به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 46 از 50 نخستنخست ... 61626363738394041424344454647484950 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 451 تا 460 , از مجموع 495
  1. #451
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    یک عدد خارپشت گم شده:(
    در صورت یافتن هر گونه نشانی از او
    خانواده ای را از نگرانی دربیاورین


    اینم عکسشه

  2. 11 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (دوشنبه 28 فروردین 91)

  3. #452
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    یک عدد خارپشت گم شده:(
    در صورت یافتن هر گونه نشانی از او
    خانواده ای را از نگرانی دربیاورین


    اینم عکسشه
    آخی الهی
    مثل اینکه یک عدد خارپشت دچار کمبود محبت و کمبود توجه شده...:(
    این پستم حال و احوال نیست؟
    خوب باشه ...
    حالتون چطوره همگی خوبین؟ امیدوارم خوب باشید و سلامت و سر حال

    حالا چی؟:)

  4. 12 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (دوشنبه 28 فروردین 91)

  5. #453
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام
    چی شده؟
    خارپشت دست مامانشو ول کرده گم شده؟:)

    =======================================

    امروز که اومدم این پست فامو رو دیدم،


    نقل قول نوشته اصلی توسط fa mo
    تو راه واقعا بم خوش گذشت و کلی خاطرات خوب برام زنده شد اینم یه عکس از مسیر برای همراهی یاران همدردی!!!

    پارک طالقانی که نزدیکه متروه (عکس تاره چون باروون میومد و میریخت رو گوشیم)
    من همیشه از این پله ها دوس داشتم اما الان دیدم چقدر بالا رفتن ازش سخته
    بوی درخت ها و شکوفه ها صدای باروون صدای رعد و برق که با صدای قران مسجد قاطی شده بود همشون فوق العاده بودن حیف که تنها بودم و با اینکه دلم میخواست کنارم باشه اما فکر کردن به حرفاش ....زد تو ذوقم

    منم یاد خاطراتم افتادم.
    ممنونم ازت فامو جان.



    پارک طالقانی توی بارون، واقعاً یه جای رویایی میشه.
    وسط شلوغی شهر، یه بهشته واسه خودش. . .

  6. 12 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (دوشنبه 28 فروردین 91)

  7. #454
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    ای وای جناب خارپشت چی شده؟

    چرا گم شدین؟

    همین دور و برایین ها...اگه بگردین پیدا می کنین خودتون رو...غصه نخورین

    تازه اگه برید زیر بارون قدم بزنید ها حتما حتما پیدا میشین...ببینین سرافراز بالاخره پیدا شد و خودشو پیدا کرد

    ==============================

    وای سرافراز خیلی خوشحالم که اومدی دوباره! پست هات و راهنمایی هات رو که می بینم پای تاپیک ها کیف می کنم

    واقعا...داملا هم که سروکله اش پیدا شده...عاشق تعامل بین تو داملام...انقدر خوشحالم دوست جونام دوباره

    برگشتن تالار

    ==============================

    نازنین جون قربونت منم خوبم..شما خوبی؟ :) در این تاپیک هم پست حال و احوال میدیم هم جویایی احوال

    آنی جون بدو بیا که فکر کنم جناب خارپشت محبت از نوع آنی میخواد :)

    ==============================




  8. 12 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (دوشنبه 28 فروردین 91)

  9. #455
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar.shadi
    ای وای جناب خارپشت چی شده؟

    آنی جون بدو بیا که فکر کنم جناب خارپشت محبت از نوع آنی میخواد :)
    بله؟!!!!!!

    این سایت بر اساس قوانین جومهوری اسلامی فعالیت میکنددددددد. در ضمن حواستون باشه که فرشته با ترکه ای در دست همین دور و بر ها دارند میپلکنددددد

  10. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (دوشنبه 28 فروردین 91)

  11. #456
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام چند وقت توی تالار زحمت بکش بی فایده است مدیران تالار کم تجربه مدیر همدردی پاسخگو نیست مدیران تالار تخصص مدیر شدن تالار ندارید استعفادهید تا این مدیران کم تالار باشد تالار پیشرفت نمی کند تالارهمدردی وضع بدی دارد واقعا متاسفم مدیر همدردی مدیران جدید تالار با تجربه بادانش انتخاب کند صندلی داغ استعفا دادم با صندلی داغ خداحافظی می کنم صندلی داغ به خانم نازنین 1 مدیر جدید صندلی داغ می دهم امیدوارم مدیر جدید صندلی داغ موفق باشید چند وقت در صندلی داغ مدیر بودم از من راضی شده باشید ممنون

  12. 9 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (دوشنبه 28 فروردین 91)

  13. #457
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام
    محمد عزیز ما چیکار باید بکنیم؟ مثلا" من 4 ساله عضوم و 3 ساله مدیرم، باید چیکار کنم تا تجربه کسب کنم؟
    من که وقتش رو ندارم به جان خودم ،تو بیا و یه برنامه ریزی کن برای مدیران پر مشغله همدردی !تا پیشرفت چشم گیر که چه عرض کنم ،مغز گیر داشته باشیم
    ما اینجا یه مدیر داریم که اخرش رفوزه میشه از بس چشم به این صفحات دوخته شبها خواب همدردی رو میبینه!!
    خب بریم تو فاز دانش، من هر چی فکر میکنم میبینم که ما مدیران تالار تنها یه دانش داریم اون هم دانش قوانین تالار هست، امیدوارم وقت کنیم قوانین سلیقه ای رو هم تدوین و وضع نمائیم.
    صندلی داغ و مدیریتش از عهده تو بر نیاد از عهده هیچکس هم بر نمیاد، پس میز رو دو دستی تقدیم به حضور مبارکت میکنیم.


    اگر هم میخوای استعفا بدیم،
    اگر بار گران بودیم و رفیتم، اگر نامهربان نبودیم ولی باز رفتیم،اگر موس و کیبورد ما شرطی شده و هی مشت میزنه و حذف میکنه و ویرایش میکنه باز ما رفتیم،اگر کسی از رفتن ما خوشحال میشه، دماغش بسوزه ما رفتنی نیستیم

  14. 16 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  15. #458
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    سلام
    من پیدا شدم
    حالا اونی که دنبالم بود گم شده!
    .................................................. .......

    یک فقره خارپشت پیدا شده
    نشونی بدین تحویل بگیرین


  16. 9 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (چهارشنبه 30 فروردین 91)

  17. #459
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل
    بله؟!!!!!!
    این سایت بر اساس قوانین جومهوری اسلامی فعالیت میکنددددددد. در ضمن حواستون باشه که فرشته با ترکه ای در دست همین دور و بر ها دارند میپلکنددددد
    بی دل جان

    عزیز دل خواهر ، دیدی ذهنه اشتباهی رفت :) آنی خواهر بزرگ و معنوی ماست و محبتش برای

    خانوما بغل و برای آقایون محبت معنویه

    دیدی خلاف قانون عمل نکردم

    مثل سیستم فیلترینگ شدی هاااااااا بی دل :) حالا باز خوبه اونا جدیدا گل و بلبل نشون

    میدن و مثل شما ازینا نشون نمیدن خواهر من نکن آدم خواب می بینه :D تو هم که

    سابقه خوابهای منو تو باغ خوندی که...معرفی جن رو می گم

    حالا خودت بگو الان با این حرفا که زدم انصاف نیست فرشته با خط کش بیاد هدایتمون کنه باغ؟

    همون ت.ب.ع.ی.د خودمون

    =========================

    آقای ابراهیمی چرا ناراحتین؟ بابا بنده خدا ها زحمت می کشن اما خوب مدیرا هم یه گاهی

    خسته میشن و ممکنه اشتباه کنن...خوب اونان آدمن دیگه...شما به دل نگیرین...ببینین داملا

    هم برگشت پیشمون...شمام مدیر صندلی بمونین...ببینین آقا کیوان خودش اومده ابهام زدایی

    کرده...

    ========================

    (با حفظ قوانین) جناب خارپشت ، برادر من زرنگی؟ :D اون که دنبال همه تک تک ماهاست کلا

    گم شده وقتش که بشه خودش پیداش میشه! نیاز به نشونی نیست! برای داداش

    خودم جدیدا پیدا شده :) فکر کنم دارم کم کم خواهر شوهر میشم

    ای وای خودمو لو دادم :D کسی شیرین نخواد ها ... هنوز نه به باره نه به داره

    شایدم نه چک زدیم نه چونه و باقی قضایا که میدونین











  18. 9 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 01 اردیبهشت 91)

  19. #460
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (4)

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت
    سلام
    من پیدا شدم
    حالا اونی که دنبالم بود گم شده!
    .................................................. .......

    یک فقره خارپشت پیدا شده
    نشونی بدین تحویل بگیرین
    وااااااااااااي! راست ميگين آقاي پليس؟
    خيلي خوشحال شديم آقا!
    اين خارپشت آتيش پاره جديدا هي جيم ميشه آقا شما رم به زحمت ميندازه!
    تو رو خدا ببخشيد حلال كنيد!
    نشانيشو كه والا چي بگم؟

    چند تا عكس از ايشون دارم بدم قبوله؟
    بله حتما اساعه تقديم ميكنم.
    .
    .
    بفرمائين اين يكي از عكساشه!
    البته خيلي دپرسه و آثار كمبود محبت هم كاملا در ايشون ديده ميشه! هر چي ميگم ول كن دنيا رو بابا! اصلا انگار نه انگار!



    البته اين عكس روتوش شده ها !
    بذارين ببينم عكس روتوش نشده شو ندارم!
    ...
    چرا اينجاست بفرمائين!




    ببخشيد اين نشانيا كافيه يا بايد بيشتر باشه؟!

    آهان راستي ببخشيد يه عكس هم از بچگيش دارم نمي دونم به دردتون ميخوره يا نه!

    يه لحظه اجازه بدين!
    ...
    آهان گيرش آوردم اينجاست!
    داره سعي ميكنه از سيب بالا بره!
    همينه ديگه همش ميخواد كارهاي عجيب غريب بكنه
    بعد كه ميفته مياد ميگه مامان ! مامان !



  20. 11 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (جمعه 01 اردیبهشت 91)


 
صفحه 46 از 50 نخستنخست ... 61626363738394041424344454647484950 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.