RE: یک تست مثل خیلی از تست های دیگه!
واقعاً فکر می کنی می تونی سوار گاو بشی؟
سعی کن سوارش بشی تا ببینی چه آسیبی بهت می رسونه!
فکرت خوبه ولی. البته فقط از شیرش می تونی استفاده کنی. مگر اینکه پنیر و کره بلد باشی درست کنی.
از گوشتش هم فقط یکبار می تونی استفاده کنی که به قیمت از دست دادن شیر و کره و پنیر و سواری گرفتن احتمالی تموم می شه
همین دیگه حامد جان
مشکل اینه که همیشه مرغ همسایه غازه.فکر می کنند اگر جای یک انسان یک گاو داشتن خیلی بهتر بود.ولی به این نگاه نمی کنند که تازه اگر گاو سواری هم بده اونا سواری کردن بلد نیستن.
وقتی همه اش شیر خوردید و دلدرد گرفتید ، قدر انسان رو می دونید که با چه سختی براتون می ره شکار و گوشت تازه میاره:P
سلب مسئولیت : تمامی گفته های من صرفا حاصل تجربیات و تفکر های شخصی بوده و هیچ گونه جنبه علمی ، روانشناختی ، دینی و ایدئولوژیستی ندارد . لذا مسئولیت استفاده و پیروی از این نوشته به عهده خود شما بوده و شما موظفید با تحقیق در منابع معتبر دینی و اخلاقی صحت نوشته ها را قبل از قبول تحقیق بفرمایید
علاقه مندی ها (Bookmarks)