به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 19 , از مجموع 19
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مرداد 87 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,579
    سطح
    37
    Points: 3,579, Level: 37
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    از آرزو خانم و آقای مرادی باز هم تشکر می کنم
    از راهنمایی های دلسوزانتون

    اما ببخشید یه سوال دیگه:
    آخرین پیشنهاد ایشون برای با هم بودن و تنها بودن تقریبا یک هفته ی پیش بود
    من با همین دلایل که ما به ازدواج خیلی نزدیک هستیم و این پیشنهاد شما لزومی نداره اجرا بشه به پیشنهادش نه گفتم

    اما ایشون خیلی خیلی ناراحت شدن و یه جورایی قهر کردن.
    که من با کلی منت کشی و ببخشید و این حرفا از دلش بیرون اوردم و به خواسته اش جواب مثبت دادم!
    اما فعلا عملی اش نکردیم(شکر خدا) و تا چند روزی مهلت خواستم.
    اصلا دوست ندارم وقتی به قول آقای مرادی تعهدی بین ما نیست حتی کوچک ترین عملی صورت بگیره

    نمیدونم اگر دوباره این موضوع رو پیش کشید چی بهش بگم و چی جوری به قول معروف این خواسته اش رو بپیچونم.
    طوری که با این روحیه ی حساس و زود رنجیش ناراحت نشه!
    به خواسته اش تن بدم یا نه؟

    تو این مشکل هم اگه راهنماییم کنید واقعا ممنونتون میشم

    حتما شما رو هم به جشنمون دعوت میکنیم!
    ازتون خواهش میکنم واسمون دعا کنید.

    منظرم راهنماییتون هستم.
    شاد باشید و سر بلند

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    با درود به شما kind گرامی؛ببینید من اندیشه ام با مدیر یا عرفان درباره مسایل جنسی در دو سوی مخالف است و بر همین منوال به شما این را می گویم که اگر خانواده های هر دوی شما مشغول زمینه چینی برای ازدواجتان هستند و کاملاً مطمئنید که تا چند وقت دیگر(حداکثر شش ماه) باهم ازدواج خواهید کرد،می توانید با هم در حد خفیف که به جماع ختم نگردد،رابطه لذت آوری را که می گویید داشته باشید.
    اگر هم ممکن است با تمام آن عشق و عاشقی هشت ساله،با او ازدواج نکنید،من اصلاً ادامه رابطه را با او صلاح نمی دانم.حواستان باشد اگر در فضایی مذهبی زیست می کنید،داشتن رابطه جنسی در زمان نامزدی اگر به حاملگی منتهی گردد،مستلزم عقوبت و کیفر است.
    می توانید تا زمان زناشویی رسمی،در حد بوسه ای و مغازله خفیفی با او رابطه داشته باشید.امیدوارم زودتر ازدواج کنید و با بهانه ازدواج هر لذتی را که خواستید،داشته باشید.

  3. 2 کاربر از پست مفید گرد آفرید تشکرکرده اند .

    گرد آفرید (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 اردیبهشت 89 [ 14:36]
    تاریخ عضویت
    1387-3-21
    نوشته ها
    22
    امتیاز
    3,800
    سطح
    38
    Points: 3,800, Level: 38
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 150
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    سلام عزیزم. مشگل تو مشگل دوران دوستی 5 ساله من و همسرم هم بود .ما الان 3 ماهه که ازدواج کردیم .و اونقدر عاشق هم بودیم و هستیم که حد نداره .پس شاید بهتر بتونم باهات همفکری کنم.
    تو یه سال اخر دوستیمون همسر من هم ازم همچین تقاضایی داشت و من هم مثل تو به وصلتمون اطمینان داشتم. و مثل تو می ترسیدم شاید این خواستش برای آیندمون ضرر داشته باشه . ولی من به تو اطمینان می دم که اینطور نبود. تو هم نترس.امثال همسرای من و تو که 100% به عشقشون پایبندن معمولا از این توقعات دارن. البته گاهی بین آدما شیادین و هوسبازها هم پیدا می شن ولی اگه یه دختر عاقل باشه می تونه فرقشونو درک کنه. من میدونم چه حسی داری.
    اولا بهش حق بده.
    ثانیا بهش اطمینان بده که عاشقش هستی و بخاطر همین میخوای بعد عقد با حس همسری از هم لذت ببرید نه با حس 2 رفیق نا محرم.
    بهش بگو حس خوبی نداری که توی این شرایط و در شرایطی که نسبت به هم حلال نشدین بخواین لذت ببرین،و با این کار افسرده و عصبی میشین . بهش با ارامش بفهمون تا چند وقت دیگه صبر کنه بهتره تا اینکه غصه خوردنه تو رو ببینه.
    در ضمن اصلا نگران نباش.اون فقط به تو فکر می کنه و این درخواستشم از روی عشقه و تو زندگی آایندتون خلل ایجاد نمی کنه. من اینو بهت قول می دم. چون با چیزایی که تعریف کردی فهمیدم چقدر عینه همیم.پس با زبل بازی کاری کن این یه مدتم بگذره تا با ارامش هر کاری دوست داشتین انجام بدین.

  5. 3 کاربر از پست مفید mahasa تشکرکرده اند .

    mahasa (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    سلام. به قول یکی از دوستان :" برای بدست آوردن چیزهایی که تا حالا نداشتید با یدکارهایی بکنید که تا حالا نکردید." من یه پیشنهاد دیگه در ارتباط با آخرین پست و قول اخر خودتان دارم .تو موقعیتی بگذاریدش که بفهمه معنی واقعی چیزی که از شما میخواهد چیه .مطمئنم آدمی که 8 سال صبر کرده و شما بهش ایمان دارید فقط درگیر یه حس پیچیده ای مثل کنجکاوی در مورد چیزی که می خواهد بهش برسه شده!اگر به طور واقعی(البته با رعایت کامل مسائل اخلاقی )بهش بفهمونی چیزی را که می خواهد براش وجود داره ولی این خواسته واقعی اش تو موقعیت فعلی نیست این تب اولیه می خوابه . البته یه کم سخته و ممکنه اوایل نپذیره و قهر کنه ولی یکی دو جلسه صحبت مستقیم در باره موضوع و تا لبه پرتگاه پیش بردنش باعث می شه خودشم متوجه بدی خواسته اش تو موقعیت فعلی بشه. تو این شرایط فعلی بهترین کار حمله مستقیم به واقعیتی که لحظه به لحظه بیشتر داره تو ذهنش تداعی می شه.خیلی خوبه که هنوز میتونی خونسرد باشی. موفق و پیروز باشی.!

  7. کاربر روبرو از پست مفید niloofar 25 تشکرکرده است .

    niloofar 25 (سه شنبه 21 خرداد 87)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 آذر 87 [ 18:25]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    3,970
    سطح
    40
    Points: 3,970, Level: 40
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 180
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    77

    تشکرشده 79 در 44 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    با سلام
    خيلي رك و صريح به او بگوييد كه بنابر اعتقاداتي كه داريد تا قبل از ازدواج رسمي نمي خواهيد هيچگونه ارتباط جنسي داشته باشيد و از او بخواهيد حالا كه 8 سال صبر كرده چند وقت ديگر هم صبر كند تا شما هم آرامش داشته باشيد و شروع زندگيتان با اين نگرانيها و دلشوره ها تلخ نشود .
    موفق باشيد

  9. 2 کاربر از پست مفید shine تشکرکرده اند .

    shine (چهارشنبه 17 فروردین 90)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مرداد 87 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,579
    سطح
    37
    Points: 3,579, Level: 37
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    از تمامی شما عزیزان(گرد آفرید،مهسا،نیلوفر، و شاین عزیز) تشکر میکنم بابت راهنمایی خوبتون!
    ممنونم از مهسا عزیز که با همفکری و تجربه ای که عینا قبلا داشته راهنماییم کردید!

    تو این حدودا یک هفته ای که پیشنهادش رو عنوان کرده فقط روزهای اول در موردش صحبت میکرد و الان چند روزی میشه که اصلا حرفی در موردش نزدیم!
    نه من ، نه اون
    این موضوع من رو امیدوار تر کرده که شاید خودش هم بی خیالش شده باشه.
    من نمی خوام بگم از معاشقه و بودن با اون لذت نمیبرم!
    بر عکس فوق العاده دوست دارم!
    اما تا زمانی که به طور رسمی نامزد و عقد نکردیم میخوام هیچ رابطه ای صورت نگیره !
    یه ذره موضوع رو بازتر می کنم که: پیشنهادش برای تنها بودن (البته برای دومین بار در این 8 ساله که بار اول صورت نگرفت) برای یه معاشقه ی کم بوده!
    در حد لمس کردن و بوسیدن!
    نه هیچ گونه رابطه ی جنسی زیاده از حد!

    در ضمن با توکل به خدا فکر کنم تا آخر تابستون ما نامزد کنیم(حداکثر)
    خانواده هامون هم از عشقمون با خبرن!هر دو

    باز هم اگه نکته یا موضوعی به ذهنتون رسید خواهش میکنم دریغ نکنید!
    این راهنمایی های شما میتونه یک عمر من رو رقم بزنه!
    مخصوصا از مهسای عزیزم که این دوران رو پشت سر گذاشتن

    منتظر راهنمایی های قشنگتون هستم

    در ضمن از همه تون التماس دعا دارم

    همه گی شاد و موفق باشید.

  11. 2 کاربر از پست مفید kind تشکرکرده اند .

    kind (پنجشنبه 23 خرداد 87)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مرداد 87 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1387-2-28
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,579
    سطح
    37
    Points: 3,579, Level: 37
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    از تمامی شما عزیزان(گرد آفرید،مهسا،نیلوفر، و شاین عزیز) تشکر میکنم بابت راهنمایی خوبتون!
    ممنونم از مهسا عزیز که با همفکری و تجربه ای که عینا قبلا داشته راهنماییم کردید!

    تو این حدودا یک هفته ای که پیشنهادش رو عنوان کرده فقط روزهای اول در موردش صحبت میکرد و الان چند روزی میشه که اصلا حرفی در موردش نزدیم!
    نه من ، نه اون
    این موضوع من رو امیدوار تر کرده که شاید خودش هم بی خیالش شده باشه.
    من نمی خوام بگم از معاشقه و بودن با اون لذت نمیبرم!
    بر عکس فوق العاده دوست دارم!
    اما تا زمانی که به طور رسمی نامزد و عقد نکردیم میخوام هیچ رابطه ای صورت نگیره !
    یه ذره موضوع رو بازتر می کنم که: پیشنهادش برای تنها بودن (البته برای دومین بار در این 8 ساله که بار اول صورت نگرفت) برای یه معاشقه ی کم بوده!
    در حد لمس کردن و بوسیدن!
    نه هیچ گونه رابطه ی جنسی زیاده از حد!

    در ضمن با توکل به خدا فکر کنم تا آخر تابستون ما نامزد کنیم(حداکثر)
    خانواده هامون هم از عشقمون با خبرن!هر دو

    باز هم اگه نکته یا موضوعی به ذهنتون رسید خواهش میکنم دریغ نکنید!
    این راهنمایی های شما میتونه یک عمر من رو رقم بزنه!
    مخصوصا از مهسای عزیزم که این دوران رو پشت سر گذاشتن

    منتظر راهنمایی های قشنگتون هستم

    در ضمن از همه تون التماس دعا دارم

    همه گی شاد و موفق باشید.

  13. کاربر روبرو از پست مفید kind تشکرکرده است .

    kind (سه شنبه 21 خرداد 87)

  14. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 مهر 87 [ 10:04]
    تاریخ عضویت
    1386-11-01
    نوشته ها
    642
    امتیاز
    5,809
    سطح
    49
    Points: 5,809, Level: 49
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    470

    تشکرشده 496 در 278 پست

    Rep Power
    83
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    بايد بگم كه مسئله شهواني بودن ايشون ممكنه الان براي شما به شكل مشكل باشه و بعدها ديگه به اين شكل نباشه . الان چون ايشون همچين تجربه اي نداشته به خاطر همين خيلي بيان مي كنه و خواستار ان است ولي بعدها در زندگي احتمالش كمه كه به اين شكل باشه يا اگر هم باشه براي شما ديگر به شكل مشكل ديده نمي شه
    بهرحال بايد در مقابل خواسته اش سرسختانه بايستي و مخالفت كني و بگويي اگر مي خواهد كه زودتر همچين لذتي را داشته باشد بايد زودتر بيايد خواستگاري تا همه چيز به شكل منطقي پيش رود
    اصلا شما يك احتمال بديد . احتمال بديد كه ايشون دارند شما رو امتحان مي كنند وميخواهند ببينند كه تا كجا مقاوت مي كنيد . اگر پاسخ مثبت به خواسته اش بدي چه ازدواج كني چه نكني در هر دو صورت پشيمون مي شي چون اگر هم ازدواج كني بهت بدبين مي شه و ديگه اون ارزش و براش نداري

  15. کاربر روبرو از پست مفید honarmand تشکرکرده است .

    honarmand (سه شنبه 21 خرداد 87)

  16. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: خلق و خوی عجیب (لطفا راهنماییم کنید)

    سلامي دوباره

    خانم kind من نظراتمو خدمتتون عرض كردم ولي اگه بازم توضيح بيشتري مي خواي همينجا يه نكته ديگه هم بيان مي كنم.

    شما بهتره اين مدت كم رو با صميميت بيشتر يعني هميشه با روي باز و گشاده در كنار ايشون باشيد و سعي كنيد اگه درخواستشون رو بيان كردن اينگونه بيان كني كه شما هم بي رغبيت نيستيد بلكه شايد بيشتر هم دوست داشته باشيد ولي به خاطر رعايت مسائل اخلاقي و شرعي كه پايبند اون هستيد نمي تونيد همچين كاري بكنيد و ايشون رو هم تشويق كنيد كه پايبندي بيشتري به اين مسائل داشته باشند

    به ايشون بگيد كه بيا حالا كه مي خوايم زندگي خوب و سالم و موفقي رو انشاءالله شروع كنيم از همين اولش با خدا باشيم و طبق دستورات اون پايه هاي زندگيمون رو تشكيل بديم تا خودش تو زندگي هميشه يار و مددرسان ما باشه و كاري كنيم كه براي رضاي خدا باشه بعدش براي شادي و رضايت خودمون بهش بگو من تو رو خيلي دوست دارم و دوست دارم هم اين دنيامون در كنار هم خوب و سرشار از عشق باشه هم ديار آخرتمون .

    اگه كمي تدبير كني مي توني با برانگيختن اين احساساتش كاري كني كه روز به روز بيشتر دوستت بداره و جلوي اون احساسات خودش رو هم در اين مدت كوتاه بگيره بهش بگو نترس اين مدت چيزيت نميشه بهش بگو بعداز عقد از دلت در ميارم
    سعي كن باهاش راحت باشي ولي حريمها رو حفظ كني در ضمن اقتدار خودت رو حفظ كن آقايان از دخترايي كه قاطع هستند و اقتدار دارن اما در عين حال مهربان و احساساتي هستند خيلي خوششون مياد و مخصوصا اينكه رگه هاي مذهبي هم در وجودتون اگه ديده بشه با حس احترام و اعتماد بيشتري شما رو به عنوان همسر خودش خواهد پذيرفت .

  17. 2 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (چهارشنبه 17 فروردین 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 شهریور 94, 15:07
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 فروردین 94, 14:52
  3. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  4. دخالت اطرافیان و لجبازی و در راهروی طلاق.راهنماییم کنید؟
    توسط نرگس65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 تیر 93, 19:51
  5. ایستگاه کنجکاوی ( در مورد نفر قبلیت کنجکاوی کن)
    توسط کنجکاو در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 شهریور 89, 10:23

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.