RE: دختر خالم با من قهر کرده
سلام
راستش ازدواج فامیلی به نظر من بهترین ازدواجه البته بدیهای خودشم داره ولی خوبیهاش بیشتر از بدیهاشه.
ولی اینکه چطور از دل دختر خالتون در بیارید می تونید به مادر خودتون بگید که بره و از طرف شما بگه که پسرم گفته می خواد بیاد و از شما بابت این کارش معذرت بخواد. اون خیلی از این موضوع ناراحته و دوست داره همه چیزو فراموش کنی و مثل قبل دختر خاله پسر خاله باشید. اینجوری مادرتون هماهنگ می کنه و دوباره باعث سوء تفاهم نمیشه.
تو این مدت هم شما یک کم روی خودت بیشتر کار کن. می دونید دختر خالتون الان در مورد شما چی فکر کرده:
پسر بی ... تا من دو بار به روش خندیدم هوا برش داشت. رسمی رسومی احترامی ....
یک کمی صبر کن تا بتونی از نظر مالی مستقل بشی و مسولیت ذیری و مردونگیتو به دختر خالت یا هر دختر دیگه ای که خواستی باهاش ازدواج کنی بیشتر نشون بدی.
موفق باشی.
هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند
علاقه مندی ها (Bookmarks)