سلام خدمت دوستان
تجربه 4 سال زندگی مشترک بهم فقط یک چیز رو یاد داد که مطمئنم اگر فقط همین یک نکته رو خوب یاد بگیرم تا اخر زدگیم به دردم میخوره
اونم چیزی نبود جز صبر...صبر...صبر....
دوستانی که مجرد هستن از همین الان رو خودشون کار کنن و صبوری رو یاد بگیرن...صبوری کلید و حلال تمام دردها و مشکلاته





پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)