به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 شهریور 90 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1390-5-24
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,179
    سطح
    18
    Points: 1,179, Level: 18
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش باید ثابت کنم دوسش دارم

    نازنین جان من قبل از اینکه بیام اینجا با ایشون به دلیل اینکه یه رابطه دو طرفه می خوام و مجبورش کنم ارتباطو گاهی اون شروع کنه و فقط من نباشم که اول یاد اون بیفتم قطع کردم و الان ایشون فکر میکنه من به این علت ازشون خبر نمیگیرم و خواهان ادامه دوستی به صورت دو طرفم قبلا من خبر میگرفتم و ایشون فقط جواب میداد ولی من می خواستم همیشه من به طرف این آقا نرم و گاهی خودش بیاد طرف من و اینو باهاشون مطرحکردم و گفتم رابطه باید دو طرفه باشه
    ولی من با اومدن اینجا و حرفای دوستان تصمیمم عوض شده و نمی خوام دیگه به دوستی ادامه بدم و می خوام فقط صحبت خواستگاری یا قطع رابطه باشه
    ولی اینو هنوز بهشون نگفتم
    الان سوال من اینه اینو بگم دوباره خودم یا همینجوری ادامه بدم تا خودش خبر بگیره بعد بگم
    ایشون میدونن من قطع کردم ولی دلیلشو ادامه رابطه دو طرفه میدونن
    لطفا سوالمو درست بخونید
    از طرفی هم میگم اگه ایشون حتی حاضر نیست که برای دو طرفه شدن ارتباط پارو غرورش بذاره دیگه من چه توضیحی دارم راجع به ازدواج بهشون بدم و دلیلمو بگم
    از طرفی هم میگم کوتاهی نکنم که بعدا پشیمون شم به هر حال اینم یه کیسی هست که دلم می خواد بعدا نگم ای کاش فلان کارو میکردم
    فعلا که من خبری نمیگیرم
    البته شما هم با اینکه سوال منو متوجه نشدید بازم درست میگید نازنین جان
    کسی بخواد زیر سنگ آسیابم بره می خواد دیگه نه؟

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 دی 90 [ 15:59]
    تاریخ عضویت
    1389-10-04
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,539
    سطح
    30
    Points: 2,539, Level: 30
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    152

    تشکرشده 150 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش باید ثابت کنم دوسش دارم

    سلام
    نادین خواهرگرامی این اقا بدردزندگیت نمیخوره رابطتتوباهاش کاملا کات کن
    دختری که بخوادبی افته دنبال پسری که بگه بیاباهم ازدواج کنیم اخرسرهمش توسری میخوره اینده نداره
    خواهرم عزت نفستوحفظ کن

  3. کاربر روبرو از پست مفید خودساخته تشکرکرده است .

    خودساخته (جمعه 28 مرداد 90)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 22 بهمن 90 [ 20:55]
    تاریخ عضویت
    1388-5-19
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,592
    سطح
    30
    Points: 2,592, Level: 30
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش باید ثابت کنم دوسش دارم

    deyvid درست گفتند.
    اصلاً شما به عنوان تاپیکت نگاه کن: "همش باید ثابت کنم دوسش دارم"
    این خودش اصل قضیه هست!
    مگه کسی باید ثابت کنه؟ تازه خیلیم باشه اون پسره!
    و با توجه به چیزایی که بهت گفته که اصلاً جالب نیست! بگذار بهت بگم که جریان چیه:
    من پسرم میدونم دقیق: اینطور آدم ها از یه جا که خراب میشه رابطه، چون همش میخوان طرفشون بهشون توجه و محبت کنه، دیگه خراب میکنن قضیه رو. و مطمئناً کسی که اینطوریه الآن، دیگه بعداً چی میشه.
    ببین، کلاً این ازدواج عاقبت نداره، و من الان یه رابطه افتضاح میبینم. چون اینطوری عین بچه بازیه.
    اگر حتی شما به دلیل اینکه نمونی تو خونه میخوای ازدواج کنی بازم نکن چون طلاق بعدشه و از اینی که بمونی که بدتره!
    بعدم ان شاالله که درست میشه و مورد خوبی نصیبت شود.

    در یک کلام: این آقا فقط بهت وابسته شده و الان فقط یه لجبازی و بچه بازیه، میخوای اینطوری زندگی تشکیل بدی؟

    این که نظره منه با چیزایی که گفتی، حالا خودت روش فکر کن و ببین دقیق چطوریه عزیزم.
    نکنه دستی دستی خودتو بندازی تو چاه اوف بشیا

  5. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 شهریور 90 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1390-5-24
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    1,179
    سطح
    18
    Points: 1,179, Level: 18
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: همش باید ثابت کنم دوسش دارم

    راستش من بعد اون موضوعات تماسی نگرفتم فقط بعد دو هفته یه روز صبح بهم اس دادن و گفتن میدونم از اینکه بهت اس دادم ذوق مرگ شدی حالت خوبه
    البته ما همیشه از این شوخیا میکنیم
    منم گفتم که اولا من خواب بودم اس دادی بعدم که میبینی هنوز ذوق مرگ نشدم دارم جوابتو میدم
    بعدم من مساله خواستگاریو اینا رو مطرح کردم گفتم باید بیای یا قطع رابطه
    ایشونم دیگه حرفی نزد
    تا اینکه نتیجه دانشگاه اومد و من خودم بهشون خبر قبولیمو دادم که چیزی نگفت ولی قبلا گفته بود که اگه قبول نشی من خوشحال میشم ولی جلو رفتنتم نمیگیرم
    بعد اون روزولی اخلاقش خیلی خوب شد یه دفعه البته من یهجمله ای گفتم احساس کردم اون جمله جادویی بود
    بهش گفتم حالا تا میتونی واسه من ادا اطوار بریز بعدا یه جوری بخوری نفهمی از کجا خوردی
    اونم که همیشه از اینکه من برم با کس دیگه میترسه رو حساب این گذاشته که من تو دانشگاه می خوام کسیو پیدا کنم و اینو جا بزارم
    ولی بعد اون روز 180 درجه اخلاقش برگشته و خوب شده مخصوصا که من یه جور رفتار میکنم که انگار ارشد خوندنم اصلا واسم مهم نیست و خودمو ازش سر نمیدونم
    اونم همیشه از این موضوع نگران بود
    حالا داره دوباره صحبت خواستگاریو این چیزا رو میکنه و میگه تا کمتر از یک ماه دیگه میام
    به نظرتون من چه جوابی به ایشون بدم؟
    رفتاراش به نظرتون عادیه؟
    به نظرم خیلی حسوده خودشم اینو میگه
    به نظر شما من نباید با ایشون ازدواج کنم چون دوستان نظرای خوبی نداشتن راجع به شخصیت این آقا

  6. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: همش باید ثابت کنم دوسش دارم

    نادین عزیز سلام

    ازدواج به آدمی که یه روز خیلی میخوادت فرداش پا میشه یه چیز دیگه میگه (دم دمی مزاج)

    1 ریسک بزرگه.عزیزکسی که تا این سن تنها مونده یکی از دلایلش همین دم دمی مزاج بودن

    و عدم گرفتن 1 تصمیم قاطع میتونه باشه.احتمالا این اس ام اس بازیهاتونم فقط واسه اینکه تو

    یه برهه از زمان هر دو تنها بودین...بهرحال این آقا به نظر آدم حساسی میان و ممکن در آینده

    دائم بخواد بابت اینکه داری فوق میخونی یا همکلاسیهات چجورین هی اعصاب خورد کنه و این مقایسه ها آدمو داغون می کنه.تازه یه

    چیزم بگم؟ شوخی های ما از تفکرات ضمیر ناخود آگاهمون نشات می گیره.تو داری ناخود آگاه

    به موقعیت های بهتر تو دانشگاه فکر می کنی و به نظر جنبه سرگرمی دارید واسه هم...پس بهتره

    کامل خودت ارتباط رو قطع کنی که فردا پس فردا رو درست اثر نذاره !!!

    من خودم یه عاشقم که از عشقم دورم...اما بهترین ها نتونستن منو از انتخابی که کردم

    پشیمون کنن...پس دنبال 1 آدم با ثبات باش که همیشه دوستت داشته باشه و هیچکی نتونه تصمیمتو عوض کنه و هی مجبور

    نشی ناز بکشی چون یه روز خسته میشی بالاخره... پس 1بار واسه همیشه تمومش کن!

    موفق باشی


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.