RE: شوهرم بی دلیل میگه دوستم نداره، دوران عقدیم

نوشته اصلی توسط
اتنا
یه سوال اون خانم رابطه اش با همسرت را قطع کرده
فکر می کنی همسرت چقدر به اون خانم فکر بکنه
مطمئنم با هيچكس رابطه نداره چون خيلي شكسته و افسرده شده و اگه دلخوشي به جاي ديگه اي داشت بايد سرحالتر از قبل بود

نوشته اصلی توسط
اتنا
شرایط شما جوری هست که یک حرفه هنر کار و یا ورزش جدیدی را بتونی اغاز کنی؟
تخصص من طراحي و برنامه نويسي صفحات وب و كلا برنامه نويسي قبلا توي شركت معتبري كار ميكردم ولي اومدم بيرون و مدتي پرو ژ ه اي كار ميكردم و وقتم رو براي ارشد سرمايه گذاري كردم ولي به نتيجه دلخواهم نرسيدم ولي بك گراندي خوبي شد براي سال آينده، مدتيه تصميم دارم با چند تا از دوستام شركت ثبت كنم و دارم پيگيري ميكنم.
حتي اگه كار هم نكنم خانوادم از نظر مالي حمايتم ميكنن و هيچ مشكلي ندارم...
حاصل سبزترین باور من برگ زردیست که از لای ورق های دلم می ریزد... مانده ام سخت غریب! دیگر از سبزترین حادثه ها می ترسم...!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)