سارا جان من فکر می کنم مشکل شما این است که ساعات زیادی در روز بیکاری و مشعله ذهنی کمی داری. برای همین این افکار مزاحم و وسواس گرایانه و یا حرفها و رفتارهای دیگران مدام تو ذهنتون هست و دارید تحلیلشون میکنید و ازارتون میده. اگر درست حدس زدم راه حل اینه که سعی کنید سرتون رو خیلی شلوغ کنید.








با اینکه خودم همه این مسائل را میدونم و بهشون اعتقاد دارم 
علاقه مندی ها (Bookmarks)