به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 36 نخستنخست 1234567891011121314152535 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 351
  1. #41
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 10 بهمن 93 [ 13:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-20
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    7,391
    سطح
    57
    Points: 7,391, Level: 57
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 159
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Created Blog entryTagger Second ClassVeteran5000 Experience PointsSocial
    نوشته های وبلاگ
    2
    تشکرها
    1,724

    تشکرشده 1,826 در 279 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)


    منم هر چند شناحتي نسبت به شما دوست همدردم نداشتم ، اما از سوئي بسيار خوشحال و از طرفي ناراحت شدم اين تايپيك رو خوندم ،

    از اين كه در آستانه پيوند مقدسي هستيد خوشحال و تبريك گوبان و از اينكه ما را ترك مي كنيد ناراحت ،

    زيباترين ، شادترين ، آرام ترين ، شيرين ترين و خلاصه بهترين ترين ها را براي كه تو و همسرت كه بهترينيد آرزو ميكنم ...

    نوراني باد وجودتان به نور حق

    استوار و پايدار باشيد ...

  2. 15 کاربر از پست مفید مهاجر بي نشان تشکرکرده اند .

    مهاجر بي نشان (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  3. #42
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 12 تیر 97 [ 22:36]
    تاریخ عضویت
    1390-2-15
    نوشته ها
    144
    امتیاز
    7,721
    سطح
    58
    Points: 7,721, Level: 58
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    1,069

    تشکرشده 1,120 در 173 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    آقا کامران سلام

    خیلی خوشحال شدم که گفتید همراه زندگیتونو پیدا کردید و البته خوشحال تر می شدم اگه می گفتید که می مونید.

    پست های زیادی از شما بود که از خوندنشون لذت بردم و انصافا از بعضی هم چیز یاد گرفتم .
    لحن بعضی از پست هاتون شاید در نگاه اول کمی تند و تیز به نظر میومد ولی اگه بیشتر دقت می کردی می دیدی اون احساس وظیفه و دلسوزی برادرانه بین کلمات رو.

    بابت راهنمایی هاتون متشکرم و آرزو می کنم هر جا هستید در کنار عزیزانتون خوشبخت و سلامت و سربلند باشید.


  4. 15 کاربر از پست مفید hadieh تشکرکرده اند .

    hadieh (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  5. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 اسفند 93 [ 14:00]
    تاریخ عضویت
    1390-5-11
    نوشته ها
    588
    امتیاز
    7,524
    سطح
    57
    Points: 7,524, Level: 57
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,002

    تشکرشده 4,006 در 737 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    منم خیلی وقت نیست که عضو شدم ولی همیشه افسوس میخورم که چرا زودتر عضو نشدم یکی از دلایلش هم شما اعضای قدیمی هستید.نمیگم شناختی نسبت به شما ندارم چون همه تاپیک های شما رو خوندم .یادم میاد یه شب تا نزدیک سحر تاپیک "کامران 2007 باهمتون حرف داره" رو خوندم .
    واقعا از رفتنتون ناراحت شدم...
    امیدوارم هر جای این کره خاکی که هستید شاد و تندرست باشید.
    فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی

    یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.


  6. 15 کاربر از پست مفید پاییزان تشکرکرده اند .

    پاییزان (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  7. #44
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    به به آقا ذاماد


    به سلامتی دخترا برای کامران کل بکشید .......

    آقای سنگ تراشان زیر لفظی به عروس چی می دهی ؟!


    دختر مهربون مادر بدو اون نقل رو بردار بیار بریز رو سر داش کامرانت .

    خارپشت ننه اینقدر گریه نکن و بهونه نگیر بعد کامران چشمم به تو روشن ! نترس ٰ اینقدر بهونه نگیر نوبت تو هم میشه . می ترسم از هول حلیم بیفتی تو دیگ .

    آسیاب به نوبت برو ته صف نوبتی هم باشه بچه نوبت داش کیوان است و تو انشالله بعد کیوان باید داماد بشی !!!


    داملا بدو مادر اون منقل و اسفند را بیار

    مهاجر بینشان ( چقدر اسمتون سخته ) صیغه عقد را جاری می کنی یا بریم سراغ یه آقا ی دیگه ؟!ای بابا این هم این وسط می خواد ناز کنه !!!

    کیوان بدو چاقو رو بیار بده دست حامد و فرهنگ سر این گوسفند را برامون ببرن!

    سارا بانو آزمایش های عروس داماد جوابش آمد ؟! درست بود ؟عیب و ایرادی ندارند مادرررررررررررر!

    دخترا یکی آینه و شمعدونها را بچینه ..............

    یکی یک سر بره بیمارستان ببینه بلو اسکای و بچه حالشون چطوره .


    این فرشته و بالهای صداقت هم ما رو دست تنها ول کردن توی این شلوغ پلوغی ! خاله بی دل کجاست ؟بگید بیاد دامادی پسرمون رو ببینه




    به محمد ابراهیمی بگید چهارتا تابلو نقاشی به این درو دیوار بچسبونه برای عروسی شگون داره !

    بابا بی بی کجاست ؟! تو گارگاه آموزشی مهارتی اش نشسته و ورقه امتحانی هاش رو صحیح می کنه ؟!


    فرهنگ - ماهی - سرافراز -sci-**عسل**, *nadia*, 1majid, 25368, 861010100, Andiaaaa, DADGANIA, Essy.H, HAMID REZAEE, KnosseCrono, LEGENDS, MHJN13, Matin_Alone, PYNCADDIP, afsooon, ahmadi 00, aida222, ali-200, alid, alone boy, anahita_mehrabi, ani, ania, aria_koroosh, armin-90, atiye alizade, azadehali, ch_1383615, chehrehsaz, del, dokhtare khaste, eghlima, el-nino, f_z, fae, faezeh1, farnaz1, farnaz_a, farzaneh123, gole maryam, haaj.amir, hadi85, hadieh, hamed65, hamid_diablo, hamoon35241, hosein70, hosiensori, ide, just, kamran2007, kazem.de, keyvan, kilidtalai, kjalil, kvjclgdsoft, liliyoom, lord.hamed, m_p, mahi91, mahtab_b, mania2011, mansour4737, maryamp, maryen, mbnr, meeglipse, mehrabooni, melisaa, mmrrdd, mohammad matin, mohsenn, mta, n1n2n14, naomidhastam, nazanin1366, nazanin1771, nazanin_60, negin.sal, parandeh, parnaz, parvane123, pk1365, raha, rayan21, robi, rojan, rozesiyah_88, saboktakin, saboora, sahar19, sali1987, samira367821, sanjab, sara20, sci, setareh, shabe barooni, shabestan, shahnaz66, shamim_bahari2, shayan21, shayana, shimaz, shiny, shiva64, siam, siamak60, sistamsyng, sobhan17, tahmineh, taranee, taranom_123, tasnime_elahi, tesoke, trustworthy, vahid_pioneer, yasmin44, yekta_b, zahra25, zahra52, آسایش, آفتاب همدرد, آهانا, آویژه, ابولفضل شوریابی, اتنا, احمق, الميرا1358, ایوب, بامرام-تنها, برنابا, بهار66, بی نهایت, تنهاي نا اميد, تک دختر, جاذبه, جان سخت, حنان, خزان 1366, داملا, دانوب, دلشکسته تنها و بی کس, دیاموند, رایحه عشق, رهايي, روشا, زهراخاتون, سابینا, ساحل@ م, سارا بانو, ستاره23, سعاد, سولماز نعمتي, سید1387, شمیم الزهرا, شیرین عسل, طلا محمدی, عالی, عسل من, علیش, فاطمه مو, فرانک68, 7, كيانوش پ, ليلا موفق, مانا بهراد, محمد89, مرد موفق, ملاحت, مهدیه135, مي مي, نازنین 1, نرگس عظيمي, نسیم صبح, نوشین خسته, نيكا.امين, هاله نو, هلیا هاشمی, هما11, ویدا@, پاییزان2, پرنا, پريوش, چرخ و فلک, چشم بارانی, کوکب خاتون, گفتگوی بیتا, گل زاده, گلنوش67, یک زن امیدوار


    ماشالله . از نفس افتادم . این خونه چقدر پرجمعیته ................بلند بشوید یک دستی به سرو روی این خونه بکشید و برای ماشین عروس و گل و .............یه فکری بکنید !!


    کامران یادت باشه برا ی عروسی برای همه دعوتنامه و ویزا و بلیط جور کنی مادر کسی از قلم نیفته که تو فامیل بده و دلخوری پیش میاد . خووووووووووووبیت نداره ....................


    مبارکت باشه . انشالله خوشبخت و سفید بخت بشوید که دعای خیر ما همراه شماست . خودت را هم بابت خداحافظی لووووووووووووووووووووووس نکن . بالاخره تو هم کبوتر جلد همین خانه ای . امیدوارم هیچ وقت نیاز پیدا نکنی اما ما همیشه هستیم و .....................

  8. 27 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  9. #45
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1390-5-17
    نوشته ها
    400
    امتیاز
    3,638
    سطح
    37
    Points: 3,638, Level: 37
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,831

    تشکرشده 1,873 در 399 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    من اقاکامرانو زیادنمیشناسم ولی واقعاگریم گرفت.
    امیدوارم که خوشبخت بشن.

  10. 12 کاربر از پست مفید mahi91 تشکرکرده اند .

    mahi91 (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  11. #46
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    چرا من انقدر دیر اینجا رو دیدم!!

    (حالا چرا تاپیک رو توی طرح مشکلات ازدواج باز کردی آقا کامران؟)

    راستی سلام:)
    (تاپیک اسمش خداحافظیه آدم یادش میره سلام کنه)

    اینم سهم من از حسن ختام: (دو، سه خط بیشتره اشکال نداره که؟)

    من همیشه از پستهای منطقی شما استفاده میکردم.
    تا این دمای آخر برخورد مستقیمی توی تاپیکام با شما نداشتم.

    اما توی تاپیک مشکل مشورتم، یکی از پست هایی که خیلی خیلی روی من تاثیر گذار بود (و همگی با تاخیر دارید تاثیراتش رو میبینید،) پست شما بود.
    چند بار گفتم، بازم میگم. من تا آخر عمرم مدیون همه ی کسانی هستم که توی این تالار بهم کمک کردن.
    شما هم مطمئناً یکی از اونها هستی.

    آنی عزیز چه مهمونی ای به پا کردی
    آنی جان ما کارای دیگه هم بلدیما بجز نقل پاشیدن :) ولی چشم. من نقل میپاشم که لحظات اولیه ی زندگیشون شیرین که هست، شیرین تر بشه.

    خیلی خوشحالم که داری به ازدواج رسمی نزدیک میشی و امیدوارم زندگی پایدار و خوشبختانه و عشقولانه ای داشته باشید با هم.
    تبریکات فراوان ما رو پذیرا باش



    ولی خیلی ناراحتم که دیگه اینجا نیستی.
    قبل از عقد برادرم هم میدونستم دیگه این برادر برای من برادر نمیشه:(
    همینم شد.
    الانم همون حس رو دارم. آدم بعضی وقتا مجبوره دل بکنه از کسایی که یه روز حامیش بودن.
    ( از الان واسه روزی که مجبورم خودم خداحافظی کنم بغضم گرفته )

    دلمون رو راضی میکنیم که اگه دوست عزیزیمون دیگه توی این محیط مجازی بینمون نیست، داره توی دنیای واقعی، زندگی خوبش رو ادامه میده و دعاهای خیرمون رو بدرقه ی راهش میکنیم

    سخته ولی خداحافظ



    اگه دستم به جدایی برسه اونو از خاطره ها خط میزنم
    از دل تنگ تموم آدما، از شب و روز خدا خط میزنم . . .

  12. 17 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (یکشنبه 08 مرداد 91)

  13. #47
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    سلام کامران عزیز
    چند تاپیک ازت خوندم و هر چند لحنت کمی رک و صریح هست اما ارزنده و جالبه
    امیدوارم زندگی خوب و شادی کنار همسرت داشته باشی
    راستی این خداحافظی شما یه حسن داشت که همهاعضای کوشا و کارشناسان درش شرکت کردن
    موفقیت را برایت ارزومندم مبارکه
    O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O


    http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif

  14. 10 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  15. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 شهریور 95 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    466
    امتیاز
    9,840
    سطح
    66
    Points: 9,840, Level: 66
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 210
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    880

    تشکرشده 885 در 224 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    والله من که هر چی فکر کردم نفهمیدم ازدواج کردن چه ربطی به خدا حافظی از تالار داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    فکر کنم به قول آقای کامران از بس خنگم....
    ولی هر جا که هستین و با هر کسی امیدوارم شاد باشین

  16. 11 کاربر از پست مفید f_z تشکرکرده اند .

    f_z (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  17. #49
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    سلام به آقا کامران و سایر دوستان عزیز

    آقا کامران از اینکه بالاخره شریک و همراه زندگیتون رو پیدا کردید و خداوند مهرتون رو به دل هم انداخته خیلی خوشحال شدم مخصوصا که مدتی بود در این مورد چیزی ازتون نشنیده بودم و دلم میخواست بدونم چه خبر شده، خدا رو شکر که همه چی بخ خیر گذشته و حالا به سلامتی قصد ازدواج دارید.

    امیدوارم روزی به زودی زود هم خبر ازدواج سایر دوستان مجرد همدردی و خصوصا آقای خارپشت رو با دختر خانم مورد علاقه شون بشنویم انشاء الله.

    آقا کامران من هم پستهای شما رو میخوندم و واقعا لذت می بردم از اینکه با وجود شرایط و محیطی که زندگی میکنید خیلی محکم و معتقد هستید.
    لحن شما شاید برای بعضیها تند یا با تعصب وبده باشه اما برای من یکی اینطور نبوده چون حرفاتون رو اکثرا قبول داشتم و اتفاقا خوشحال هم میشدم که می دیدم یکسری مسائل که مدتیه برای خیلی از آقایون اصلا مهم نیست برای شما خیلی مهمه و از موضعتون کوتاه نمیاید

    امیدوارم در کنار معشوقه و همسر اینده تون مهسا خانم خوشبخت و سعادتمند باشید و هر روزتون بهتر از روز قبل باشه و در تمام طول زندگیتون مومن و معتقد باقی بمونید.

    آقا کامران اگه پررویی نباشه من ازتون یه خواسته و خواهش دارم، واقعا به دعای کسی مثل شما که دل پاکی دارید محتاج هستم قول بدید دعام کنید(ممنون میشم)

    در پناه خداوند منان خوشبخت و موفق و پاینده باشید

  18. 14 کاربر از پست مفید m.mouod تشکرکرده اند .

    m.mouod (پنجشنبه 11 اسفند 90)

  19. #50
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: برای همیشه خداحافظ(با هم خداحافظی کنیم)

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر مهربون

    (حالا چرا تاپیک رو توی طرح مشکلات ازدواج باز کردی آقا کامران؟)
    بدلیل زن ذلیلیییییییییییی ماااااادر بالاخره زن ذلیلی هم یکی از مشکلات ازدواجه دیگه مگه نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط f_z
    والله من که هر چی فکر کردم نفهمیدم ازدواج کردن چه ربطی به خدا حافظی از تالار داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    فکر کنم به قول آقای کامران از بس خنگم....
    از آنجایی که بنده خییییییلی باهوش بیدم، به نظرم آقا کامران به عروس خانوم فرمودند: "عزیزم تو که با من باشی میخوام دنیا نباشه" واااااااااااااااای نه! در همین لحظه به مغز مبارکمون خطور کرد که این خداحافظی یه تاکتیکه برای فرار از دادن شام عروسی به اعضای همدردی. بععععععععله ماه تولد ایشون کلا با این ولخرجیها میونه خوبی نداره
    اقا ما اگه بگیم شام به یک بوفه اینترنشنال در سواحل خلیج فارس قانعیم حله؟


    نقل قول نوشته اصلی توسط m.mouod

    آقا کامران اگه پررویی نباشه من ازتون یه خواسته و خواهش دارم، واقعا به دعای کسی مثل شما که دل پاکی دارید محتاج هستم قول بدید دعام کنید(ممنون میشم)
    هر کی به فکر خویشه... منم دعا میخوام
    ..............................................
    سلام

    ضمن عرض تبریکات فراوان بنده بسی انتقاد دارم:
    شما نمیتونی یه خبر خوب هم که میدی بذاری یکی دو روز شیرینی اش بمونه و تلخی خداحافظی رو چاشنیش نکنی؟ هرچند:
    توصیه میکنم عجله نکن برای خدا حافظی، به نظرم از این ببعد نیازت به همدردی بیشتر میشه
    از طرفی اعتیاده لامصب! شوخی که نیست. حالا از عشق مهسا خانوم در ابرها سیر مینمایی و حواست به اطرافت نیست ولی من از روزی میترسم که استخون درد بیاد سراغت.

    بنده تا همیشه عرض سلااااااااااااااام دارم.

    به امید دیدار مجدد



  20. 13 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (یکشنبه 08 مرداد 91)


 
صفحه 5 از 36 نخستنخست 1234567891011121314152535 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.