RE: مشكلات با خانواده همسرم
برادر عزیز
توجه کنید که همسرتان هم داره کوتاهی میکنه.چرا همراهش خاموشه؟یعنی حتی سر سوزنی هم استقلال فکری نداره؟یعنی نمیتونه گوشیش رو روی سایلنت بذاره و حداقل به شما اس ام اس بده؟
قبلا هم بهتون گفتم صرفا گریه و ابراز علاقه و .... نمیتونه نشون دهنده علاقه باشه.
در عمل باید همسر شما نشون بده.
الان وضعیت اینجوریه ...این خانواده این همه برای شما خط و نشان کشیدن .شما هم که سعی و تلاشت رو کردی...و تا حد زیادی خواسته هاشون رو برآورده کردی...
بذارید اگر هم قصدی برای طلاق دارن خودشون اقدام کنن نه شما.
شما فعلا صبور باشید.
ببینید اگر همسرتون واقعا شما رو دوست داره اصلا نمیذاره پدر و مادرش پیشنهاد جدایی و طلاق رو بدن.
الان تنها مشکل شما اینه که شما خانه در تهران نداری و شغل دوم نداری..درسته/؟
ربط این به عدم تفاهم چیه؟
شما مطمئنید مشکل دیگری ندارید؟
چرا میگن شما باهم تفاهم ندارید؟چون خواسته های مادیشون رو برآورده نمیکنید اینو میگن؟
اینطور که مشخصه خیلی مشتاق جدایی هستند اما همسرتون هم خیلی خیلی منفعله و هیچ اراده ای از خودش نداره
از طریق برادرش چی؟چه جور آدمیه؟چند سالشه؟میتونین با اون صحبت کنید؟
لطفا به این سوالا جواب بدید
هرطور شده باید با همسرتون تنها صحبت کنید.ببینید چرا انقدر منفعله؟!
شده از کارتون هم بزنید اما همسرتون رو تنها گیر بیارید و خیلی جدی تمام حرفهاتون رو بزنید.
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)