به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 24 مرداد 93 [ 22:12]
    تاریخ عضویت
    1390-1-04
    نوشته ها
    166
    امتیاز
    3,467
    سطح
    36
    Points: 3,467, Level: 36
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger Second Class
    تشکرها
    386

    تشکرشده 356 در 119 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: دختر خالم با من قهر کرده

    دوست عزیز سلام
    صبرکنید ... صبر
    شما ترم چند دانشگاه هستید ؟ به شما قول میدم یک سال دیگه نطرتون با الان زمین تا اسمون فرق کرده باشه منظورم این نیست که شما ثبات ندارید بلکه شخصا چند تا پیراهن از شما بیشتر پاره کردم و این سن رو با تمام ویژگیهاش درک کرده و گذروندم و کاملا میفهمم که هنوز به زمان نیاز دارید و تجربه تا به یک ثبات و استقرار در زندگی و اندیشه برسید پس عجله نکنید....

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 بهمن 90 [ 02:56]
    تاریخ عضویت
    1389-12-17
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    1,473
    سطح
    21
    Points: 1,473, Level: 21
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دختر خالم با من قهر کرده

    این موضوع برای یکی از نزدیکان من هم پیش اومد.پسر پیش خودش رویا و خیالپردازی کرده بود و روی حساب همین چیزا موضوع رو مطرح کرد در صورتیکه دختره اصلا بهش فکر نمیکرد!
    در ضمن شاید موضوع تفاوت سنی برای شما مشکلی نباشه ولی شاید برای اون خانم خیلی هم مهم باشه بهرحال ایشون هم حق انتخاب دارن.

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 تیر 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-22
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,686
    سطح
    43
    Points: 4,686, Level: 43
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    148

    تشکرشده 152 در 74 پست

    Rep Power
    26
    Array

    راهکار هی پیش رو؟!!!

    من هم در صحبت هام عرض کردم من هم چیزی رو تحمیل نکردم و نمی کنم و نخواهم کرد
    حالا من موندم که چه جوری اوضاع رو به قبل برگردونم چه جوری از دلش در بیارم هر فکری کردم نتونستم راهی پیدا کنم جز توکل به خدا..... شما راهی به نظرتون نمیرسه؟
    کمکم کنید اگر میتونید! تو این یک سال که موضوع رو گفتم با من قهر کرده !!

    نقل قول نوشته اصلی توسط سبزه
    شما ترم چند دانشگاه هستید ؟
    ترم چهار نرم افزار کامپیوتر



    نقل قول نوشته اصلی توسط سبزه
    شما ترم چند دانشگاه هستید ؟
    ترم چهار نرم افزار کامپیوتر



  4. کاربر روبرو از پست مفید hooty تشکرکرده است .

    hooty (شنبه 24 اردیبهشت 90)

  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: دختر خالم با من قهر کرده

    سلام

    راستش ازدواج فامیلی به نظر من بهترین ازدواجه البته بدیهای خودشم داره ولی خوبیهاش بیشتر از بدیهاشه.

    ولی اینکه چطور از دل دختر خالتون در بیارید می تونید به مادر خودتون بگید که بره و از طرف شما بگه که پسرم گفته می خواد بیاد و از شما بابت این کارش معذرت بخواد. اون خیلی از این موضوع ناراحته و دوست داره همه چیزو فراموش کنی و مثل قبل دختر خاله پسر خاله باشید. اینجوری مادرتون هماهنگ می کنه و دوباره باعث سوء تفاهم نمیشه.

    تو این مدت هم شما یک کم روی خودت بیشتر کار کن. می دونید دختر خالتون الان در مورد شما چی فکر کرده:
    پسر بی ... تا من دو بار به روش خندیدم هوا برش داشت. رسمی رسومی احترامی ....

    یک کمی صبر کن تا بتونی از نظر مالی مستقل بشی و مسولیت ذیری و مردونگیتو به دختر خالت یا هر دختر دیگه ای که خواستی باهاش ازدواج کنی بیشتر نشون بدی.

    موفق باشی.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  6. کاربر روبرو از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده است .

    deljoo_deltang (جمعه 30 اردیبهشت 90)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 تیر 95 [ 23:32]
    تاریخ عضویت
    1390-2-22
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    4,686
    سطح
    43
    Points: 4,686, Level: 43
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    148

    تشکرشده 152 در 74 پست

    Rep Power
    26
    Array

    RE: دختر خالم با من قهر کرده

    والا میترسم تو این یکساله 89 انقدر بلا سرم اومده که میترسم بدتر از این بشه
    ولی بخدا تا حالا هرچی بلا سرم اومده با آغوش باز پذیرفتم چون معتقدم اون کسی که دوسش دارم ارزششو و لیاقتشو داره چشم با مادرم صحبت می کنم ببینم چی میشه
    ولی خودم در دلم توکل به خدا دارم تمام فکرم اینه اون حداقل بیست ساله منو میشناسه چرا منو ... فرض کرده چرا عصبانی شده اگر به من علاقه نداره بیاد رک و راست بهم بگه چرا ترش کرده ؟ به نظرم شما خانم هستید لطفا راهنماییم کنید تا بیشتر بفهممش...

    باتشکر

    در پناه مولا علی سالم و پیروز باشید

  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 15 بهمن 00 [ 15:35]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    367
    امتیاز
    10,548
    سطح
    68
    Points: 10,548, Level: 68
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 302
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    811

    تشکرشده 815 در 286 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: دختر خالم با من قهر کرده

    hooty جان
    برادر خوبم
    اهدافت برای اینده چی هست؟ بخدا زندگی فقط ازدواج اونم از نوع احساسی نیستا!
    شما اول اهدافی که می تونه یک عمر راضیت کنه برای خودت مشخص کن ... اگر تونستی ، مطمئنا می تونی صلاحتو انتخاب کنی
    اگر واقعا نمی دونی هدفت چی هست بهتره دست نگه داری...انتخاب هدف خودش کلی زمان بر هست و نیاز به تجربه داره
    ازدواج فقط احساسات نیست... فردا که رفتی زیر یک سقف و نیاز های اولیه روحی و جسمیت برطرف شد ، ممکنه به این نتیجه برسی ازدواج تو رو در رسیدن به اهدافت محدود کرده... وقتی ازدواج کن که خودت و اهدافت رو بشناسی و البته شرایطش رو داشته باشی...
    اینم در نظر بگیر او از نظر سنی بزرگتر از تو هست و می تونه هزاریک مشکل در اینده برات بوجود بیاد... از نظر روحی و حتی ظاهر فرد مورد نظرتون...
    اگر عشق رو واقعا بفهمی باید تمام عواقب رو در نظر بگیری وگرنه هر کسی می تونه ادعای عاشق بودن بکنه
    یا علی


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.