تشکرشده 4,314 در 675 پست
آویژه (سه شنبه 23 خرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
این نقاشی یه دختر کوچولوست که خیلی اصرار داشت بذارم اینجا.
![]()
بهار.زندگی (پنجشنبه 16 شهریور 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
<table border="15">
<tr>
<td></td>
</tr>
</table>
فرهنگ 27 (یکشنبه 28 خرداد 91)
تشکرشده 198 در 42 پست
عذر میخام فرهنگ27 میشه یه توضیحی درباره ی تصویر بالا بدین چون من حدود دومتری عقب رفتم اما چیزی دستگیرم نشد؟؟؟
نکه من یه خرده دقتم پایینه شاید به خاطر اون باشه![]()
خدمت (پنجشنبه 16 شهریور 91)
تشکرشده 1,083 در 257 پست
با اجازه استاد فرهنگ
ايشان در كودكي در غروب غم انگيز جاده از دور به خرسها يا گوريلهايي كه در چمنزار به بازي مشغول بودند مي نگريستند
و با خود ميگفتند زندگي زيباست كو چشمي كه زيبايي ببيند
استاد از عنفوان كودكي به شدت فرهيخته و خاص بودند و دسته گلهايي كه به اب ميدادند را هر كسي نميتوانست درك كند
استاد خوشحاليم كه اينجاييد
و ببخشيد اگر در محضرتان سخني گزاف رانديم
اين تصويررا خواهر زاده ام وقتي نقاشي اقاي خارپشت را ديدند كشيدند و گفتند اين شكليند ايشان
با تشكر
![]()
naghashi (پنجشنبه 16 شهریور 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
خدمتت بگم که من می خواستم کلیت منظره دیده بشه.از نزدیگ خواه نخواه به جزییات دقت می شه.نوشته اصلی توسط خدمت
البته سعی کردم رو جزییاتشم کار کنم ولی هدفم خلق منظره بود.
امان از تو نقاشی،حیوون ضخمت تر از گوریل و خرس پیدا نکردی؟
فرهنگ 27 (پنجشنبه 16 شهریور 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
<table border="5">
<tr>
<td> <h4>تو یه جاده جنگلی
زیر هوای ابری
دست تو دست یار
پیش به سوی دلبری
</h4>
</td>
</tr>
</table>
<table border="10">
<tr>
<td>
</td>
</tr>
</table>
فرهنگ 27 (پنجشنبه 01 تیر 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
فرهنگ خیلی زیبا میکشی، ولی فکر کنم دستور کار این بود که نقاشیها کودکانه باشه با موضوع شیطنت![]()
بی دل (پنجشنبه 01 تیر 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
خوب یکی از مشوق های من برای شارژ کردن این موضوع بود! یه خرده جذاب بود!
اینم نقاشی من با کمک گرفتن از clip art مایکروسافت ورد
موضوع اینه که یه مسئولی با هلیکوپتر اومده شهر ما. منم با سه چرخه ام رفتم توی خیابان برای تماشای هلیکوپتر و اون موتوری هم می زنه به من و فرار می کنه!
![]()
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
بچه مثبت (پنجشنبه 16 شهریور 91)
تشکرشده 756 در 179 پست
بنا نیست موضوع جدید اعلام بشه؟
مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى (پیامبر اکرم ص )
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)