
نوشته اصلی توسط
sci
صرفا جهت اطلاع : مهريه حضرت فاطمه (س) معادل 500 درهم بوده است كه نقدا پرداخت شده است. اين قيمت زره حضرت علي (ع) بوده كه به مبلغ 500 درهم و به قولي 400 درهم فروخته شده است. كه 500 درهم صحيح تر است
ضمنا به فكر اين نباشيد كه اين مقدار رو به مبلغ رايج روز حساب كنيد
ببینید دوست خوب من من با بحث های تاریخی کاری ندارم ولی توجه شما را به مراسمی جلب می کنم که توسط متصدیان مربوطه برگزار شده:
تجليل از زوجهايي كه با مهريه 14 سكه ازدواج كردهاند
خبرگزاري فارس: به مناسبت روز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س)؛ از سوي اداره كل امور جوانان فارس از زوجهاي جواني كه با مهريه 14 سكه ازدواج كردهاند تجليل ميشود.
مطمئنا ایشان خیلی بیشتر و از من وشما در مورد این جور مسائل تحقیق کرده اند
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8908031466
. توجه شما را به این روایت هم جلب می کنم
حضرت امام صادق علیه السلام می فرمایند :
من تزوج امراة و لم ینو ان یوفیها صداقها فهو عندالله زان .
هر که با زنی ازدواج کند و تصمیم داشته باشد که مهریه او را نپردازد نزد خداوند زنا کار است .
ثانیا من منظور شما را از این جملتان درک نکردم
ضمنا به فكر اين نباشيد كه اين مقدار رو به مبلغ رايج روز حساب كنيد
مگر یک زره چقدر می تواند ارزش مالی داشته باشد؟
بحث مهریه بحث مادی نیست دوست عزیز
علاقه مندی ها (Bookmarks)