به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 73
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 آبان 90 [ 12:33]
    تاریخ عضویت
    1390-5-23
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,434
    سطح
    21
    Points: 1,434, Level: 21
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 21 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    اگه ميبيني پست ميدم ميخوام خودمو اينجا خالي كنم..مطمئن باش به حرفات گوش ميكنم و اين فرصت رو بهش ميدم...
    ميگم ميشه از حالا بدون اينكه اون حرفايي كه گفتي بهشبگو رو بگم
    بهش اس ندم و زنگم نزنم..يا اون حرفارو حتما بايد بگم؟
    .

    ممنون از راهنمائيهات.....ببخشيد اگه پرحرفي كردم و سرتو درد اوردم....
    پس اون اس ام اس رو بدم درسته؟

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    نه بگو بعد دیگه کاری بکارش نداشته باش....منتظر جوابشم نباش...هی بعدش اسمس ندی چرا جواب نمی دی یاالله جواب بده! ....اینارو بگو و تمام!

  3. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 آبان 90 [ 12:33]
    تاریخ عضویت
    1390-5-23
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,434
    سطح
    21
    Points: 1,434, Level: 21
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 21 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    با اينكه خيلي واسم سخته...اين كار و تمام عزت نفسم رو بايد تو اين كار به خرج بدم اما باشه اينكارو ميكنم..
    دعا كن بتونم طاقت بيارم سرافراز







    فرياد را همه ميشنوند:هنر شنيدن صداي سكوت است...در نهايت سكوت بيادتم

    گفتم سرافراز.......همين الان چيزي كه گفتمو انجام دادم.....
    خدايا صبرم بده بتونم...دوريشو اين چند وقت تحمل كنم.

  4. 3 کاربر از پست مفید رعنا27 تشکرکرده اند .

    رعنا27 (دوشنبه 24 مرداد 90)

  5. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 شهریور 90 [ 06:31]
    تاریخ عضویت
    1390-5-22
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    1,296
    سطح
    19
    Points: 1,296, Level: 19
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    سلام رعنا جان

    بله این شرایط سخته تازمانی که با این واقعیت کنار نیومدی که اون به زمان نیاز داره
    فقط باید با حفظ آرامش و سرگرم شدن به کارهای دیگه و مسلط شدن به فکرت ، صبر کنی
    فشار حتما روش زیاد شده که اینطور رفتار کرده ولی زمان ، اون رو به شرایط آروم تر برمی گردونه وفکرش بازتر میشه
    و به تو هم کمک میکنه آروم تر بشی وبا آرامش با این مسئله برخورد کنی

    وقتی آقایون تحت فشار فکری زیاد قرار میگیرن برعکس خانومها نیاز به خلوت کردن دارن و اگه این فرصتو بهشون ندیم عصبی تر میشن و نمیتونن خودشون رو پیدا کنن . این طبیعیهنگران نباش و به خدا خیلی توکل کن قلبت آروم میشه

    دوستمون سرافراز حرفای خیلی قشنگی زده که حتما کمکت میکنه عزیزم

  6. 3 کاربر از پست مفید green smile تشکرکرده اند .

    green smile (پنجشنبه 31 شهریور 90)

  7. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 14:55]
    تاریخ عضویت
    1390-5-13
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,716
    سطح
    24
    Points: 1,716, Level: 24
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 31 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    سلام عزیزم

    منم موافقم با حرفهای سرافراز

    فقط ازت خواهش میکنم بعد از اون اس ام اسی که دادی دیگه هیچ ارتباطی باهاش نداشته باش.

    رو حرفت واستا

    این جوری پهلوی اون شخصیتت محکم تز نشون داده میشه کو این خیلی مهمه که رو حرفات وایستی

    عزیزم اگه وسوسه شدی (که میدونم میشی چون من تجربش کردم)بدون یه حس زودگذره.

    سریع سرتو به یه چیزی بند کن.

    خواهشا باهاش تماس نگیر و اس نده.

    من فکر میکنم تو رو دوست داره و به خاطر بهتر شدن شرایطش داره این ریسک و میکنه.

    پس رهاش کن

    مطمئن باش خودش دوباره میاد سمتت.

    نذار حرمت ها بینتون شکسته شه مثلا گریه نکن بذار بفهمه تو قوی هستی و پر از اعتماد به نفس.

    باور کن از این شخصیتی که بهش نشون بدی لذت میبره.

    در ثانی الان میخواد تو غارش باشه.اصلا کاریش نداشته باش.

    اگه این کارا رو بکنی من که میگم طاقت نمیاره و کمتر از 6 ماه برمیگرده.

    شاد باشی عزیزم

  8. 3 کاربر از پست مفید تغییر زندگی تشکرکرده اند .

    تغییر زندگی (دوشنبه 24 مرداد 90)

  9. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 14 آبان 90 [ 12:33]
    تاریخ عضویت
    1390-5-23
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,434
    سطح
    21
    Points: 1,434, Level: 21
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    20

    تشکرشده 21 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    ممنونم از راهنمائيت تغيير زندگي...مطلبت واقعا آرومم كرد..
    امروز روز اول اين تنهائيه...
    اون به زمان نياز داره..پس من بايد اين زمانو بهش بدم..(فقط كاش يكم اين زمان كوتاه تر بود)

    فقط ديروز كه اون حرفائي كه سرافراز گفتو بهش گفتم..اس داد كه.......از ته قلبت منو حلال كن
    من هيچي ديگه جواب ندادم...اما يه خورده اين حرفش نگرانم كرده... واسه چي اين حرفو زد؟

  10. 2 کاربر از پست مفید رعنا27 تشکرکرده اند .

    رعنا27 (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  11. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    مطمئن باش كوتاه تر ميشه اگه تو بتوني خودتو كنترل كني و بزاري اون خودش از غار تنهاييش بيرون بياد نه اينكه به زور وادارش كني .
    اگه واقعا دوستش داري بزار تا آرامش فكريشو دوباره بدست بياره .

  12. کاربر روبرو از پست مفید saboktakin تشکرکرده است .

    saboktakin (چهارشنبه 26 مرداد 90)

  13. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    اينها قسمتي از كتاب مردان مريخي ، زنان ونوسي است كه فكر مي كنم دوستنشون برات خالي از لطف نباشه .

    ما به غلط مي پذيريم كه اگر همسرمان دوستمان دارد ، بايد همان رفتار يا واكنشي را داشته باشد كه ما در مورد كسي كه دوستش داريم ، اعمال مي كنيم . اين وضع هر لحظه ما را نااميدتر مي كند و مانع از آن ميشود كه با در نظر گرفتن تفاوتهايمان ،‌فرصتي جهت تفكر در روابط دوستانه مان داشته باشيم .

    نيل به اهداف براي مردها حائز اهميت است . مرد براي اينكه از خود احساس رضايت كند بايد به هدفهايش نائل گردد . شخص ثالث نمي تواند اين اهداف را برايش كسب نمايد . مردها زماني احساس غرور مي كنند كه به تنهايي بتوانند كارها را انجام دهند . استقلال شخصي براي آنان مظهري از كارايي و قدرت و صلاحيت است .

    ارائه توصيه ناخواسته به مرد ،‌به اين معني استنباط ميشود كه او نمي داند چه بايد بكند يا اينكه نمي تواند به تنهايي آنرا انجام دهد . وقتي زني سعي دارد رفتار مردي را اصلاح كند ، مرد احساس مي كند كه زن سعي دارد او را تعمير كند . او اين پيام را دريافت مي كند كه شكسته است . زن متوجه نمي شود كه تلاشهاي دلسوزانه او در كمك به مرد ممكن است مرد را تحقير كند . اشتباها فكر مي كند كه صرفا دارد در ترقي مرد به او كمك مي كند

  14. کاربر روبرو از پست مفید saboktakin تشکرکرده است .

    saboktakin (دوشنبه 24 مرداد 90)

  15. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم

    حالا کوو تا 20 شهریور بابا! هر وقت 18 شهریور شد بیا سوال کن. الان هیچی معلوم نیست. باید ببینی چی میشه اون موقع تصمیم بگیر.

    در مورد اینکه گفته حلالم کن. ممکنه به هر علتی باشه. اینکه نتونسته کاری که دوست داری انجام بده یا مجبور شده تورو ترک کنه و یا هرچیز دیگه. هر دلیلی داشته باشه تو نباید هیچی بگی یا ازش پرس و جو کنی. خوب شد. حالا که اسمس دادی دیگه به معنی تمام کلمه رهاش کن. اینو هم تاکید می کنم فکر نکن اگر در اون موقعیت آویزونش می شدی یا بهش گیر می دادی اوضاعت بهتر می شد! اصلا! ممکن بود بزور یه چند صباحی دیگه باهات بمونه اما بالاخره بازم می رفت. پس اینجوری سنگین رنگین بینتون اتفاق افتاده خیلی بهتره.
    سعی کن به زندگیت برسی به خودت... ورزش کنی خوشتیپ کنی به خودت برسی و روحیه ات رو حفظ کن. انشاءالله هرچی خیره پیش میاد...

  16. کاربر روبرو از پست مفید سرافراز تشکرکرده است .

    سرافراز (پنجشنبه 27 مرداد 90)

  17. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: گفت يه مدت تنهام بذار. مگه ميشه 6 ماه تنهاش بذارم


    خیلی بده راجع به پسری که هنوز هیچی رو بهت ثابت نکرده انقدر احساساتی میشی...اینجوری فقط داری خودتو اذیت می کنی. نباید خاطراتت رو مرور کنی. خودتو ذره ذره از بین می بری! اگر می خواهی که راجع به مشکلاتت بهت کمک کنم باید دست از این احساسات تند و تیز برداری!

  18. 2 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (سه شنبه 25 مرداد 90)


 
صفحه 3 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.