یک عدد خارپشت گم شده:(
در صورت یافتن هر گونه نشانی از او
خانواده ای را از نگرانی دربیاورین
اینم عکسشه![]()
تشکرشده 4,467 در 859 پست
یک عدد خارپشت گم شده:(
در صورت یافتن هر گونه نشانی از او
خانواده ای را از نگرانی دربیاورین
اینم عکسشه![]()
meysamm (دوشنبه 28 فروردین 91)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
آخی الهینوشته اصلی توسط خارپشت
مثل اینکه یک عدد خارپشت دچار کمبود محبت و کمبود توجه شده...:(
این پستم حال و احوال نیست؟
خوب باشه ...
حالتون چطوره همگی خوبین؟ امیدوارم خوب باشید و سلامت و سر حال
حالا چی؟:)
نازنین آریایی (دوشنبه 28 فروردین 91)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام
چی شده؟
خارپشت دست مامانشو ول کرده گم شده؟:)
=======================================
امروز که اومدم این پست فامو رو دیدم،
نوشته اصلی توسط fa mo
منم یاد خاطراتم افتادم.
ممنونم ازت فامو جان.
پارک طالقانی توی بارون، واقعاً یه جای رویایی میشه.
وسط شلوغی شهر، یه بهشته واسه خودش. . .
دختر مهربون (دوشنبه 28 فروردین 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
ای وای جناب خارپشت چی شده؟
چرا گم شدین؟
همین دور و برایین ها...اگه بگردین پیدا می کنین خودتون رو...غصه نخورین
تازه اگه برید زیر بارون قدم بزنید ها حتما حتما پیدا میشین...ببینین سرافراز بالاخره پیدا شد و خودشو پیدا کرد
==============================
وای سرافراز خیلی خوشحالم که اومدی دوباره! پست هات و راهنمایی هات رو که می بینم پای تاپیک ها کیف می کنم
واقعا...داملا هم که سروکله اش پیدا شده...عاشق تعامل بین تو داملام...انقدر خوشحالم دوست جونام دوباره
برگشتن تالار
==============================
نازنین جون قربونت منم خوبم..شما خوبی؟ :) در این تاپیک هم پست حال و احوال میدیم هم جویایی احوال
آنی جون بدو بیا که فکر کنم جناب خارپشت محبت از نوع آنی میخواد :)
==============================
bahar.shadi (دوشنبه 28 فروردین 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
بله؟!!!!!!نوشته اصلی توسط bahar.shadi
این سایت بر اساس قوانین جومهوری اسلامی فعالیت میکنددددددد. در ضمن حواستون باشه که فرشته با ترکه ای در دست همین دور و بر ها دارند میپلکنددددد![]()
بی دل (دوشنبه 28 فروردین 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام چند وقت توی تالار زحمت بکش بی فایده است مدیران تالار کم تجربه مدیر همدردی پاسخگو نیست مدیران تالار تخصص مدیر شدن تالار ندارید استعفادهید تا این مدیران کم تالار باشد تالار پیشرفت نمی کند تالارهمدردی وضع بدی دارد واقعا متاسفم مدیر همدردی مدیران جدید تالار با تجربه بادانش انتخاب کند صندلی داغ استعفا دادم با صندلی داغ خداحافظی می کنم صندلی داغ به خانم نازنین 1 مدیر جدید صندلی داغ می دهم امیدوارم مدیر جدید صندلی داغ موفق باشید چند وقت در صندلی داغ مدیر بودم از من راضی شده باشید ممنون![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 28 فروردین 91)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
سلام
محمد عزیز ما چیکار باید بکنیم؟ مثلا" من 4 ساله عضوم و 3 ساله مدیرم، باید چیکار کنم تا تجربه کسب کنم؟
من که وقتش رو ندارم به جان خودم ،تو بیا و یه برنامه ریزی کن برای مدیران پر مشغله همدردی !تا پیشرفت چشم گیر که چه عرض کنم ،مغز گیر داشته باشیم
ما اینجا یه مدیر داریم که اخرش رفوزه میشه از بس چشم به این صفحات دوخته شبها خواب همدردی رو میبینه!!
خب بریم تو فاز دانش، من هر چی فکر میکنم میبینم که ما مدیران تالار تنها یه دانش داریم اون هم دانش قوانین تالار هست، امیدوارم وقت کنیم قوانین سلیقه ای رو هم تدوین و وضع نمائیم.
صندلی داغ و مدیریتش از عهده تو بر نیاد از عهده هیچکس هم بر نمیاد، پس میز رو دو دستی تقدیم به حضور مبارکت میکنیم.
اگر هم میخوای استعفا بدیم،
اگر بار گران بودیم و رفیتم،اگر نامهربان نبودیم ولی باز رفتیم،اگر موس و کیبورد ما شرطی شده و هی مشت میزنه و حذف میکنه و ویرایش میکنه باز ما رفتیم،اگر کسی از رفتن ما خوشحال میشه، دماغش بسوزه ما رفتنی نیستیم
![]()
keyvan (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
سلام
من پیدا شدم
حالا اونی که دنبالم بود گم شده!
.................................................. .......
یک فقره خارپشت پیدا شده![]()
نشونی بدین تحویل بگیرین
meysamm (چهارشنبه 30 فروردین 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
بی دل جاننوشته اصلی توسط بی دل
عزیز دل خواهر ، دیدی ذهنه اشتباهی رفت :) آنی خواهر بزرگ و معنوی ماست و محبتش برای
خانوما بغل و برای آقایون محبت معنویه
دیدی خلاف قانون عمل نکردم
مثل سیستم فیلترینگ شدی هاااااااا بی دل :) حالا باز خوبه اونا جدیدا گل و بلبل نشون
میدن و مثل شما ازینا نشون نمیدنخواهر من نکن آدم خواب می بینه :D تو هم که
سابقه خوابهای منو تو باغ خوندی که...معرفی جن رو می گم![]()
حالا خودت بگو الان با این حرفا که زدم انصاف نیست فرشته با خط کش بیاد هدایتمون کنه باغ؟
همون ت.ب.ع.ی.د خودمون
=========================
آقای ابراهیمی چرا ناراحتین؟ بابا بنده خدا ها زحمت می کشن اما خوب مدیرا هم یه گاهی
خسته میشن و ممکنه اشتباه کنن...خوب اونان آدمن دیگه...شما به دل نگیرین...ببینین داملا
هم برگشت پیشمون...شمام مدیر صندلی بمونین...ببینین آقا کیوان خودش اومده ابهام زدایی
کرده...
========================
(با حفظ قوانین) جناب خارپشت ، برادر من زرنگی؟ :D اون که دنبال همه تک تک ماهاست کلا
گم شدهوقتش که بشه خودش پیداش میشه! نیاز به نشونی نیست! برای داداش
خودم جدیدا پیدا شده :) فکر کنم دارم کم کم خواهر شوهر میشم
ای وای خودمو لو دادم :D کسی شیرین نخواد ها ... هنوز نه به باره نه به داره
شایدم نه چک زدیم نه چونه و باقی قضایا که میدونین
bahar.shadi (جمعه 01 اردیبهشت 91)
تشکرشده 2,080 در 437 پست
وااااااااااااي! راست ميگين آقاي پليس؟نوشته اصلی توسط خارپشت
خيلي خوشحال شديم آقا!
اين خارپشت آتيش پاره جديدا هي جيم ميشه آقا شما رم به زحمت ميندازه!
تو رو خدا ببخشيد حلال كنيد!
نشانيشو كه والا چي بگم؟
چند تا عكس از ايشون دارم بدم قبوله؟
بله حتما اساعه تقديم ميكنم.
.
.
بفرمائين اين يكي از عكساشه!
البته خيلي دپرسه و آثار كمبود محبت هم كاملا در ايشون ديده ميشه! هر چي ميگم ول كن دنيا رو بابا! اصلا انگار نه انگار!
البته اين عكس روتوش شده ها !
بذارين ببينم عكس روتوش نشده شو ندارم!
...
چرا اينجاست بفرمائين!
ببخشيد اين نشانيا كافيه يا بايد بيشتر باشه؟!
آهان راستي ببخشيد يه عكس هم از بچگيش دارم نمي دونم به دردتون ميخوره يا نه!
يه لحظه اجازه بدين!
...
آهان گيرش آوردم اينجاست!
داره سعي ميكنه از سيب بالا بره!
همينه ديگه همش ميخواد كارهاي عجيب غريب بكنه
بعد كه ميفته مياد ميگه مامان ! مامان !
yasa (جمعه 01 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)