به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 55
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 شهریور 00 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1390-1-14
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    12,728
    سطح
    73
    Points: 12,728, Level: 73
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    640

    تشکرشده 935 در 291 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    73
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    نازنین خانم همین که اومدین مشکلتون رو اینجا مطرح کردین معلومه که برا آبروی خودتون ارزش قائل هستین و این خودش کلیه .

    پست 25 فرشته مهربان تایید میشه و در ادامه صحبت های ایشان در بد ترین شرایط متصوره از دست دادن کار خیلی بهتر و با شرافت تر از اینه که این ارتباط پنهانی رو کش بدی هم تو خانواده و هم محل کار معضب باشی و خدای نکرده روزی که این ارتباط برملا شه آبروت هم در معرض خطر باشه .
    .

  2. 3 کاربر از پست مفید saeeded تشکرکرده اند .

    saeeded (یکشنبه 21 اسفند 90)

  3. #22
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    نقل قول نوشته اصلی توسط آسو

    در کل توصیه من اینه که معامله رو نپذیری. شما در واقع جزء همون 25 نفر بودی. پس باها این واقعیت کنار بیا و دنبال کار دیگه ای باش.

    موفق باشی.





    آره نازنین جان ، شما حساب را روی تعدیل شدن بسته بودی و خودت هم تعجب کردی از اینکه تعدیل نشدی . پس اخراج شدنت فرقی نداره . به عبارتی حرف ناگفته مدیر پیش از اقدام به ارتقاء شما این بوده :

    خانم نازنین " شما مشمول تعدیل هستی ، اما من می خواهم شما را نگهدارم ، برای اینکه با من دوست باشی و هرطور من بخواهم با من در ارتباط باشی "

    اصل محتوای اقدام ایشون در رابطه با شما با توجه به اینکه شما مشمول تعدیل بودی همین بوده ، پس این پیام را از رفتار وی بخوان .

    حالا هم که مشغول کار هستی پیامش این است :

    " من شما را برای این نگه داشتم و تعدیل نکردم که با من باشی ، کارت را هم طوری تنظیم کرده ام که بیشتر به من نزدیک باشی و در ارتباط قرار بگیری و من از وجودت بهره ببرم و ..... من تنها به این دلیل ترا نگه داشته ام "

    نازنین جان جوابت به این آقای رئیس با این پیامهایش چیه ؟

    اینجا درست موقعیتی است که باید ذهن خوانی بدبینانه داشت ، عطف به ما سبق ( عملکرد و حرف و پیامکش ) و به بدتر از بد آن باید فکر کنی و تصمیم بگیری .

    .

  4. 9 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 21 اسفند 90)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 12 فروردین 91 [ 09:09]
    تاریخ عضویت
    1390-11-02
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    872
    سطح
    15
    Points: 872, Level: 15
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 127 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    [align=justify]و یه نکته دیگه اینکه: افشاگری می تونه برات خیلی گرون تموم بشه. چون مطمئنا زور ایشون به شما می چربه و نهایتا می تونه همون کاری رو بکنه که زلیخا کرد! و این وسط اعتبار اون باعث قربانی شدن شما می شه.

    از نظر من حتی این موضوع رو صراحتا به روش نیار، چون شغل فعلیت جزء رزومه کاریت هست و بعدها هم هرجا بخوای کار کنی، احتمالا با این اداره تماس می گیرن و پرس و جو می کنن. بنابراین این شخص می تونه روی آینده کاری و غیر کاریت هم تاثیر بگذاره.

    اینجا جنگ نرم جواب بهتری می ده. خیلی سریع و بی سروصدا، بهانه ای بیار و استعفا بده، قبل از اینکه موضعش رو مشخص تر کنه یا پیشنهادی بده که رد کردنش از سمت شما، باعث بشه باهات چپ بیفته و تصمیم به تلافی بگیره.[/align]

  6. 5 کاربر از پست مفید آسو تشکرکرده اند .

    آسو (یکشنبه 21 اسفند 90)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    به نظر من اگر در همین مرحله جرات مندانه رفتار کنی لازم نیست تا مرحله استعفا هم بری.
    به هر حال در اطراف ما ادم های زیادی هستند که دل های مریضی دارند. ما که نمی توانیم از کنار همه اونها دور بشیم اما می توانیم چشم طمعشون رو از همون اول کور کنیم . البته بعضی موارد هم هست که تنها راه چاره و در امان موندن دور شدنه.

  8. 4 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (یکشنبه 21 اسفند 90)

  9. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    نازنین پس کجایی؟
    این تاپیکت رو که میخونم دلم ریش میشه.یاد خودم میفتم

    اتمام حجت و بهانه بی فایده است..مگه اینکه محیط کارت دولتی باشه و اون اقا از ابروریزی بترسه و گرنه اگه اتمام حجت کنی باهاش که مثلا حریم رو نگهدار دو حالت داره قبول میکنه و میگه برگرد سر کارت اما منتظر تو یه فرصت خفتت کنه و کار خودشو بکنه...مگه چقد زمان میخواد...یه لحظه است

    یا اینکه میگه برگرد سر کارت اما تو دلش اینه که حسابی تلافیشو سرت در بیاره و یه وقت میبینی چنان انتقامی ازت گرفته که ارزوته که دیگه سر کار نری...
    اینو از من بشنو..ابی که نباید ریخته میشد ریخته شده و اتفاقی که نباید، افتاده...حالا من بهش بگم حرمتا رو نگه دار و اس نده خیال کردی اون میترسه...نه نه نه

    بازم خودت میدونی نازنین اما از من بشنو کار تو همچین محیطی ارزش نداره.

    البته فرشته جون بهونه اوردن برای استعفا هم چندان اثر نداره چون اونا خنگ که نیستن میفهمن.اینو از روی تجربم میگم.

    نازنین من از مفاد قراردادتون اطلاعی ندارم اما هر کاری که میخوای بکنی مثل تسویه حساب یا احیانا گرفتن چک ضمانتی که بهش دادی تنهایی نرو حتما حتما با پدرت برو وگرنه این قضیه بیشتر کش پیدا میکنه.بازم میگم با پدرت برو
    اینکه بابام میفهمه ابروم میره و این حرفا رو میذاری کنار


  10. 6 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (یکشنبه 21 اسفند 90)

  11. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    نازنین جان

    دوستان گفتنی ها رو گفتند اما ذکر یک نکته خالی از لطف نیست!

    1 وقت هایی هست که خدا آدم رو امتحان می کنه! میخواد ببینه چقدر پای ارزشهات و اعتقادات

    می ایستی...البته بهت یک هشدارهایی رو هم میده! مثلا اگر تو بمونی و علیرغم همه هشدارها

    باز به کارت بدون قبول خواسته های مدیرت ادامه بدی اون از تو انتقام می گیره و ممکنه پشت سرت

    حرف درست کنه و ماشالا تو جامعه ما هم واسه خانوم ها زود بد میشه!

    قبل اینکه کار به اونجاها برسه خودت زرنگی و پیش دستی کن و به 1 بهانه مثل نگهداری از

    پدر و مادر از شرکت بزن بیرون! باور کن به جای این حفظ عفت و نجابت بهترین کار رو نصیبت می کنه

    تازه میتونی دلیل ترک کارت رو به جای بعدی تعدیل نیرو به دلیل مسائل مالی شرکت نشون

    بدی و در آزمون الهی پیروز بشی! از الان بدون اینکه بقیه بفهمن دنبال کار بگرد!

    ترس و خجالت تا یک جاهایی خوبه! تو میتونی! تو دختر قوی و شجاعی هستی! اصلا تو توکلت

    به خداست! چه پشت و پناهی از اون بهتر؟

    نازنین زود دیر میشه ها!

    حتما خدا تو رو قابل دونسته که امتحانت کرده!پس بهش اعتماد کن و کار درست رو انجام بده

    ما هم برات دعا می کنیم! اصلا خودمون واست تلاش می کنیم کارت درست شه!

    من هم هر کمکی بتونم بهت می کنم!







  12. 5 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (یکشنبه 21 اسفند 90), Hadi99g (دوشنبه 03 اسفند 94)

  13. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    سلام نازنین عزیز

    به نظر من جنگ نرم بهتره

    من میگم فقط بخوای که استعفا بدی به دلایل شخصی

    لگه مدیرتون آدم کینه ای باشه اگه مستقیما بااش صحبت کنی ممکنه نه تنها درست نشه بلکه بعدا کینه هم بگیره و اذیتت کنه

    اگه با آرامش بیای بیرون کاملا متوجه میشه چی کار کرده و به نظر من خجالت زده هم میشه

    من این روش رو که امتحان کردم جواب داده واسم و طرف مقابلم دیگه حواسش جمع شده

    باز هم همه چی بستگی به شرایط و اخلاق خودت و شرایط کار و...بستگی داره و ممکنه ما خیلی چیزها رو ندونیم و تو بیشتر واقفی به مشکلت و از ریزترین چیزها که ممکنه تو تصمیمت اثر بذاره باخبری

    به هر حال امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری



  14. 2 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (یکشنبه 21 اسفند 90)

  15. #28
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    منم با بهار،بهار،شوکا موافقم.نازنین،تا در قفس بازه (پیشنهاد نداده) خودتو نجات بده.

  16. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 21 اسفند 90)

  17. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    نازنين جان اون احمق فكر كرده الان چون شما نامزدي ات را به هم زدي خلاء عاطفي داري و خيلي راحت مي تونه فريبت بده. خيلي مواظب خودت باش. حتي اگر براي خلاصي از اين موضوع شغلت را از دست بدي هم اصلا مهم نيست.

    نازنين جون پوزه اش را به خاك بمال.


  18. 3 کاربر از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده اند .

    ليلا موفق (یکشنبه 21 اسفند 90)

  19. #30
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: رفتار مدیرمون با من عوض شده

    دوستای عزیزم خیلی ازتون ممنونم واقعا نمی دونم اگر شما رو نداشتم الان چه کار می کردم و تو چه وضعیتی گرفتار میشدم
    در مورد استفا و رفتنم هم فکرایی دارم که می گم براش هم ی ایمیل خوب آماده کردم امروز بفرستم

    فقط خواستم بگم که من تو محیط نسبتا دولتی کار می کنم
    ی سازمان خیلی بزرگ
    که چندین تا شعبه داره.
    صد در صد همه شما اینجا رو می شناسید .
    این اقایی هم که می گم بالاترین مقام نیست ،تو همین قسمت ما ی نفر بالاتر از ایشون هم هست.
    از اینکه کارم رو از دست بدم خیلی ناراحت می شم 3 سال از عمرم رو گذاشتم تو این کار،محیط خوب و سالمی داشت،رفت و امدم خیلی راحت بود،کارمو دوست داشتم ...ولی برای خودم ارزش قائلم و حاضر نیستم تحت هر شرایطی کارم رو حفظ کنم. به حرفاتون گوش می دم.
    الان هم بابام بازنشسته شده به تازگی،تومحل کار اونها این قانون هستش که کسی که بازنشسته شد فرزندش رو استخدام کنند البته اگر اصلا استخدام داشته باشن که فعلا ندارن
    به پدرم گفتم میخوام برم اونجا استخدام شم از منشیشون وقت ملاقات گرفت که با ریسشون حرف بزنه درمورد استخدام من .خدا کنه جور شه.

    امروز اول صبح زنگ زد برم تو اتاقش ،من که رفتم گفت بیا این ور یعنی پشت میزش، بعد چندتا عکس به هم نشون داد عکس ببر و خرگوش و ی لیوان نسکافه... گفت کدوم قشنگه!بزارم عکس دسکتاپ!
    اگر حرفاتون رو نخونده بودم می رفتم بهش نظر می دادم مثلا می گفت این قشنگه!
    ولی گفتم ببخشید اقای ...من فقط کارمند شما هستم و نمی پسندم ارتباطم تو محیط کار از چهارچوب ارتباطات کاری خارج بشه. وای خودم اینو گفتم انقدر گرمم شد انگار رفته باشم تو کوره آتیش، شوکه شد،گفت به به چه کارمند ایده الی
    من از وجود کارمندانی مثل شما افتخار می کنم ولی این رو یادت باشه
    همیشه دستور مافوق رو باید اجرا کرد،فرقی نمی کنه چهارچوبش چی باشه...بعد سریع با خنده گفت بگو کدوم قشنگه.....
    گفتم آقای ... من با طرز برخورد شما مشکل دارم،گفت مشکلت چیه؟...داشتم فکر می کردم جمله بندیم رو درست کنم مشکلم رو بگم، خودش گفت مشکلت اینکه خیلی وقته گریه نکردی،هوس کردی ی نامه توبیخی یا اخراجی بگیری و دل سیر گریه کنی.(این حرفش رو کاملا با شوخی زد)
    بعدش هم سریع ی حرف کاری زد و الکی عصبانی شد گفت من در کارها اهمال می کنم و گفت تا ساعت 12 این کار رو تموم کن همین الان کارش تموم شد.

    شایدم درخواست بدم زودتر برم ی شعبه دیگه
    اینم خوبه واسم

  20. 4 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (دوشنبه 22 اسفند 90)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.