نبودم اتفاقا موافق هم بودم ولی مادرش توانائی نداشت به تنهائی خیرات بده همسرم راضی شد من تو پست قبلی هم گفتم فقط خواستم بفهمید چه فکری داره و دنبال ظاهر فریبی نیست.
    من فقط دوست دارم وقتی لباس می پوشه نظر منم بپرسه.یه آدم ساده پوش مگه چند تا انتخاب داره به خاطر همونم باید جبهه بگیره؟(باشه حالا که این طور می گید دیگه راجع به این موضوع بهش گیر نمی دم)
    به خدا اگه بدونید گاهی چقدر روی من فشار می یاره حرف مادرش و مادرم.خودتون هم می دونید مرد هر رفتاری کنه از چشم زن می بینن.البته فقط کمبودها به اسم منه
    منو محکوم نکنید.ما تو این جامعه با همه انتظارات زندگی می کنیم.وقتی مادرم می گه رایحه دختر خالت می گه چقدر شوهر رایحه مثل خودشه کم حرف و ساکت من تا حالا صداشو نشنیدم.من مادرمو خوب می شناسم منظورش تعریف نیست بلکه می گه به شوهرت بگو کمی بیشتر تو جمع صحبت کنه.اما مگه کسی می فهمه همسرم چقدر خوبه حتی مادرمم نمی فهمه گاهی غیر مستقیم داماد دائیمو به رخ می کشه که چقدر خوش مشربه ولی چرا نمی بینه همون آدم وقتی یکی نره خونش اونم می گه چون اونا نمی یان ما هم نمی ریم ولی همسر من عمرا ازین فکرا بیاد سرش.من از خوبی بیش از حد همسرم به اینجا پناه اوردم.چون عقل مردم به چشمشونه.
    یا حتی مادر خودش از برادرش چه طور تعریف می کنه که برادرم دست و دل بازه ولی پسرم نه پس چرا نمی گه همین پسرش چقدر احترام نگه می داره و برادرش چه طور با داد و بیداد حرفشو به کرسی می شونه.
    به قول همسر عزیزم همه ما آدما داریم بابی انصافی قضاوت میکنیم حتی تو این جملش هم خودشو تافته جدا بافته نمی دونه.
    بازم از خوبیش بگم که محکوم نشم به نمک نشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

  6. 3 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  7. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    سلام رایحه ی عزیز.

    به نظر من، خیلی درگیر قضاوت دیگران شدی.

    مشکلی توی زندگیتون نیست.
    همه ی حرفا رو بریز دور.

    زندگی به این خوبی رو تلخ نکن.



  8. 6 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    رایحه جون اول سلام
    عزیزم حرفای دوستان همه درسته و منم با همشون موافقم ولی مشکل چیز دیگه است..
    مشکل تو و طرز فکرت نیست که بگیم رایحه قدر همسرت رو بدون
    مشکل همسرت و طرز فکرش نیست که راهی بگیم برای اصلاح طرز فکرش....
    مشکل اینکه با وجود اینکه تو همسرت رو دوست داری و اخلاق و طرز فکرش رو قبول داری،در مقابل گلایه و حرفای اطرافیانت کم می اری ....
    به نظرم توبایدرو خودت کار کنی تا حرف مردم انقدر برات با اهمیت نباشه...
    رایحه جون البته من کاملا درکت میکنم چون پدر خودمم تقریبا چنین خصوصیاتی داره و چنین گلایه هایی هم ازش میشه که باعث میشه مادرم اعصابش خورد شه وبهش گیر بده ...

    ولی بایدسعی کنی نسبت به صحبت های اطرافیانت بی تفاوت باشی،لازم نیست مادرت رو قانع کنی که رفتار همسرت درسته یا توضیح بدی ،البته می تونی توضیح بدی ولی احتمالا اونها توقعاتی از همسرت دارن و خوب قانع نمیشن ،شاید هم در برخی از موارد حق با اونها باشه.
    مثلا چه اهمیتی داره که مادرت بگه فلان داماد خوش صحبته ولی شوهر تو نیست!یا مادر خودش بگه پسرم دست و دلباز نیست..این ها اصلا مهم نیست،مهم اینکه خودت از نیت همسرت آگاهی..و بدون در دراز مدت همه به سادگی و بی آلایشی همسرت پی می برن...
    به اطرافیان بگو که این اخلاق همسرت هست و نمی تونی ونمی خوای شخصیتش رو تغییر بدی چون اخلاقش رو می پسندی.. خودت هم این گلایه ها رو به همسرت انتقال نده،چون چیزی عوض نمیشه جز اینکه بین شما بحث پیش بیاد...
    در مورد لباس پوشیدنش به نظرم میتونی این درخواستت رو یکبار تو شرایطی که روابطتون خوب بود بهش بگی،بگی علت اینکه دوست دارم کت وشلوار بپوشی تو مراسم رسمی مثل عروسی،این نیست که دیگران چه فکری می خوان بکنن،بگو نظر و حرف دیگران برام اهمیت نداره،ولی چون با کت شلوار خیلی شیکتر و جذاب تر میشی و از این که تو شیک به نظر می ای لذت می برم.
    در ضمن رایحه درمورد اینکه همسرت اجتماعی نیست به نظرم مسافرت رفتن های دسته جمعی میتونه به اجتماعی تر شدنش کمک کنه.

  10. 2 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  11. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون
    سلام رایحه ی عزیز.

    به نظر من، خیلی درگیر قضاوت دیگران شدی.

    مشکلی توی زندگیتون نیست.
    همه ی حرفا رو بریز دور.

    زندگی به این خوبی رو تلخ نکن.


    رایحه عزیزم

    با دختر مهربون و خارپشت و نازنین موافقم! به گیرنده هات دست نزن! تصویر سالمه! ایراد از چشمهای مردمه!

    وقتی کسی اینطور گفت در نهایت ادب و احترام بگو همسر من آدم آرومیه و من اینطور دوستش دارم!

    بگو سلیقه من اینه! عاشق همین حجب و حیاشم!

    وقتی ازش دفاع کنی کم کم دیگران ماست هاشون رو کیسه می کنن!

    چرا سکوت می کنی؟ چرا میگذاری نقدت کنن! اصلا به قضاوت دیگران بها نده!

    تو همسر خیلی خوبی داری! لا اقل من اینو خوب میدونم و میدونمم که دووستش داری!

    اما خیلی درگیر قضاوت های مردمی عزیزم...

    تو نمک نشناس نیستی! فقط رفتار جرات مندانه رو در مقابل حرفها و قضاوت های نادرست دیگران باید

    انجام بدی...

    تو ماهی عزیز دلم







  12. 3 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 مرداد 91 [ 13:50]
    تاریخ عضویت
    1391-2-10
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    736
    سطح
    14
    Points: 736, Level: 14
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    سلام عزيزم
    به نظر من همسر شما حرف نداره تك و يكي يه دونه كه قدرش نميدوني
    كسي كه براي مردم زندگي نميكنه و اعتقادات خودش داره
    تقصيري نداري عزيزم چون يك عمر براي مردم زندگي كرديم و همش نگاه هاي مردم برامون مهم بوده و ينجوري بزرگ شدي و يكي مث همسرت كه بر خلاف جريان آب ميره برات عجيب هست.
    من و شوهرم هر دو عين همسرت فكر ميكنيم و فقط و فقط براي خودمون زندگي ميكنيم اصلا كوچكترين اهميتي به حرف مردم نميديم و خوشبخت هم هستيم
    من نميدونم چرا ما اصرار داريم كه همسرمان هموني باشه كه ما ميخواييم بابا به خدا اين دو تا انگشت شبيه هم نيستن چه برسه دو تا آدم
    تو رو خدا ديدتون رو بازتر كنيد بهتر ببينيم
    موفق باشي

  14. کاربر روبرو از پست مفید بهار58 تشکرکرده است .

    بهار58 (پنجشنبه 01 تیر 91)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اردیبهشت 92 [ 17:11]
    تاریخ عضویت
    1390-7-17
    نوشته ها
    195
    امتیاز
    1,939
    سطح
    26
    Points: 1,939, Level: 26
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 475 در 135 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    رایجه جونم سلام

    شوهر منم مثل شوهر شماست با این تفاوت که من آدم فوق العاده اجتماعی هستم .. فکر کن چقدر سخت بوده واسم

    اتفاقا یک تاپیک هم تو همین مایه ها زدم و آقای SCI چقدر خوشگل منو راهنمایی کرد
    بابا چی میگی تو؟؟؟ شوهر من اگه یکی از فامیل دور از جون فوت بشه نمیاددددددد وای اوایل اینقدر برچسب به این طفلک زدن که اجتماعی نیست و ... اینقدر من گریه میکردم ولی قبولش کردم با هاش همراه شدم به بقیه هم حالی کردم شوهرم اینه و من اینجوری میخوامش
    قبولش کن بهش بها بده ازش تغریف کن و ارزش هاشو بالا ببر
    من حتی ازش خیلی چیزها یاد گرفتم مثلا اینکه حرف مردم واسم مهم نباشه
    یاد گرفتم واسه خودم زندگی کنم
    الانم هم اون بهتر شده هم من اعصابم راحتتر

  16. کاربر روبرو از پست مفید yekta_b تشکرکرده است .

    yekta_b (پنجشنبه 01 تیر 91)

  17. #19
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    من هیچ کدوم از حرفا رو به همسرم منتقل نمی کنم ولی خوب این گیر دادنه هست که سعی می کنم دیگه بهش گیر ندم.در ضمن وقتی ببینم حرفها بوی گلایه و انتظار از همسرم هست سریع جبهه می گیرم و متاسفانه نمی تونم جلوی خودمو بگیرم البته در برابر مادر خودم.ای کاش من خودم سر زبون دار بودم می تونستم هر از گاهی از همسرم و خوبی هاش بگم.
    خوب این حرفا و راهنمائی هاتون مربوط می شه به نوع پوشش همسرم و کم حرفیاش
    اما همین تبریک و تسلیتها هم جز انتظارات بیش از اندازه مردمه؟؟؟؟؟؟من فقط دوست دارم همسرم خودش یادش باشه من خودم از اینکه به همسرم گیر بد متنفرم یه جورائی خودم هم آزرده می شم از این وضعیت.آیا راهی هست یه بار دیگه می گم اگه من بهش بگم اون هم گوش می کنه نه اینکه مخالف باشه ولی خودش یادش نمی شه.مثلا فکر کنید فقط به خاطر عیادت مریض رفتیم یادش نمی شه یه خدا شفا بده بگه می دونم از کمروئی نیست.نمی دونم می تونم منظورمو برسونم یا نه حواسشو به این چیزا جمع نمی کنه

  18. 2 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (پنجشنبه 01 تیر 91)

  19. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    78
    Array

    RE: اختلاف نظرهای من و همسرم در مسائل اجتماعی

    سلام رایحه جان

    عزیزم اجازه بده شوهرت خودش باشه و اصلا هم سر این مسائل خودت رو اذیت نکن و حساس نشو .
    شوهرت از قبل ازدواج هم همینطور بوده و همان رویه رو داره ادامه می ده پس دیگه نباید با خانواده شوهرت مشکل داشته باشی و اگه بهت حرفی زدند می تونی بهشون بگی که پسر شما همینجوری بوده و من هم باهاش مشکلی ندارم .
    اما در مورد خانواده خودت که می تونی بهشون بگی اخلاقش همینجوریه و دلایل محکمی داره برای خودش و من هم همینجوری قبولش کردم .


    رایحه باور کن که اگه زیاد خودت رو زیاد به این مسائل درگیر نکنی کم کم توی زندگیت و توی ذهنت انها کمرنگ می شن و می بینی که واقعا اصلا مهم نبوده که بهشون فکر کنی .
    پس خود رو اذیت نکن عیسی به دین خودش و موسی هم به دین خودش !
    تو خودت باش و بزار اون هم خودش باشه !
    نه خودت رو اذیت کن نه شوهرت رو .....

  20. کاربر روبرو از پست مفید چشمک تشکرکرده است .

    چشمک (پنجشنبه 01 تیر 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 16:55
  2. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  3. فوبیا و اضطراب اجتماعی
    توسط ki@rash در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 خرداد 91, 01:18
  4. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.