RE: دارم وابسته میشم...راهنماییم کنید
چرا پرستو جان تو هر کاری اراده کنی میتونی انجام بدی . محکم باش دختر . تا هر کس یه دوست دارم بگه باید اینجوری تن و بدنت براش بلرزه؟!!اون روزی رو تو ذهنت مجسم کن که این اقا پسر ترکت کرده و برمیگرده بهت میگه من فقط میخواستم باهات دوست باشم و بگم و بخندم حرف احساسی بزنم و خوش باشم (در حالی که تو بهش وابسته شدی ) الانم یکی دیگرو میخوام . ببین چه حس بدی بهت دست میده!
اصلا شماها که تمام حرفتون محدود بوده به 4 تا حرف احساسی بدون شناخت چطور تشخیص دادی که مهربونه! از کجا معلوم با چند نفر دیگه مثل تو توی همون سایت رابطه نداشته! پرستو جان چت رو بذار کنار خودت رو به کارایی که دوست داری مشغول کن .تو با این کارات داری میگی من ضعیفم بی اراده ام هر کس از راه برسه بگه دوستت دارم عاشقش می شم
به خوت اینو بگو:
من نیستم چون دیگران
بازیچه ی بازیگران
لیک چون باید این دم گذرد,
پس اگر می گریم
گریه ام بی ثمر است.
و اگر می خندم
خنده ام بیهوده است.
علاقه مندی ها (Bookmarks)