به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 58
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    مليكاي عزيز
    كاملا متوجه مي شم كه خيلي برات سخته
    بهتره هر چه سريعتر با آقا سياوش حرفات رو بزني
    نمي شه لحظه آخر يه همچين تصمصمي(رفتن از ايران يا موندن)گرفته بشه
    مخصوصا اگه اين آقا خونواده اش ايران باشن بهش حق بده كه انتخاب خيلي سختي داره
    بهتره آزادش بذاري تا تصمميم بگره تا هر چي بعدا پيش اومد باعث ناراحتي نشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید گلپر تشکرکرده است .

    گلپر (پنجشنبه 16 خرداد 87)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    سلام.من نمی خوام بی اطلاع از شرایط عاطفی شما نظری داده باشم .ولی اگر فکر می کنی توی کشور ی که الان درس می خونی موقعیت بهتری از نظر تناسب با مردم/ ساختار فرهنگی و اجتماعی و شغل و حتی شاید موقعیت های بهتر و متناسب برای ازدواجی که به اینهمه نا هماهنگی ودلخوری نا خواسته نینجامه داشته باشی با توجه به اینکه هنوز به اون آقا هم نگفتی در نظرداری اونجا بمونی اگر وابستگی در بین نیست نظرتو صریح بگو و ازش بخواه که اونم نه از سر اساس بلکه با منطق همیشگی بودن ازدواج نظرشو بگه . چون تو ایران موندن و زندگی کردن با این شرایط حرفهای اجتاب نا پذیرو هم داره ومعلوم نیست اون آقا یا حتی خودت بعدها بخواین به این زندگی به دید مثبت نگاه کنید. اگر می تونی بری جایی که مثل بقیه باشیو بمون این کارو بکن .و اگر می خاهی یه هموطن ایرانی باشی عجله نکن . ممکنه موردهای متناسبی در اینده به سراغت بیاد .موفق باشی

  4. کاربر روبرو از پست مفید niloofar 25 تشکرکرده است .

    niloofar 25 (پنجشنبه 16 خرداد 87)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    شما مي توانيد به اين چيز ها فكر نكنيد و اگر عاشق ان هستيد معطل نكنيد.

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 خرداد 87 [ 21:31]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    4,383
    سطح
    42
    Points: 4,383, Level: 42
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 20 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    از همتون ممنونم من این چند روزه که نبودم به همراه سیاوش و خانواده به مسافرت رفته بودم و کلی باهم صحبت کردیم از همه چیز و در آخر قرار شد سیاوش با من در اواسط مرداد ازدواج کنیم و برای زندگی به فنلاند بریم البته کمک های پدرم که قرار شده برای آغاز زندگی همه جور مارو ساپورت کنه در تصمیم سیاوش بی اثر نبود البته اونم حق داره دوری از پدرو مادر و زندگی در کشوری که برای اون غریبه است و مردمی که احساس زیادی ندارند سخته اما سیاوشم مشکلات منو درک کرد و همراهم میشه

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 خرداد 87 [ 21:31]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    4,383
    سطح
    42
    Points: 4,383, Level: 42
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 20 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    اما همونطور که در مطلب " من هنوزم نمی دونم چیکار کنم " گفتم شاید مورد من حل شده باشه ولی فرهنگمون برای امثال من زندگی رو سخت می کنه انقدر سخت که کسی مجبور باشه برای آرامش داشتند از وطنش بره . سیاوش این گذشت رو به خاطر من کرد اما خیلی ها این گذشت رو نمی کنند و اگر موقعیت من چه از نظر مالی و وجود خانواده مادرم نبود من باید تو ایران میموندن و هر روز به خاطر 30 سانت قد بلند حرف های آزاردهنده می شنیدم. واقعا اگر خدا کسی رو کوتاه بلند - چاق لاغر- زشت زیبا - سیاه سفید - بیافرینه باید اینهمه مشکل داشته باشه . من که اینو اصلا تو اروپا ندیدم اما تو ایران مسلمون و 5000 سال تمدن واقعا که ....
    . برامون دعا کنید تا برای همدیگه بمونیم و تا آخر این مسیرو در کنار هم باشیم شاید چند روزی نباشم و لی تا مرداد ایرانم و هرو ورز به سایت سر میزنم بعد از رفتنم اگر وقت بود حتما یارتون هستم . فعلا بای

  8. کاربر روبرو از پست مفید ملیکا_6363 تشکرکرده است .

    ملیکا_6363 (یکشنبه 26 خرداد 87)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آبان 88 [ 20:12]
    تاریخ عضویت
    1387-3-20
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 53 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    من بازهم منتظر نظرات و پیشنهادات دوستام هستم

  10. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    سلم. خیلی خوشحال میشم وقتی کسی میاد ومیگه مشکلمون حل شده و برای بقیه راه حلهاشو باقی می گذاره و بازم برای بقیه بچه ها دل می سوزونه وهمدردی میکنه.موفق باشید!(غربت هم خیلی دور نیست اگر باهم یه دل باشیم!)

  11. #18
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    سلام
    درکتون می کنم.
    فرهنگی سازی و ... شاید کمی زمان بر باشه ولی ممکنه... ، مثلا همین یادداشت شما ، خیلی ها رو به تصحیح اعمالشون وا میدارد.

    اما یک راه حل سخت ولی کوتاه مدت هم هست.
    و اینکه تمرین کنیم و به این فکر کنیم، که ما همیشه نمی توانیم بر اساس این انتظارا ایده آل گرانه که:«دیگران باید مودب و منصف باشند»، خود را آزار دهیم.
    واقعیت اینست که همه درست صحبت نمی کنند و درست رفتار نمی کنند. در بسیاری از موارد باید تاثیر پذیری خود را نسبت به چنین افرادی کاهش دهیم و این تمرین می خواهد.
    و سخت است.

  12. 3 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 27 مرداد 94), مدیرهمدردی (چهارشنبه 15 آذر 91)

  13. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آبان 88 [ 20:12]
    تاریخ عضویت
    1387-3-20
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 53 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    ممنون آقای سنگرتراشان حرف شما صحیح اما یک دختر کم سن و سال مثل من زندگی تو همچین شرایطی براش واقعا مشکل میشه . من باید توی اجتماع برم و هر وقت در میون مردم رفتم حس کردم با همه متفاوتم . قد من بلند نیست بلکه یک استثنا ست و می پذیرم که شاید جلب توجه کنم اما حرف های آزار دهنده مردم منو ناراحت میکنه. من حتی کی دوست هم نداشتم که از نظر جثه به من نزدیک باشه و نامزدم هم از من خیلی کوتاهتر . اینا مشکلاتی هست که با صبرو .. حل نمیشه

  14. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آبان 88 [ 20:12]
    تاریخ عضویت
    1387-3-20
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,908
    سطح
    39
    Points: 3,908, Level: 39
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 53 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قد بلند من و مشکل ازدواج

    نمیدونم اما اون جوابی که می خواستم تو این سایت نگرفتم


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.