به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 24 آبان 92 [ 02:48]
    تاریخ عضویت
    1391-1-24
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,344
    سطح
    20
    Points: 1,344, Level: 20
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    15

    تشکرشده 6 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوران تلخ عقد!

    دوستای خوبم ممنون از راهنمایی همه اتون
    شاید مشکل من بنظر خیلی ها اصلا مشکل نباشه اما شرایطی که من دارم واقعا تحملش برام سخته احساس میکنم دارم سررشته همه کارا رو از دست میدم احساس میکنم دارم خفه میشم دارم خودمو گم میکنم تا کی میتونم صبر نداشته امو خرج کنم اگرم لازمه جلوش ایستادگی کنم و کوتاه نیام چطوری رفتار کنم که جریانو به خانوادم انتقال نده ؟ مگه چقد سخته جلوی خانواده ی من کمی به خودش سخت بگیره وقتی هم میخوام کارهاشو که دیگه حتی خودمم نمیدونم درسته یا غلط جلو خانوادم (که بنظرشون عجیبه) مناسب جلوه بدم بدتر میشه..
    تازگی دارم فکر میکنم چقدر بنده های خدا میتونن متفاوت باشن و خدا چقدر متفاوت بنده هاشو آزمایش میکنه!!
    واقعا دیگه دارم تو درست و غلط بودن همه چیز شک میکنم دیگه نمیدونم قید و بند تا چه حد خوبه؟!!!!!!!

    راستی یه واقعیتی تو گذشته من درباره سرپوش گذاشتن روی عواطفم وجود داره که بنظر هیچ ارتباطی با مشکل الانم نداره اما میشه گفت برام حل نشده مونده طوری که وقتی یه اتفاق ناراحت کننده برام پیش میاد اون دوران هم برام زنده میشه ممکنه این موضوع باعث شده الان من بیش از حد حساسیت بخرج بدم تا همه چیز ایده آل باشه؟

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 00 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1390-1-14
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    12,728
    سطح
    73
    Points: 12,728, Level: 73
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    640

    تشکرشده 935 در 291 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    73
    Array

    RE: دوران تلخ عقد!

    خب اینطور که من برداشت کردم شما سعی دارین طرز فکر و رفتار شوهرتون رو نسبت به خانوادتون تغییر بدین که به نظر من اصلا کار درستی نیست !
    .
    شما نباید دیدگاه خانوادتون و پدر مادرتون رو نسبت به زندگیتون تاثیر گذار بدونین و سعی کنین که طبق گفته و طرز فکر اونها رفتار کنین ... این زندگی شماست و خودتون باید تصمیم بگیرین ... مشاوره از خانواده ها بگیرین ولی آخرین تصمیم گیرنده خودتون باشین .
    .
    یک مثالی که زدین به نظر من طرز بیان منظورتون اصلا صحیح نبوده ...
    من هم این رفتار رو از شما میدیدم اینطور برداشت میکردم که (من رفتار صحیح برخورد با خانواده شما رو بلد نیستم (نوعی کمبود دارم) و شما نحوه صحیح برخورد کردن رو برا من میخوایین یاد بدین ) به نظر من این دیدگاه برای یه آقا خیلی زجرآوره و حق میدم که ناراحت هم بشه ... با اینکه منظور شما کاملا متفاوت هست ... تو همین مثالی که زدین نباید طوری رفتار میکردین که احساس کنه میخوایین تو طرز رفتار و گفتارش تغییر ایجاد کنین ...
    .
    اینا فقط نظر شخصی من بود!

    موفق و پیروز باشین

  3. 2 کاربر از پست مفید saeeded تشکرکرده اند .

    saeeded (جمعه 25 فروردین 91)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 06 آبان 91 [ 13:49]
    تاریخ عضویت
    1390-12-21
    نوشته ها
    24
    امتیاز
    831
    سطح
    15
    Points: 831, Level: 15
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 28 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوران تلخ عقد!

    سلام دوست خوبم من یه عضو عادی هستمو فقط نظر شخصی خودمو دوس داشتم بگم
    اول از همه دوران عقد و نامزی بخاطر درک کردن همو آشنایی و شناخت بیشتر از همه ممکنه خیلی شیرین باشه و مکنه خیلی تلخ اون به دو طرف بستگی داره
    خوب شما از قبل شوهرتونو خوب نمشناختن و حالا که بیشتر تونستین بشناسینش به مشکل بر خوردین.
    دوست خوبم اشاره خوبی کرد
    گفت که نمیشه که شوهرتونو یک ماهه و خیلی زود تغییر داد
    خوب ایشون از بچگی اینجور بزرگ شدن و این رفتار و اخلاق به قول معروف تو خونشونه و نمیشه به این زودیا تغییرش داد
    شما باید با صبر و حوصله و مهربونی و رفتار خودتون کم کم اخلاق شوهرتونو درست کنین
    یه نصیحت کوچیک هم میخوام بهتون بکنم
    هیچ وقت نگین خسته شدم و جا بزنین همیشه واسه هر مشکلی یه راه حل هست

  5. کاربر روبرو از پست مفید singl-love تشکرکرده است .

    singl-love (شنبه 26 فروردین 91)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.