نوشته اصلی توسط خارپشت
واي كه چقد هم اسم متين برازندشونه!!!
هزار ماشالا به جونشون هزار الله اكبر.........
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
نوشته اصلی توسط خارپشت
واي كه چقد هم اسم متين برازندشونه!!!
هزار ماشالا به جونشون هزار الله اكبر.........
گلنوش67 (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
چقدر دلم برای این عکس آبی رنگ همدردی همراه با سبد گل تنگ شده بود! :)
hamed65 (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 968 در 217 پست
ا وا حامد خان یعنی چی دلم تنگ شده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فکر کردی فقط تو دل داری پسس ما چی؟
تازه ورود حامد رو بعد از خارپشت به جمع زنان کل کلی خیر مقدم عرض می کنیم و به میمنت ورود این اقایان در اول ماه ربیع جشن میگیریم لذا خواهشمند است امشب را بیاید باغ تا کل بندازیم و خوش باشیم
امروز نمی دونم چرا خوشحالم دوست دارم بقیم خوشحال باشن![]()
هاله نو (چهارشنبه 05 بهمن 90)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
منم دلم کل کل میخواد ولی اصلا تو این زمینه هیچ استعدادی ندارم.:)
شما به چی گیر میدین که میشه کل کل؟؟
مثلا به تیغای خارپشت که گه گاه میره تو دست و پاتون؟
به خطکش مبصر صورتیا؟
به جنسیت مدیر همدردی؟هیچ کدام؟
یکی بگه طرزتهیه کل کل چه جوریه؟
تو مواد لازمش میدونم ادم پایه هست.فقط همین...دیگه نمیدونم:P
بهار.زندگی (چهارشنبه 05 بهمن 90)
تشکرشده 968 در 217 پست
بهار جون گفتن نیاز نیست که الان خودت با گفتن این جمله ها کل انداختی دیگه
توی کل کل انداختن یکی تو میگی یکی من می گم بعد یکی اون یکی میگه
همینجوری می گیم و میگیم تا اخرش دعوا میشه و بعدش میایم اونو درست کنیم میزنه بدتر میشه
خوب تو بگو از کجا شروع کنیم به خارپشت گیر بدیم یا
به زن بودن یا مرد بودن مدیر
خلاصه تو بگو اگه دوست داری به خودت گیر بدیم چطور یا شایدم به من
هاله نو (چهارشنبه 05 بهمن 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
من بگم به موهای فرفری آقای مدیر گیر بدیم
و اینکه خیلی بد اخلاق هست
من که ازش می ترسم![]()
بی نهایت (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
متین کیه؟ زنه یا مرده؟ ایشون هم آمیب هستند جناب خارپشت؟
می گما خوب جامعه رجال رو فراری دادیما ؛ قبلنا اینجا انقد رجال وجود داشت ، الان یا فرار کردند ، یا به جرگه خانما پیوسته اند![]()
gole maryam (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
چرا اقای مدیر واسه واریز پول شماره حساب زن داده؟یعنی بتول مظاهری زنشه؟
یعنی اقای مدیر زن ذلیله؟
یعنی هر چی کار میکنه و پول در میاره باید بده به زنش؟
چرا خارپشت خارپشته؟اینجوری که افسردگی مزمن میگیره چون هیچکی نمیتونه محکم بغلش کنه.
اونوقت میگه یادش بخیر بچه بودم شبا بغل مامان بابام میخوابیدم.
اقا خیال کرده با این سن و اون همه تیغ و خار که بهش وصله هنوز میتونه بره بغل مامان باباش بخوابه.
جمعیت رجال فرار کنن که خوب نیست.پس اینجوری به کی گیر میدین؟؟
اینا یعنی کل کل؟؟:P
بهار.زندگی (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 3,762 در 695 پست
آره بهار جون اینها همه کل کله
ولی منم می خوام گیر بدم به این خارپشت که تا کم میاره غل می خوره و میره![]()
چشمک (چهارشنبه 05 بهمن 90)
تشکرشده 968 در 217 پست
بی نهایت جان از کجا میدونی موهای اقای مدیر فرفری هست ؟ مگه اسکاجه؟ یا سیم ظرفشویی؟
بعدشم تا جایی که من میدونم موهاش صافه انگاری گلت کرده
فکر کنم اگه از خدا اینطور میترسیدی حتما جات بهشت بود
بهارجون خارپشت خار داره بخاطر همین توی مردا راه نداره هی قلش میدن میاد می افته تو جمع خانمهای محترمهو چون خانمها دلشون میسوزه کاریش ندارن. طفلکی فکر میکنه تو توهمه که ما بهش محل میذاریم خبر نداره طفلی توهم بهش نگو
کی گفته مدیر زن ذلیله بابا ؟ یالا ثابت کنید؟![]()
هاله نو (چهارشنبه 09 فروردین 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)