من فقط یه توضیح بدم که حامد گرامی،مدیر صندلی داغ محمد ابراهیمی عزیز هستن.من فقط همکار ایشون هستم:)و خدا رو شکر که ایشون از این به بعد خودشون تشریف دارن
موفق باشین حامد خان،عالی بود![]()
تشکرشده 981 در 133 پست
من فقط یه توضیح بدم که حامد گرامی،مدیر صندلی داغ محمد ابراهیمی عزیز هستن.من فقط همکار ایشون هستم:)و خدا رو شکر که ایشون از این به بعد خودشون تشریف دارن
موفق باشین حامد خان،عالی بود![]()
شیدا حاتمی (سه شنبه 30 فروردین 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اقای حامد عزیز سو ال از شما
1ـ ماکارونی دوست دارید
2ـ یک جمله درباره محمد ابراهیمی خا نم شیدا حاتمی بگوید
3ـنظر درباره سری جدید صندلی داغ چه است
5ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
6ـ چه ماشینی دوست دارید
7ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
8ـ منطقی ترین فرد توی تالار معرفی کن
9ـ چه رشته و رزشی دوست دارید
10ـ در یک جمله ما در پدر توصیف کنید
11ـ چه وقتی عصبانی می شوید
12ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
13ـیک ضرب المثل بگوید
14ـمهمترین چیزی از همدردی یاد گرفتی بگوید
امیدوارم همیشه موفق باشید![]()
محمدابراهیمی (چهارشنبه 31 فروردین 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
سلام آقای ابراهیمی عزیز،نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
1ـ ماکارونی دوست دارید
بله. در حال حاضر در دانشگاه هفته ای چند بار باید خواسته یا ناخواسته ماکارونی بخورم!
2ـ یک جمله درباره محمد ابراهیمی خا نم شیدا حاتمی بگوید
آقای ابراهیمی و خانم حاتمی با سوالهای خوبشون به صندلی داغ شور و حال دادند.
3ـنظر درباره سری جدید صندلی داغ چه است
البته من متاسفانه سری های قبلی صندلی داغ رو دنبال نکردم.
برای همین نمی دونم نسبت به قبل فرق کرده یا نه.
برای من خیلی فایده ها داشت.
5ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
این سوال رو قبل تر جواب دادم.
چون به شعر خیلی علاقه دارم، اینجا یادی از دیوان حافظ می کنم...
6ـ چه ماشینی دوست دارید
BMW
7ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
طبق لیستی که خانم حاتمی دادند نفر بعدی دختر مهربونه.
فکر کنم همین لیست رو ادامه بدهیم خوب باشه :)
البته سارا بانو، شایانا و شیدا حاتمی هم بد نیست بنشینند روی صندلی تا ازشون سوالهای سخت بپرسم! :)
8ـ منطقی ترین فرد توی تالار معرفی کن
کلاً همه کارشناسان اکثراً منطقی هستند.
9ـ چه رشته و رزشی دوست دارید
فوتبال
10ـ در یک جمله ما در پدر توصیف کنید
سر پناه...
تنها کسانی که تا عمر دارند برای آدم می مونند و فقط خوبی آدم رو می خواهند.
11ـ چه وقتی عصبانی می شوید
بعضی مواقع به حق... وقتی بهم توهین بشه...
بعضی مواقع هم وقتی چیزی باب میلم نیست. این میون ممکنه هم که حق با من نباشه.
12ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
یک بار تولدم بود، سورپریزم کردند.
خیلی هدیه خوبی بود.
13ـیک ضرب المثل بگوید
هر چه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک
14ـمهمترین چیزی از همدردی یاد گرفتی بگوید
یاد گرفتم که هنوز آدمهایی هستند که بدون فکر کردن به مادیات حاضرند وقت بگذارند و به بقیه کمک کنند. باید همدل و همدرد بود تا کسی تنها نماند.
hamed65 (سه شنبه 30 فروردین 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
افرین هزار افرین به اقای حامد عزیز
حامد عزیز به زییایی به سوالات اعضا پاسخ میدهد
محمدابراهیمی (سه شنبه 30 فروردین 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
این نقد ما چی شد؟ :)نوشته اصلی توسط Hamed65
وگرنه که نفر بعدی رو اعلام کنید.
hamed65 (شنبه 03 اردیبهشت 90)
تشکرشده 4,314 در 675 پست
من یه چنتا سوال می خواستم بپرسم و بصورت پیش نویس هم آماده کرده بودم( هنوز هم هست...) منتهی فرصت مرتب کردنش پیدا نشد و متاسفانه نتونستم سهمم از آتش زیر صندلی شما رو بپردازم :Dاین نقد ما چی شد؟
اما حالا نقدتون می کنم:
به نظرم بارز ترین ویژگی شما خونسردی شماست.
برادر من! آخه این همه این بندگان خدا آتیش بازی راه انداختن شما یه کم جلز ولز از خودت بروز کن
این چه وضعیه؟! مملکته داریم؟!
موفق باشی حامد عزیز![]()
آویژه (چهارشنبه 31 فروردین 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اقای حامد عزیز سو ا ل از شما
1ـ چه ار ز ویی داری
2ـ بهترین دوستتون توی تالار کیه
3ـ اگر قرا ر بود در ایران زندگی نکنی کجا را انتخاب می کردی
4ـ سخت ترین کاری که کردی
5ـ کی رو بیشتر از همه تو زندگیت قبو ل داری
6ـ مهمترین نقطه قوت شما چیست
7ـ بزرگترین کار خوبی که کردی چی بوده
8ـ به یاد مو ندنی ترین اهنگی که شنیدین
9ـ تالار همدردی چه هدفی را دنبا ل می کند چرا
10ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
11ـ کدام گل رو دوست داری
12ـ چه مطلب یا پستی در تالار برای شما خنده دار بود
13ـ زییاترین تصویر ذهنی یا خاطره تان چیست
14ـ یک جمله که در زندگی برایتان جا لب یا امو زنده مفید بوده یا از ان ا لهام گرفته اید بیان کنید
15ـ ایا به ارزو های دوران کودکی خود رسیده اید اگر رسیده اید ان را بیان کنید
16ـ نظرتان در رابطه عشق چیست
-
امیدوارم همیشه موفق باشید![]()
محمدابراهیمی (یکشنبه 04 اردیبهشت 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
آقای ابراهیمی شما دارید بازی رو به وقتهای اضافه می کشونید. کم کم دیگه پنالتی می شه :)نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
قرار بود من فقط تا ساعت 21 دیشب روی صندلی بنشینم. :)
1ـ چه ار ز ویی داری
دفعه پیش که این سوال ازم شد یک آرزو کردم.
حالا یک آرزوی دیگه:
آرزوم اینه که در کارم موفق بشم و همینطور ازدواج موفقی داشته باشم
2ـ بهترین دوستتون توی تالار کیه
دوستان خوبی در تالار پیدا کردم. همه خوب هستند. اجازه بدهید فرق نگذارم
3ـ اگر قرا ر بود در ایران زندگی نکنی کجا را انتخاب می کردی
تهران
4ـ سخت ترین کاری که کردی
خودمونیم، فکر کنم همه تون من رو درک کنید. شما هم از موقعی که یادتونه دارید درس می خونید؟ فکر می کنم این همه سال درس و این همه امتحان و ... کار سختی بوده.
البته برای من وارد شدن به جامعه اینجا و آشنایی با فرهنگ اینها راحت نبود.
5ـ کی رو بیشتر از همه تو زندگیت قبو ل داری
یک بنده خدایی هست، فامیل دور ماست. از نظرهای مختلف اون رو خیلی قبول دارم.
6ـ مهمترین نقطه قوت شما چیست
فکر کنم پشتکار خوبی دارم.
7ـ بزرگترین کار خوبی که کردی چی بوده
دوست دارم به کسی نگم
8ـ به یاد مو ندنی ترین اهنگی که شنیدین
اینقدر آهنگهای مختلف دوست دارم که نمی تونم قشنگترینشون رو انتخاب کنم.
البته چون شما گفتید به یاد موندنی ترین، بیشتر منظورتون باید یک آهنگ قدیمی معروف باشه.
بهار دلنشین از بنان رو خیلی دوست دارم.
9ـ تالار همدردی چه هدفی را دنبا ل می کند چرا
همدردی و راهنمایی کردن کسانی که به این سایت مراجعه می کنند.
10ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
یک خوبی داره اینه که کسی آدم رو نمی شناسه، آدم راحت می تونه صحبت کنه.
اگه مجازی نبود خیلی از این حرفها رو نمی گفتم! :)
11ـ کدام گل رو دوست داری
خیلی گلها رو دوست دارم. کلاً گل زیباست.
چون یکی رو باید انتخاب کنم، می گم رز
12ـ چه مطلب یا پستی در تالار برای شما خنده دار بود
توی همین صندلی داغ بعضی سوالها که از من شد خیلی خنده دار و خلاقانه بودند :)
13ـ زییاترین تصویر ذهنی یا خاطره تان چیست
زیباترین خاطره ها رو از مسافرتهایی که رفتم دارم.
وقتی به مناظر زیبایی که دیدم فکر می کنم، حس خوبی به من دست می دهد.
14ـ یک جمله که در زندگی برایتان جا لب یا امو زنده مفید بوده یا از ان ا لهام گرفته اید بیان کنید
بر در شاهم گدایی نکته ای در کار کرد
گفت بر هر خوان که بنشستم خدا رزاق بود
15ـ ایا به ارزو های دوران کودکی خود رسیده اید اگر رسیده اید ان را بیان کنید
دوران کودکی آدم بیشتر دلش اسباب بازی می خواد. به خصوص بازی کامپیوتری دوست داشتم. آره، اینها رو یک روزی یا برایم خریدند، یا خودم خریدم آخر.
از بچگی عاشق کامپیوتر بودم. که به اون هم رسیدم.
16ـ نظرتان در رابطه عشق چیست
عشق در دل آدم شور شوق ایجاد می کنه. به آدم امید میده برای زیستن و زنده بودن.
اگر عشق نباشه آدم افسرده می شه.
این عشق می تونه به پدر مادر باشه، می تونه به همسر باشه، می تونه به فرزندان باشه، می تونه به خدا باشه.
فکر می کنم آدمهایی که عاشق هستند، زندگی بهتری دارند.
البته منظورم از عشق اون هوس و شهوتی نیست که با دیدن جنس مخالف در دل آدم ایجاد می شه. فکر می کنم عشق واقعی با گذر زمان کم کم در دل آدم ایجاد می شه و زیادتر می شه.
ممنونم. شما هم همینطورنوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
hamed65 (شنبه 03 اردیبهشت 90)
تشکرشده 981 در 133 پست
من رفتم یه چایی پشت صحنه بخورم،برگشتم دیدم یک روز گذشته و صندلی بسی یخیده!!
خوب تا دوباره از حامد گرامی سوال پرسیده نشده اعلام میکنم که نفر بعد روی صندلی نشستن
از امروز به مدت 4 روز نوبت خانم سرافراز گل گلاب هستامیدوارم همچنان دوستان با سوالات داغشون این تاپیک رو سرافراز کنند:)
سرافراز جان سلام.بفرمایید![]()
شیدا حاتمی (دوشنبه 05 اردیبهشت 90)
تشکرشده 4,871 در 817 پست
سلام به همه دوستان گل تالاري و همچنين شيداي عزيز!نوشته اصلی توسط شیدا حاتمی
اميدورام كه بتونم به سوالات شما پاسخ شايسته اي بدم و از اينكه اينجا در محضر شما هستم بسيار خوشحالم.
اميدوارم سوالها انقدر داغ نشه كه زيادي بسوزونه. آخه مي دونيد كه! خانمها روي پوستشون حساسن. اگر از گرماي زياد بسوزن ديگه واويلا
بنده در خدمت شما هستم!
سرافراز (یکشنبه 04 اردیبهشت 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)