برادرم
من تمام اين تاپيك رو خوندم.ضمن تشكر و تاييد دوستان ديگه ..برا خودم وقتي مشكلي پيش مياد به حل مشكل ديگران كمك مي كنم.تا اميدواري و شادي اون توشه اميد و شادي من بشه.البته اين معامله نيست. قشنگم نيست من يه كاري رو برا كسي بكنم كه خدا يه كاري رو واسه من بكنه اما معمولا جواب ميده! چون به خودم مي گم خدايا من و اين آدم هر دو گرفتار بوديم. من به خواست تو بهش كمك رسوندم. حالا از دو آدم گرفتار يكي مونده .. تو هم به مهرباني منو نوميد برنگردون. در اينجور موارد اگه خواستم به صلاح باشه بهش ميرسم. اگر نباشه حكمته و مي پذيرم. برادرم چرا اين راهو امتحان نمي كني؟در كنار اين كه از دور به ايشون برسوني كه هنوز منتظرش هستي و برات ارزشمنده؟![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)