به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 38 , از مجموع 38

موضوع: تنهایی

  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 مهر 90 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-9-20
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,811
    سطح
    25
    Points: 1,811, Level: 25
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهایی

    ممنون SENSEI عزیز که بهم امیدواری میدین.
    من توکلم به خدا هست ولی خودم هم باید تلاش کنم دیگه. دیگه راهی به ذهنم نمیرسه بتونم از این شرایط بیام بیرون.به نظرتون اینکه برم تهران کار درستیه؟ آخه بعضی دوستام اونجا کار پیدا کردن.تو شهر ما واقعا قحطی کاره.من دیگه نه حقوق نه نوع کار هیچی برام مهم نیست.فقط میخوام جایی باشم که فعالیت کنم.اینطوری بیهوده تو خونه نشینم.خواهش میکنم اگه راهی به ذهنتون میرسه بهم بگین.

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 تیر 90 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1389-4-13
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,036
    سطح
    27
    Points: 2,036, Level: 27
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    124

    تشکرشده 124 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط golestaneh
    ممنون SENSEI عزیز که بهم امیدواری میدین.
    من توکلم به خدا هست ولی خودم هم باید تلاش کنم دیگه. دیگه راهی به ذهنم نمیرسه بتونم از این شرایط بیام بیرون.به نظرتون اینکه برم تهران کار درستیه؟ آخه بعضی دوستام اونجا کار پیدا کردن.تو شهر ما واقعا قحطی کاره.من دیگه نه حقوق نه نوع کار هیچی برام مهم نیست.فقط میخوام جایی باشم که فعالیت کنم.اینطوری بیهوده تو خونه نشینم.خواهش میکنم اگه راهی به ذهنتون میرسه بهم بگین.

    خواهش می کنم دوست من...
    بله موافقم که باید تلاش کنید
    اما درباره ی تهران همه چیز بستگی داره به خودتون و شاید کار درستی نباشه که بگم برید یا نرید. با هر تصمیمی که می گیرید چیز هایی رو از دست میدید و احتمالا چیزهای جدیدی رو به دست میارید.
    اما خود من هرجایی که موقعیت برای پیشرفت باشه احتمال اینکه برم زیاده.
    قبل از تصمیم گیری همه ی جوانب رو بسنجید، بقیه اش رو هم توکل به خدا و اقدام...
    موفق باشید.


  3. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 مهر 90 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-9-20
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,811
    سطح
    25
    Points: 1,811, Level: 25
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهایی

    مرسی SENSEI عزیز
    ولی من نمیتونم تصمیم بگیرم.من دوره ارشد تهران درس خوندم.همون موقع یه شرایط کاری خوب بود که بی خیال ازش گذشتم.به دو دلیل.مهمترینش مادرم بود. اگه من تهران می موندم مادرم تنها می شد.دوران دانشجویی هم هر هفته برمیگشتم خونه.دیگه از رفت و آمد خسته شده بودم.یه دلیل دیگه هم نداشتن خونه و جای زندگی بود .اگه تهران می موندم باید بیشتر درآمدم رو برای کرایه خونه و خرج های دیگه که اینجا تو خونه خودم ندارم می دادم.ولی الان که نزدیک دو سال گذشته بعضی وقتها پشیمون می شم ومی گم برم تهران.واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم

  4. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 تیر 90 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1389-4-13
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,036
    سطح
    27
    Points: 2,036, Level: 27
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    124

    تشکرشده 124 در 41 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهایی

    نقل قول نوشته اصلی توسط golestaneh
    مرسی SENSEI عزیز
    ولی من نمیتونم تصمیم بگیرم.من دوره ارشد تهران درس خوندم.همون موقع یه شرایط کاری خوب بود که بی خیال ازش گذشتم.به دو دلیل.مهمترینش مادرم بود. اگه من تهران می موندم مادرم تنها می شد.دوران دانشجویی هم هر هفته برمیگشتم خونه.دیگه از رفت و آمد خسته شده بودم.یه دلیل دیگه هم نداشتن خونه و جای زندگی بود .اگه تهران می موندم باید بیشتر درآمدم رو برای کرایه خونه و خرج های دیگه که اینجا تو خونه خودم ندارم می دادم.ولی الان که نزدیک دو سال گذشته بعضی وقتها پشیمون می شم ومی گم برم تهران.واقعا نمیتونم تصمیم بگیرم
    خواهش می کنم دوست من!
    درسته، شما نمی تونید تصمیم بگیرید و لازمه که بیشتر فکر کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید. لزومی نداره که همین الان تصمیم بگیرید...



  5. کاربر روبرو از پست مفید SENSEI تشکرکرده است .

    SENSEI (پنجشنبه 12 اسفند 89)

  6. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: تنهایی

    من چند مورد کاری را که فکر می کنم می شه توی خونه انجام داد بهتون می گم.
    1- تدریس خصوصی
    2- ترجمه
    3- انجام کارهای هنری

    در ضمن می تونید به عنوان معلم یا مربی کار کنید. مثلا دوره کامل شنا ببینید و مربی شنا بشید. اگه درست پیگیرش باشید فکر کنم یکساله بتونید کارت مربیگری بگیرید. مربی کامپیوتر، خیاطی ...

    می تونید برای خودتون یک مغازه کوچیک باز کنید. سوپرمارکت، کافی شاپ ...
    می تونید کار و کسب اینترنتی راه بندازید. یک سایت خرید و فروش توی شهر خودتون .
    می تونید کار آشپزی انجام بدید. کیترینگ و اینها. در حد کوچیک. مثلا با یه شرکت برای نهار کارمنداشون قرارداد ببندید.
    می تونید سفارشات دسر و کیک و ... قبول کنید.
    آخه من نمی دونم شما تخصص و مهارتتون در چی هست. خیلی راه هست.

    فکر می کنم این تنهایی و فشار روی روحیه ی شما هم خیلی تاثیر گذاشته. سعی کنید حتما یه کاری برای خودتون پیدا کنید.
    می تونید در انجمن های خیریه و ان جی ا ها عضو بشید. کارهای عام المنفعه بکنید.
    مگه نمی گید مادرم همیشه بیرونه و ... توی خیابون که الکی راه نمی رن. بالاخره حتما یه کاری می کنند. از ایشون یاد بگیرید. فعال باشید. زندگی کنید.

  7. کاربر روبرو از پست مفید بهشت تشکرکرده است .

    بهشت (پنجشنبه 12 اسفند 89)

  8. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 مهر 90 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-9-20
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,811
    سطح
    25
    Points: 1,811, Level: 25
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهایی

    ممنونم از راهنماییهاتون SENSEI عزیز
    فعلا هر چی فکر میکنم میبینم حتی اگه تو شهر دیگه بهترین کار رو داشته باشم به تنهایی مادرم نمی ارزه. ای کاش مادرم هم یکم درکم میکرد. به قول شما شاید در آینده بشه بهتر تصمیم گرفت.

    مرسی بهشت عزیز
    من در مورد رشته تحصیلیم و بعضی چیزهایی که شما گفتین قبلا توضیح دادم. من ارشد شیمی هستم. تو چند زمینه هنر هم مهارت نسبتا خوبی دارم. البته شما به من کارهایی که تو خونه میشه انجام داد رو پیشنهاد کردین و من مشکل اصلیم اینه که نمیخوام تو خونه بمونم. وگرنه تا الان که دنبال کار میگشتم تو خونه مشغول فعالیت هنری بودم. من از سکوت خونه خسته شدم. شرایطم روقبلا گفتم.

    دنبال فعالیت بیرون از خونه هستم. میخوام تو اجتماع باشم. احساس میکنم دارم تو ارتباط با دیگران مشکل پیدا میکنم. دنبال هر نوع کاری هم بگین رفتم. من تا حالا دنبال این بودم که تو زمینه تحصیلی خودم کار کنم. چون انتظار داشتم بعد از 6 سال تحصیل بتونم کار پیدا کنم. ولی انگار نیست. قصد هم دارم برم دنبال یه کار دیگه فقط نمیدونم دنبال چه کاری برم که مناسب تر باشه. بتونم فعالیت داشته باشم؟
    شاید بپرسین چرا همون هنر رو ادامه نمیدین. من یکسال فعالیت حرفه ای داشتم تو این زمینه ولی درآمد خیلی کمی داشتم. اصلا کسی برای هنر ارزش قائل نیست جز بعضی شهرها. در مورد کلاسهای مربی گری هم به هرحال این کلاسها هزینه دارن دیگه مگه نه؟مادرم اصلا منو حمایت نمیکنه.دنبال کارآفرینی وبه قول شما ایجاد مغازه و اینجور چیزا هم بودم. ولی کو سرمایه؟
    در مورد انجمن های خیریه اطلاعی ندارم میشه لطف کنین بیشتر راهنماییم کنین

  9. #37
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: تنهایی

    همکاری با انجمن های خیریه معمولا درآمد چندانی نداره یا بعضی وقتها هم که به شکل کار داوطلبانه است.
    توی شهر خودتون باید ببینید چه انجمنهایی فعالند.
    مثلا بهزیستی که خانم آنی ګفتند هم خوب است. می تونید هفته ای یک روز یا حتی چند ساعت برید اونجا و داوطلبانه کمک کنید.
    می تونید برید به بچه های بی سربرست و بچه های برورشګاه یا ... موسیقی یاد بدید.
    عضو انجمنهای دوستدار محیط زیست یا ... بشید.

    ولی من برام عجیبه. شما می ګید که حتی ساعت شام و نهارتون با مادرتون متفاوته و ایشون هیچوقت نیستند و ... از طرف دیګه می ګید بخاطر مادرتون شهر دیګه ای نمی رید. فکر نمی کنید این وابستګی از طرف شماست و مادرتون چندان هم دست و بای شما را نبستند و به بودن شما وابستګی ندارند؟

  10. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 مهر 90 [ 23:05]
    تاریخ عضویت
    1389-9-20
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    1,811
    سطح
    25
    Points: 1,811, Level: 25
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تنهایی

    مرسی بهشت عزیز
    دیگه برام نوع کار یا درآمد مهم نیست. همین که بتونم تو اجتماع باشم فعلا برام کافیه.
    در مورد مادرم وابستگی من بهش مثل هر دختر دیگه ای به مادرشه.حتی کمتر.چون من حتی وابستگی عاطفی بهش ندارم.بیشتر از روی عادت دارم باهاش زندگی میکنم و وظیفه دختریم.
    مادرم همه چیز رو حق خودش میدونه. هر چند ساعتی که میخواد میره بیرون .ولی اگه یک ساعت هم خونه باشه من هم باید باشم.اینقدر زنگ میزنه که کجا هستی مجبور میشم بیام خونه.ما حتی خیلی با هم حرف هم نمیزنیم.فقط کنار هم هستیم.زمانی که من تهران بودم هر وقت میخواستم چند روز بیشتر بمونم اینقدر زنگ میزد که من تنهام. زودتر بیا که از ناراحتی نمیتونستم بمونم.
    اینکه کنار مادرم باشم به خاطر وابستگی نیست فقط نمیخوام تنها باشه مخصوصا شب منظورمه


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.