هان ای شب شوم وحشت انگیز
تا چند زنی به جانم آتش ؟
یا چشم مرا ز جای برکن
یا پرده ز روی خود فروکش
یا بازگذار تا بمیرم
کز دیدن روزگار سیرم
دیری ست که در زمانه ی دون
از دیده همیشه اشکبارم
عمری به کدورت و الم رفت
تا باقی عمر چون سپارم
نیما یوشیج
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
هان ای شب شوم وحشت انگیز
تا چند زنی به جانم آتش ؟
یا چشم مرا ز جای برکن
یا پرده ز روی خود فروکش
یا بازگذار تا بمیرم
کز دیدن روزگار سیرم
دیری ست که در زمانه ی دون
از دیده همیشه اشکبارم
عمری به کدورت و الم رفت
تا باقی عمر چون سپارم
نیما یوشیج
ویدا@ (چهارشنبه 28 دی 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
حاصلی از هنر عشق تو جز حرمان نیست
آه از این درد که جز مرگ من اش درمان نیست
![]()
گلنوش67 (چهارشنبه 28 دی 90)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
از مرگ حذر کردن دو روز روا نیست
روزی که قضاباشد و روزی که قضانیست
روزی که قضا باشد کوشش نکند سودی
روزی که قضا نیست بر او ترس روا نیست
ویدا@ (پنجشنبه 29 دی 90)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
گلی كه خود بدادُم پیچ و تابش
به اشك دیدگانُم دادُم آبش
در این گلشن خدایا كی روا بی
گل از مو دیگری گیره گلابش
باباطاهر
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (جمعه 30 دی 90)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
از هر طرف كه رفتم جز وحشتم نيفزود
زنهار از اين بيابان وين راه بينهايت
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (جمعه 30 دی 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
تو که کیمیا فروشی نظری به قلب ما کن
که بضاعتی نداریم و فکنده ایم جامی
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش
محفل ساکت غم خوردن نیست
حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست
زندگی خوردن و خوابیدن نیست
زندگی حس جاری شدن است
زندگی کوشش و راهی شدن است
از تماشاگر اغاز حیات
تا به جایی که خدا می داند
ویدا@ (جمعه 30 دی 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
آسايش دو گيتي تفسير اين دو حرف است
با دوستان مروت،با دشمنان مدارا
گلنوش67 (شنبه 01 بهمن 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
دوران خوش آن بود که با دوست به سر شد ***باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود
گلنوش67 (شنبه 01 بهمن 90)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
پرسید: کدام راه نزدیک تر است؟؟؟
!! گفتم: به کجا؟؟
... گفت:منزلگه دوست
گفتم: تو مگر فاصله ای میبینی
!!! بین آنکس که دلت خانه اوست؟؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)