به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 59 , از مجموع 59
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1390-6-31
    نوشته ها
    261
    امتیاز
    1,614
    سطح
    23
    Points: 1,614, Level: 23
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 86
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    694

    تشکرشده 707 در 218 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    برادرم
    من تمام اين تاپيك رو خوندم.ضمن تشكر و تاييد دوستان ديگه ..برا خودم وقتي مشكلي پيش مياد به حل مشكل ديگران كمك مي كنم.تا اميدواري و شادي اون توشه اميد و شادي من بشه.البته اين معامله نيست. قشنگم نيست من يه كاري رو برا كسي بكنم كه خدا يه كاري رو واسه من بكنه اما معمولا جواب ميده! چون به خودم مي گم خدايا من و اين آدم هر دو گرفتار بوديم. من به خواست تو بهش كمك رسوندم. حالا از دو آدم گرفتار يكي مونده .. تو هم به مهرباني منو نوميد برنگردون. در اينجور موارد اگه خواستم به صلاح باشه بهش ميرسم. اگر نباشه حكمته و مي پذيرم. برادرم چرا اين راهو امتحان نمي كني؟در كنار اين كه از دور به ايشون برسوني كه هنوز منتظرش هستي و برات ارزشمنده؟

  2. 3 کاربر از پست مفید ملاحت1 تشکرکرده اند .

    ملاحت1 (پنجشنبه 24 آذر 90)

  3. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ملاحت1
    برادرم
    من تمام اين تاپيك رو خوندم.ضمن تشكر و تاييد دوستان ديگه ..برا خودم وقتي مشكلي پيش مياد به حل مشكل ديگران كمك مي كنم.تا اميدواري و شادي اون توشه اميد و شادي من بشه.البته اين معامله نيست. قشنگم نيست من يه كاري رو برا كسي بكنم كه خدا يه كاري رو واسه من بكنه اما معمولا جواب ميده! چون به خودم مي گم خدايا من و اين آدم هر دو گرفتار بوديم. من به خواست تو بهش كمك رسوندم. حالا از دو آدم گرفتار يكي مونده .. تو هم به مهرباني منو نوميد برنگردون. در اينجور موارد اگه خواستم به صلاح باشه بهش ميرسم. اگر نباشه حكمته و مي پذيرم. برادرم چرا اين راهو امتحان نمي كني؟در كنار اين كه از دور به ايشون برسوني كه هنوز منتظرش هستي و برات ارزشمنده؟
    سلام دوست من.
    خیلی ممنون از پیشنهادتون. دوست خوبم متوجه نشدم. یعنی چیکار کنم؟ پیشنهاد شما چیزی جدا از صبر کردنه؟

    (راستش من الان صبر می کنم. خودمم الان مثل اون نابود شدم. نمی دونم کی می خواد این رابطه رو نجات بده. من همه چی رو سپردم بخدا. اگر خدا بخواد درست می شه. تصمیم دارم تا بهمن دیگه هیچ اقدامی نکنم. آخه آخرین باری که تماس گرفتم اصلاً خوب برخورد نکرد. بهم گفت برو زندگیتو کن و با من کاریت نباشه. خیلی سعی کردم توضیح بدم. گفت فکرشو می کنم دوباره برگردم باتو ادامه بدم اعصابم خورد میشه و عصبانی میشم.
    منم دیدم من هرچی بیشتر اصرار می کنم اون بیشتر ازم دور می شه . در نتیجه تصمیم دارم فعلا هیچ خبری از خودم ندم. 2 حالت داره:
    1- یا خدا ما رو می خواد و ادامه این رابطه صلاحه که خدا خودش خوب می دونه کی و چطوری دوباره ما رو بهم برسونه
    2- این رابطه صلاح نیست و عاقبت خوشی نداره که در این صورت بهتره همین الان تموم شه و انشا ا... خدا هردومونو عاقبت بخیر کنه
    من دوست دارم حالت اول رخ بده چون واقعاً دوستش دارم و برام دوری ازش خیلی سخته. اما به همون دلیل که دوستش دارم می خوام خوشبخت بشه. اگه با من نمی شه یا فکر می کنه که نمی شه با هرکی که فکر می کنه خوشبخت شه.
    خیلی دوره ی سختیه. خیلی خیلی سخته اما من تصمیمم اینه. البته اگر پیشنهاد جدید و بهتری باشه یا شرایط جدید پیش بیاد زود تعدیلش می نم. پس منو از نظرات خوبتون بی بهره نذارین.

  4. کاربر روبرو از پست مفید haaj.amir تشکرکرده است .

    haaj.amir (پنجشنبه 24 آذر 90)

  5. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    من هنوز هم فکر میکنم دست پاچه ای.یه کم ارامش داشته باش اگه زیاد از حد به خودت فشار بیاری و سخت بگیری ممکنه یه جا ببری و کنار بکشی اونوقت اگه اون دختر برگرده تو توان ادامه نداری.همین که توکلت به خداست کافیه.تو تلاشت برای کار و بقیه مسائل رو انجام بده ضرر که نمیکنی بلاخره با هرکی و هر وقت بخوای ازدواج کنی باید شرایطت مهیا باشه.به جای حرص خوردن تمرکزت رو بذار رو درست و کار.
    دیگه هم باهاش کلنجار نرو که خدایی نکرده حرفی بینتون زده بشه که حرمتا ازبین بره و دلخوری پیش بیاد
    فقط صبور و خونسرد باش

  6. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (پنجشنبه 24 آذر 90)

  7. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    انشا ا... فردا دست من جز میلیونها دسته که از هیات حسینیه اعظم زنجان به طرف خدا دراز می شه.
    من برای همه تون دعا می کنم. انشا ا... گره مشکل همه ی جوونا زوده زود به دست مبارک حضرت ابوالفضل باز شه.

    عاجزانه از همه تون التماس دعا دارم.

  8. 2 کاربر از پست مفید haaj.amir تشکرکرده اند .

    haaj.amir (دوشنبه 14 آذر 90)

  9. #55
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 دی 91 [ 16:14]
    تاریخ عضویت
    1390-8-16
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    1,277
    سطح
    19
    Points: 1,277, Level: 19
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    38

    تشکرشده 38 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    سلام. خوبین؟؟؟؟
    بچه ها من از آخرین باری که باهاش صحبت کردم و به شما هم گفتم دیگه هیچ کاری نکردم و کاملاً به توصیه های شما گوش کردم. وقت دادم که فکر کنه و خودمو با اصرارهای مکرر کوچیک نکردم و صبر کردم. اما حالا چی؟ یعنی بازم ادامه بدم؟ یچه ها راستش ما فردا نذری داریم. هر سال براش قیمه پلو می بردم. این نذری ما جمعه است. مامانم می گه امسال هم ببریم و با این کار نشون بدیم که ما هنوزم منتظریم. من خودم دقیق نمی دونم چیکار کنم (تو یکی از این تاپیکها (بعد از طلاق) یکی حرفهای خوبی نوشته بود با این مضمون که وقتی رابطه ی میشکنه اصرار زیاد و شکستن غرور خودتون کمکی نمی کنه و باید اتفاقاً مغرور باشین و صبر کنین تا اون برگرده) من تا الانم با خوندن همین چیزا تونستم صبر کنم ولی راستش می ترسم زیادی صبر کردنم حس بدی به طرفم بده که یعنی منم فراموش کردم. البته شایدم این حس خوب باشه و اونم احساس خطر کنه و بتونه زودتر ببخشه.
    دوستان لطفاً کمکم کنید. الان چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. #56
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 فروردین 93 [ 16:08]
    تاریخ عضویت
    1390-6-01
    نوشته ها
    193
    امتیاز
    2,322
    سطح
    29
    Points: 2,322, Level: 29
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 658 در 179 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    [align=justify]
    وقتی رابطه ای میشکنه اصرار زیاد و شکستن غرور خودتون کمکی نمی کنه و باید اتفاقاً مغرور باشین و صبر کنین تا اون برگرده)

    فکر نمیکنید اون دختر خانوم هستن که غرورشون شکسته؟
    اگر از نظر اون هم همینطور باشه، پس قطعا اونم منتظره تا شما قدمی بردارید
    من تاپیک شمارا دنبال میکردم، شروع این رابطه اولین اشتباه بوده و مسیر رابطه هم پر از اشتباهات بعدی، اما بهــرحال کارهایی که شما بعد از خراب شدن رابطه تون انجام دادین فقط برای جبران قسمتی از اشتباهات خودتون بوده، آیا شما اینو به معنی شکستن یا زیر پا گذاشتن غرورتون میدونید!!؟؟
    فکر میکنم اون دختر تمام این کارها را کرده که شما را متوجه این تفکر غلط بکنه اما شما همچنان تفکر قبلی خودتو دنبال میکنی!
    البته شایدم این حس خوب باشه و اونم احساس خطر کنه و بتونه زودتر ببخشه.
    شما برای چی توی این مدت صبر کردید؟
    آیا منتظر بودید تا اون دختر احساس خطر کنه؟ یعنی تمام این صبرکردن برای این بوده که اونو تحت فشار بزارید تا خودش برگرده سمت شما!؟
    بهتر نبود توی این مدت به رفتارهای اشتباه گذشتت فکر میکردی و سعی میکردی درستشون کنی؟
    فکرمیکنم از مادرتون بخواهید با مادرشون تماس بگیره و از اونا بخواد یه زمانی که آمادگیشو دارن برای خواستگاری تعیین کنند. اجازه بدید اونا زمانشو تعیین کنند نه شما.[/align]

  11. کاربر روبرو از پست مفید pk1365 تشکرکرده است .

    pk1365 (پنجشنبه 24 آذر 90)

  12. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 03 آذر 92 [ 04:46]
    تاریخ عضویت
    1390-8-14
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,667
    سطح
    23
    Points: 1,667, Level: 23
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    85

    تشکرشده 85 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    با نظرات بالا موافقم
    یک زن نباید غرور مردشو بشکنه ولی مسئله شما کلا فرق داره
    البته الان مراسم نذری شما تموم شده
    امیدوارم همه چی خوب پیش رفته باشه
    آنچه دلم خواست نه آن می شود
    هرچه خدا خواست همان می شود
    .

  13. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 اردیبهشت 91 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    1,349
    سطح
    20
    Points: 1,349, Level: 20
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    94

    تشکرشده 95 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    سلام
    نمیدونم وقت کنی بیای اینجا یا نه
    اما من نظرم این هست که همون کاری که مادرت گفت رو انجام بدین
    انشالله که این اقدام تو مشکلت رو هم حل بکنه

    بهرحال ایشون هم به اندازه کافی وقت داشته فکر کنه و حتما دیگه به نتیجه رسیده
    بیشتر از این بنظر من جایز نیست
    هم خودت تکلیفت معلوم بشه که قرار هست چیکار کنی
    هم اینکه زیاد فاصله بیفته و به دوریت عدات کنه ممکن هست دیگه برنگرده,بخصوص که رابطه شما پرتنش بود

  14. #59
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    این تاپیک به حد استاندرد رسیده و لذا قفل می شود


    haaj.amir گرامی دوستان راهکار اساسی را بارها در پستهای مختلف ارائه داده اند و فقط نیاز به عمل کردن از سوی شماست


    موفق باشید .



    .

  15. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 24 آذر 90)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 98
    آخرين نوشته: شنبه 05 مهر 93, 01:51
  2. تغییر مردها بعد از بچه دار شدن...امیدی هست؟
    توسط tabasom321 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 25 خرداد 92, 16:15
  3. آیا تغییر رفتار درست است؟ یا خودم باشم
    توسط سرنا در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 28 مهر 91, 03:10
  4. امکان تغییر هست؟ !
    توسط mojgan_1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 23 آبان 90, 23:42
  5. آیا تنها راه نجات زندگی ام تغییر خودم است؟ این تغییر یعنی چی؟
    توسط خاموش در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 فروردین 90, 12:55

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.