سلام دوست من
امیدوارم حالت خوب باشه
می خواستم بگم اولا که باید بیش تر در مورد این رابطه ات توضیح بدی
چون با این چند خطی که تو نوشتی ما همه جوابمون واضحه ولی تو خودت یک انسان عاقل و بالغی و میتونی خوب و بدو از هم تشخیص بدی
این رابطه حتما چیزایی داشته که باعث شده تو سال نگهش داری و حتی موقعیت هاتو بخاطرش از دست بدی پس برای ما از اونا بگو و ثانیا این که تو اصلا این آقا رو دیدیش؟
موفق باشی دوست من
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)