سلام عزیزان
آقا حامد می بینی بچه ها چقدر دوستت دارند واقعا بهت تبریک می گم چون کار خیلی سختیه هم اینکه پایان نامه بنویسی و هم اینکه به ما سر بزنی و مدیریت کنی!
من که پایان نامه ندارم ولی واقعا اعتیاد به این تالار منو از کارو زندگی انداخته تازه هرکی به 110 زنگ بزنه واقعا ثواب می کنه!
از صمیم قلبم برای شما و دوستان گلم آرزوی بهترینها را می کنم
دختر مهربون برای شما هم خوشحالم که این عیدی خوب رو گرفتید دعا می کنم که این اختلافات زود زود تموم بشه...
بچه ها منم چند روزه خیلی حالم گرفته برام دعا کنید تا مشکلم حل بشه ....انگار که خورده تو ذوقم!![]()






پاسخ با نقل قول
..
..می بینم ما نبودیم ایشون هم نیستن!!!!!
.
...



واسه همين اينجا سوت و كوره

پرانده شد

علاقه مندی ها (Bookmarks)