به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    ایشون حتی حاضر نیستن یک کلمه هم با هام حرف بزنن یا یک دقیقه منو ببینن. من توی این 5 ماه تمام سعی خودمو کردم که حساسیت هامو کم کنم چون مشکل اصلی ما حساس بودن من روی زفتارهای ایشون خصوصا در مورد خانوادشون بوده. خیلی مطالعه کردم تقریبا روزی 3-4 ساعت تو نت می گردم و در مورد زندگی مشترک مطلب می خونم مشکلم اینه که ایشون بهم فرصت دوباره ای نمی دن ازشون خواستم چند ماه با هم ارتباط داشته باشیم تا تغییر رفتارام رو ببینه. ولی اصلا قبول نمی کنه. مستقیم هم حرفی از طلاق نمی زنه میگه من اینجوری راحتم که باهات ارتباطی نداشته باشم. اون یه بارم که تو خیابون حالم بد شده و داد زدم رو همش میزنه تو سرم که تو یا مریضی یا تمارض میکنی، میگه وقتی بهت نه میگم و جلوت مقاومت میکنم اونجوری میشه. درحالیکه عاملی که باعث عصبانیت بیش از حد من و غیرقابل کنترل شدنم شده بود این بود که من وقتی رفتم شهر محل کار ایشون تا مثلا از دلشون در بیارم (4 روز بود که باهان تماسی نداشت اون موقع) ، ایشون همش می خواست منو از سرش باز کنه و دور از چشم من با پدرش تماس گرفت و اونم به پدر من زنگ زده بود که بیاین دخترتونو ببرین چی از جون پسر من می خواد! منم وقتی بابام بهم زنگ زد و گفت که پدرشوهرم باهاش تماس گرفته واقعا دیونه شدم. میگه من وقتی گفتم باهات حرف نمی زنم تو باید راهتو می کشیدی و می رفتی. همش می گه من اونقدر خوب بودم که تو ازم سواستفاده کردی و حرف خودتو به کرسی نشوندی. ولی من هنوزم میخوام باهاش زندگی کنم.

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 92 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    3,049
    سطح
    33
    Points: 3,049, Level: 33
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    955

    تشکرشده 950 در 237 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    عزیزم با حرفهات مشخص می شه که شما غرور خودت رو زیر پا گذاشتی.توی این 5 ماه اصلا باهاش تماسی نداشتی؟

  3. #13
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    چرا همش زنگ و اس ام اس بود که بی جواب می موند خانوادم هم چند بار رفتن خونشون که متاسفانه بدتر شده و حرمت و احترام هم بینشون از بین رفته.

  4. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 92 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    3,049
    سطح
    33
    Points: 3,049, Level: 33
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    955

    تشکرشده 950 در 237 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    خب دختر خوب یه کم خود دار باش!
    فکرکن ایشون دیگه وجود نداره
    به خودت برس
    ظاهرت رو تغییراتی بده
    اگه شد مسافرتی برو
    اصلا هم باهاش تماس نگیر
    قدر خودت رو بدون
    به خودت ارزش بده
    تا براش ارزشمند بشی
    می دونم برات سخته
    اما مطمئن باش می تونی

  5. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 خرداد 92 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1390-3-26
    نوشته ها
    244
    امتیاز
    2,982
    سطح
    33
    Points: 2,982, Level: 33
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    452

    تشکرشده 458 در 140 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    5 ماهه بس نیست؟؟
    دیگه نمی تونم ،روز به روز امیدم به زندگیم کمتر میشه. نمی خوام دیگه بلاتکلیف بمونم. فقط دنبال اینم که بدونم آیا ته دلش یه ذره هم بهم علاقه داره و می خواد باهام زندگی کنه یا نه. اگه آره حاضرم همه جوره کوتاه بیام و اگر نه می خوام دیگه تمومش کنم.

  6. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 آذر 92 [ 10:02]
    تاریخ عضویت
    1390-4-28
    نوشته ها
    269
    امتیاز
    3,049
    سطح
    33
    Points: 3,049, Level: 33
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    955

    تشکرشده 950 در 237 پست

    Rep Power
    41
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    آخه شما توی این 5 ماه باهاش تماس داشتی گلم.گفتم کلا ارتباطت رو قطع کن .

  7. کاربر روبرو از پست مفید tasnime_elahi تشکرکرده است .

    tasnime_elahi (چهارشنبه 30 شهریور 90)

  8. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 اسفند 93 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1390-3-29
    نوشته ها
    1,107
    امتیاز
    8,928
    سطح
    63
    Points: 8,928, Level: 63
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,038

    تشکرشده 2,035 در 738 پست

    Rep Power
    128
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    نكن پروانه. اون دفعه چقدر بهت گفتيم ارتباط برقرار نكن و گوش نكردي. ديدي چي شد. دوباره تكرارش نكن.

  9. کاربر روبرو از پست مفید ليلا موفق تشکرکرده است .

    ليلا موفق (چهارشنبه 30 شهریور 90)

  10. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:10]
    تاریخ عضویت
    1389-12-24
    نوشته ها
    116
    امتیاز
    2,526
    سطح
    30
    Points: 2,526, Level: 30
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    282

    تشکرشده 291 در 66 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    پروانه جان عزيز دلم بعضي وقتا ما با يادآوري خاطرات گذشتمون فكر ميكنيم شرايط هونجوريه من مطئنم شما اوقات خيلي خوبي باهاشون داشتي ومطمئن هم هستم يادآوري اون خاطرات هست كه نميذاره شما درست تصميم بگيري.بالاخره يكي بايد تكليف شما رو روشن كنه درسته؟يكي بايد بگه كه طلاق يا ادامه.بذاريد هرچي كه هست از طرف خانواده اونا باشه.ديگه نميذارن كه شما چند سال بلاتكليف بموني.شما ميگيد 5 ماه صبر كرديد ولي بنظر من صبر نكرديد.شما با كارهايي كه كرديدبا تماس ها واس مس هايي كه براش فرستاديد علناً خودتون رو مقصر اعلام كرديد شما عذر خواهي كرده بوديد ديگه لزومي نداشت اونهمه اصرار ميكرديد.ميدونم زندگيتون رو دوست داريد ولي خواهشن اينجوري براي ادامش تلاش نكنيد بذاريد هرحرفي كه قراره زده بشه از طرف اونا باشه اونموقع حرفاتو بزن.پس لطفا دوباره دست به كار نشيد وبراش اس مس نفرستيد وباهاش تماس نگيريد كه باهربار انجام اينكار يك قدم ازش دور ميشد بذاريد اگه علاقه اي هم هست خودش پيدا كنه.

  11. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 بهمن 90 [ 16:01]
    تاریخ عضویت
    1390-4-06
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    1,794
    سطح
    24
    Points: 1,794, Level: 24
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    762

    تشکرشده 768 در 239 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: همسرم 5 ماهه ترکم کرده برای نفقه شکایت کنم؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط parvane123
    می دونین دلم از این می سوزه که مشکل جدی بین ما نبود با عجله و شلوغ بازی من و لجبازی و گذشت نکردن همسرم به اینجا رسیدیم و گرنه می دونم که 5 ماه قهر تو دوره نامزدی ، امید یه زندگی خوب رو کم رنگ می کنه.
    عجله و شلوغ بازی نکن.

    دفعات قبل که برات کامنت گذاشتم، موضع دفاعی و تندی گرفتی. اما دوباره می گم.

    اگر این زندگی درست شود، درخواست نفقه بی مورد است و فقط یک سری حرمت ها از بین می ره.

    اگر این زندگی درست نشود، برای درخواست نفقه دیر نمی شه. هر وقت خواستید جدا بشید این را هم مطرح می کنید. چون با درخواست نفقه شما، ایشون هم درخواست تمکین می دهد. اگر قرار بر جدایی باشد، فکر نکنم شما مایل باشید تمکین کنید و 500 تومن نفقه برای 5 ماه عقدتون بگیرید!!

    پس چه درست بشود، چه نشود، به نظرم درخواست نفقه فعلا عاقلانه نیست.

    این دعوا را شلوغش نکنی بهتر است. همسرتون می خواد راهی پیدا کنه که بدون مهر و نفقه و .... توافقی جدا بشید. اگر شلوغش کنی ممکنه خودت خسته بشی و رضایت به توافقی بدی. بهتره کاملا ساکت بکشی کنار. تا ابد که نمی تونه این مدلی بمونه.

    اگر هم مشکل با دوست و آشنا داری، هر کس پرسید می تونی بگی منتظر مراحل طلاق هستم و بیشتر از این هم دوست ندارم توضیح بدم.

  12. کاربر روبرو از پست مفید شب نم تشکرکرده است .

    شب نم (چهارشنبه 30 شهریور 90)

  13. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 20 آبان 90 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1390-8-06
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,039
    سطح
    17
    Points: 1,039, Level: 17
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام من منا هستم میخواستم منو راهنمایی کنین که طلاق بگیرم یانه؟

    من 3سال عاشق شوهرم بودم و حالا 1سالو چندماهی میشه عروسی کردیم اون اعتیادداشت به شیشه و من هم 2ساله میدونستم اما وقتی عروسی کردیم ترک کرده بود چون تحت درمان بود حتی سیگارم نمیکشید خلاصه 2 ماه گذشتو فهمیدم بازم رفته سراغ مواد من و اون 2 تاییمون تک دختر وتک پسر بودیم هیچکی راضی به ازدواجمون نبودولی با هزارمصیبت به هم رسیدیم مدام باهم دعوامون میشد ولی بازم آشتی میکردیم تا اینکه 2ماه پیش قهر کردم و اومدم خونه پدرم ولی اون بعد 2هفته بامن تماس گرفت ولی نمیگفت برگرد پیشم ما توی یه اتاق تو خونه پدرشوهرم زندگی میکردیم من تودعواآخر ازش خواستم واسم خونه بگیره ولی اون بیکاربود ونمیخواست کاریم بکنه فقط میخواست آزادباشه که شیشه مصرف کنه من خیلی عاشقشم ولی اون نمیدونم چون شیشه همه احساسشو گرفته حتی با پدر مادرشم خوب رفتار نمیکنه من وقتی بی علاقگی اونو دیدم تهدید به طلاقش کردم ولی اون اهمیتی نداد مجبور شدم تقاضای ترک انفاق بدم ا بار واسه یه هفته اومد تعهد داد که خونه میگیره ولی نگرفت دومئن بارم قاضی ازش تعهد گرفت واسه 10 روز که خونه بگیره بازم نگرفت.حالا ازترس زندون فراریه میگه توافقی طلاقت میدم آخه 500 سکه مهرمه ولی من عاشقشم میخام ترکش بدم پدرم میگه اگه بری پیشش دیگه دختر مانیستی من خیلی عاشقشم یه لحظه از فکرم بیرون نمی ره شما کمکم کنید خیلی داغونم بخدا مردخوبیه مواد اینجوریش میکنه هنوز23سالشه زوده بمیره توروخدا بگین چیکار کنم


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 10:36
  2. موفقیت از آن كسانی است كه ذهنیت موفق دارند
    توسط ani در انجمن موفقیت و شادی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 آبان 88, 18:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.