به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 47 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من مثل قبل دیگه موفق نیستم چرا امیدم کم شده!

    در زمینه ی به ظاهر نرسیدن... نه این طوری نیستم من محاله اجازه بدم آرایشگر دست به ابروهام بزنه!!!! حتما خودم انجام میدم... حتی واسه اینکه خوش بگذره میدم داداشم موهامو کوتاه میکنه یا موهای مامانمو من رنگ میکنم یا نمیدونم خودم واسه هر لباسم با پارچه ی همون لباس گل سر درست میکنم که بهش بیاد و... من فکر کنم عدم رضایت از موقعیتم دارم والا خودمم موندم چمه؟

    در مورد هورمون هم فکر نکنم نه چون واسه سنگ کلیه دکتر واسم آزمایش تیروئید هم نوشت گفت شاید مشکل داری که تو سن کم این اتفاق افتاده اما مشکل نبود من به دلیل ارثی این مشکل رو پیدا کردم حتی کمبود تحرک هم ندارم گرچه قبلا تحرکم بیش از این حرفا بود اما الان هم کم تحرک نیستم...

    الانم کسی به من نمیگه برو سر کار ولی بالاخره چی آدم در سن 27 سالگی ندونه میخواد چیکار کنه؟! منطقی نیست به من چه که پس به کی چه... شاید تو تلاشتو کردی توکل کردی بقیشو... آقا من خیلی جاهاش کاری نکردم گرچه خیلی جاهاش موقعیتم بد بود و تلاش بیشتر نمیتونستم داشته باشم...

    در مورد دارو اصلا نمیتونم دارو بخورم و اینا یه سری دارو خودم دارم واسه مشکل دیگه ام که فکر نمی کنم واسه من دارو مفید باشه...

    اگه پزشکی اینجا هست یه سوال دارم! غدد یعنی کدوم غدد ممکنه قاط زده؟! یه چند ماهی هست که پریودم دردناکه ... خیلی شدید... اما آزمایش رفتم گفتن مشکل ندارم! دردناکیش به عونت یا کیست و اینا ربط داره یا هورمون ها؟

    پاک دارم از این سایت هم نا امید میشم...

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 47 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من مثل قبل دیگه موفق نیستم چرا امیدم کم شده!

    امروز هم از جواب خبری نیست....

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 21 دی 90 [ 17:45]
    تاریخ عضویت
    1390-8-05
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,055
    سطح
    17
    Points: 1,055, Level: 17
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من مثل قبل دیگه موفق نیستم چرا امیدم کم شده!

    سلام
    راستش اصلا نمی فهمم مشکلت چیه؟

  4. کاربر روبرو از پست مفید عالی تشکرکرده است .

    عالی (پنجشنبه 12 آبان 90)

  5. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: چرا من مثل قبل دیگه موفق نیستم چرا امیدم کم شده!

    دوست عزیز مشکلات شما برای من کاملا ملموسه و خودم هم با خیلیاشون دست و پنجه نرم کردم.اتفاقا منم توی راهنمایی و دبیرستان سمپاد بودم.اکثر دوستان پزشکی و دندانپزشکی قبول شدن.البته منم رفتم دانشگاه تهران ولی نه اون رشته ای که ازم انتظار میرفت با این حالا بدون کنکور وارد فوق شدم اما دقیقا زمان تصویب پایان نامه ام هزاران هزار مشکل سرم ریخت این مشکلات به اضافه شرایط روحی خودم باعث شد که فوقمو نیمه کاره رها کنم.والان هنوزم که هنوزه دقیقا نمیدونم باید چی کار کنم حالا همه ی اینا رو بزار در کنار مشکلات و مسائل زیاد زندگی مشترکم.
    این همه قصه گفتم که یه وقت فکر نکنی فقط خودت این شرایط رو داری.
    اما من بعد از پشت سر گذاشتن همه ی این مراحل فقط به یه نتیجه رسیدم و اونم این بود:هدفم رو توی زندگی مشخص کنم.نمیدونم هدف شما چیه؟نمیدونم چی راضی و خوشحالت میکنه اما باور کن یه نگاه به زندگی آدمهای موفق نشون میده که اونا اکثرا آدمهایی بودن که میدونستن از زندگی چی میخان و بدون هیچ ترس وواهمه ای دنبال خواسته شون بودن.
    راهتو توی زندگی پیدا کن.
    نمیگم منم الان دقیقا میدونم چی میخام با این که تزدیک به 25 سالم شده!اما تقریبا فهمیدم که مفهوم خوشبختی برام چیه(البته این مفهوم یه چیز کاملا شخصیه و برای هر آدمی میتونه متفاوت باشه) و دارم تلاش میکنم تا این مفهومو توی زندگیم محقق کنم.
    دست از حسرت گذشته بردار.اصلا چشمتو روی دیگران برای یه مدتی ببند و ببین دلت چی میگه!نه که اطرافیان چی بهت یلکه بهتر بگم بهمون القا میکنن.
    هزار بار شنیدم که فلانی (مثلا هم کلاسیم)داره توی امتحان تخصص شرکت میکنه اما تو توی یک رشته ی به درد نخور درس خوندی که کاری براش پیدا نمیشه.
    هزار بار شنیدم بهمانی (مثلا از اقوامم) داره با همسرش میره آمریکا ولی تو و همسرت حتی هنوز نتونستین یه خونه بخرین.
    خودمم هزاران بار احساس کردم که از بقیه عقب افتادم.
    اما حالا میدونم که زندگی مسابقه نیست که کسی از کسی عقب بیافته یا جلو بزنه.
    سعی کن خودتو پیدا کنی(میدونمم که خیلی سخته و شاید ماه ها وقت ببره شایدم سالها) اما همین که قدم به این مرحله بزاری افقهای جدیدی پیش روت باز میشه.باور کن...

  6. 5 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    یک زن امیدوار (پنجشنبه 19 آبان 90)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 47 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من مثل قبل دیگه موفق نیستم چرا امیدم کم شده!

    زن امیدوار حرفت درسته اما آدم تو موقعیت من یعنی تا وقتی مجرد باشه نمی تونه رو زندگی خودش تمرکز کنه کل مشکل همینه اتفاقا ... بچه هایی که ازدواج کردن میگن خیلی خوبه مجردی خودت راحت میتونی هر کار دلت میخواد انجام بدی و لازم نیست با کسی هماهنگ کنی اما به نظر من تا وقتی مجردی بلاتکلیف تری... چون همش این سوال توی ذهنت هست که در آینده آیا باید برنامتو عوض کنی یا نه... نمیشه بگی کدوم خوبه.... اتفاقا خیلی دارم به این موضوع فکر میکنم که خودم باید رشد کنه... حرفت جالب بود دارم یه کتاب میخونم به نام سکوت که خیلی جالبه... اما نمیدونم چرا هی وسطش میگم کاش یکی بود با اون اینطوری رشد میکردم و... میدونی هیچ کس چون شرایط منو نداره نمیتونه دقیقا بفهمه.... و هر کی شرایط خودش رو میگه... اما ممنونم... حرفات درسته اما من چیزایی هم هست که میدونم چی میخوام اما نمیشه....

  8. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 47 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من مثل قبل دیگه موفق نیستم چرا امیدم کم شده!

    ای لعنت بر افکار بد.... کاش می تونستم ادبش کنم....

  9. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 خرداد 91 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1390-7-29
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,219
    سطح
    19
    Points: 1,219, Level: 19
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 47 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا من مثل قبل دیگه موفق نیستم چرا امیدم کم شده!

    بچه ها ازتون ممنونم... اما بازم به همفکریتون احتیاج دارم

    baby عزیز ممنونم ازت حرفات گرچه کوتاه بود اما یه جورایی پاسخ کوتاه سکوتانه ی! شما انگار راهو بهم نشون میده. فرشته مهربان عزیز، نه مشکل جسمی ندارم...


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.