نازنین جان من قبل از اینکه بیام اینجا با ایشون به دلیل اینکه یه رابطه دو طرفه می خوام و مجبورش کنم ارتباطو گاهی اون شروع کنه و فقط من نباشم که اول یاد اون بیفتم قطع کردم و الان ایشون فکر میکنه من به این علت ازشون خبر نمیگیرم و خواهان ادامه دوستی به صورت دو طرفم قبلا من خبر میگرفتم و ایشون فقط جواب میداد ولی من می خواستم همیشه من به طرف این آقا نرم و گاهی خودش بیاد طرف من و اینو باهاشون مطرحکردم و گفتم رابطه باید دو طرفه باشه
ولی من با اومدن اینجا و حرفای دوستان تصمیمم عوض شده و نمی خوام دیگه به دوستی ادامه بدم و می خوام فقط صحبت خواستگاری یا قطع رابطه باشه
ولی اینو هنوز بهشون نگفتم
الان سوال من اینه اینو بگم دوباره خودم یا همینجوری ادامه بدم تا خودش خبر بگیره بعد بگم
ایشون میدونن من قطع کردم ولی دلیلشو ادامه رابطه دو طرفه میدونن
لطفا سوالمو درست بخونید
از طرفی هم میگم اگه ایشون حتی حاضر نیست که برای دو طرفه شدن ارتباط پارو غرورش بذاره دیگه من چه توضیحی دارم راجع به ازدواج بهشون بدم و دلیلمو بگم
از طرفی هم میگم کوتاهی نکنم که بعدا پشیمون شم به هر حال اینم یه کیسی هست که دلم می خواد بعدا نگم ای کاش فلان کارو میکردم
فعلا که من خبری نمیگیرم
البته شما هم با اینکه سوال منو متوجه نشدید بازم درست میگید نازنین جان
کسی بخواد زیر سنگ آسیابم بره می خواد دیگه نه؟






علاقه مندی ها (Bookmarks)