به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 37
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 18:22]
    تاریخ عضویت
    1386-8-14
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,224
    سطح
    51
    Points: 6,224, Level: 51
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 192 در 78 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    با سلام به همه دوستان خوبم
    1- من هم اگر دلم بگیر ه ( اگر خیلی بگیره نیاز نیست که گریه کنم خود به خود اشکام سرازیر می شه بدونه هیچ حرفی )
    2- اما اگر جایی باشم که مجبور هستم سر جام بشینم و هیچی نگم ( یه کاغذ از توی کیفم در می یارم و خط خطی می کنم )
    3- اما اگر خونه باشم و دلم خیلی بگیره ( پیاده بدون اینکه به کسی بگم می رم حرم حضرت معصومه روبه روی ضریح خانم می شینم و گریه می کنم . ) راستی من گاهی دلم برای حرم حضرت معصومه پر می زنه مثل حالا اگر شب رفتم برای همه شما دوستان دعا می کنم البته اگر قابل باشم .
    التماس دعا

  2. 3 کاربر از پست مفید بهاره تشکرکرده اند .

    بهاره (سه شنبه 03 اردیبهشت 87)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 91 [ 05:41]
    تاریخ عضویت
    1386-10-06
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    5,078
    سطح
    45
    Points: 5,078, Level: 45
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    299

    تشکرشده 328 در 117 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    سلام بهاره جون ،ممنون که به فکر دوستانت هستی.
    التماس دعا.

  4. کاربر روبرو از پست مفید termeh تشکرکرده است .

    termeh (سه شنبه 03 اردیبهشت 87)

  5. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    سلام بهاره جان:
    واااااااااااااااااای ما خانمها چقدر مثل همیم .(ولی یه چیزی:بهتره گریه هامون رو یواشکی و برای تخلیه ی احساساتمون بکنیم و گرنه اقایون خسته می شند و میگند دوباره ابغوره گرفتید.اخه اونا شجاعند و اصلا طاقت گریه ی خانمهارو ندارند واونو به حساب ضعف خودشون می گذارن)
    ببینم انگار یه نفر گفت تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمی بره .
    در جواب می گم :بنده اشکهامو مثل یه صدف و گوهر می دونم که احساساتم تو ش غوطه وره پس تا بتونم نشون کسی نمیدم .

  6. کاربر روبرو از پست مفید setareh تشکرکرده است .

    setareh (شنبه 31 فروردین 87)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 01 [ 10:24]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    1,166
    امتیاز
    41,377
    سطح
    100
    Points: 41,377, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    2,961

    تشکرشده 3,584 در 906 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    راستی التماس دعا

  8. 2 کاربر از پست مفید setareh تشکرکرده اند .

    setareh (سه شنبه 03 اردیبهشت 87)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 تیر 87 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    3,711
    سطح
    38
    Points: 3,711, Level: 38
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    سلام
    بهاره جون براي منم دعا كن كه خيلي وقته دلم هوس يه زيارت رو كرده.
    منم وقتي دلم ميگيره اگه موضوعي باشه كه بشه گفت به مامان و خواهرم ميگم وگرنه در عجيب ترين نوعش يه چند ساعتي مي خوابم. خلاصه بعضي موقعه ها گريه مي كنم و بعضي مواقع رو كاغذ مينويسم و بعد پاره اش مي كنم.اما جديدا اين كارو هم نمي كنم جون تنبل شدم. ولي وقتي بدون علت دلم بگيره ميرم مسجد نماز مي خونم.

  10. کاربر روبرو از پست مفید windi تشکرکرده است .

    windi (سه شنبه 03 اردیبهشت 87)

  11. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 87 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    3,847
    سطح
    39
    Points: 3,847, Level: 39
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 20 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    سلام یاسی خانم

    من وقتی خیلی دلم می گیره حسابی گریه می کنم تا سبک بشم گاهی روی کاغذ می نویسم با این کار خیلی آروم می شم واینکه سعی می کنم خودمو به خدا نزدیکتر کنم ..دعا می کنم وقرآن می خونم وهربارباخودم می گم:به خدا توکل کن و..به آرامش می رسم.
    به خود ایمان داشته باشید حتی درختان به خود ایمان دارند که چنین استوار برجای ایستاده اند.

  12. کاربر روبرو از پست مفید ailar تشکرکرده است .

    ailar (سه شنبه 03 اردیبهشت 87)

  13. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اردیبهشت 87 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1387-2-03
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,536
    سطح
    37
    Points: 3,536, Level: 37
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    من یه موسیقی کاملا غمگین گوش میدم بعد زار زار گریه میکنم :(

  14. کاربر روبرو از پست مفید Lee_Young_Ae2027 تشکرکرده است .

    Lee_Young_Ae2027 (چهارشنبه 04 اردیبهشت 87)

  15. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    سلام

    قدیما شعر می گفتم اما الان زنگ می زنم به همسرم باهاش درد دل می کنم و گریه می کنم

  16. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 87 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1386-8-30
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,926
    سطح
    39
    Points: 3,926, Level: 39
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 41 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    من وقتی دلم میگیره یه گوشه میشینم تنهایی با خدا حرف میزنم امتحان کنید خیلی اروم میشید.راستی اینم ترانه خواهرمه در مورد دلتنگیه که تقدیم میکنم به همه شما:
    دلم گرفته ای خدا
    این روزا هیچ کی غیر تو درد منو نمیدونه
    دلم گرفته ای خدا
    حتی صدامم این روزا به ساز من نمیخونه
    دلم گرفته از همه از این روزای سوت وکور
    از این ترانه مردگی از این شبای بی عبور
    تمام لحظه ها دلم زیر هجوم حادثه
    منتظر راهیه که دوباره تا تو برسه
    دلم گرفته ای خدا گریه امونم نمیده
    چرا دیگه حتی دلم تورو نشونم نمیده
    گناه بی باوری مو خودم به گردن میگیرم
    اگه نگیری دستامو تو دستای غم میمیرم
    دوباره حرف بزن باهام مثل روزای کودکی
    روزای نیلوفری رویاهای عروسکی

    روزای خوبی که دلم سنگی نبود شیشه ای بود

    میگفتی که دوسم داری منم صداتو می شنیدم
    راهشو گم کرده دلم خوب میدونم خیلی بدم
    اما هنوز باور دارم تو تا همیشه با منی
    تو اشکامو پاک میکنی تو قلبمو نمیشکنی
    دلم گرفته ای خدا
    واسه رسیدن به تو یه فرصت تازه میخوام
    دوباره دستامو بگیر منو ببر تا کودکی
    دیدن تو برام بسه حتی بهشتو نمیخوام

  17. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 خرداد 87 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1386-8-30
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    3,926
    سطح
    39
    Points: 3,926, Level: 39
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 41 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: وقتي خيلي دلتنگي چه مي كني؟

    من وقتی دلم میگیره یه گوشه میشینم تنهایی با خدا حرف میزنم امتحان کنید خیلی اروم میشید.راستی اینم ترانه خواهرمه در مورد دلتنگیه که تقدیم میکنم به همه شما:
    دلم گرفته ای خدا
    این روزا هیچ کی غیر تو درد منو نمیدونه
    دلم گرفته ای خدا
    حتی صدامم این روزا به ساز من نمیخونه
    دلم گرفته از همه از این روزای سوت وکور
    از این ترانه مردگی از این شبای بی عبور
    تمام لحظه ها دلم زیر هجوم حادثه
    منتظر راهیه که دوباره تا تو برسه
    دلم گرفته ای خدا گریه امونم نمیده
    چرا دیگه حتی دلم تورو نشونم نمیده
    گناه بی باوری مو خودم به گردن میگیرم
    اگه نگیری دستامو تو دستای غم میمیرم
    دوباره حرف بزن باهام مثل روزای کودکی
    روزای نیلوفری رویاهای عروسکی

    روزای خوبی که دلم سنگی نبود شیشه ای بود

    میگفتی که دوسم داری منم صداتو می شنیدم
    راهشو گم کرده دلم خوب میدونم خیلی بدم
    اما هنوز باور دارم تو تا همیشه با منی
    تو اشکامو پاک میکنی تو قلبمو نمیشکنی
    دلم گرفته ای خدا
    واسه رسیدن به تو یه فرصت تازه میخوام
    دوباره دستامو بگیر منو ببر تا کودکی
    دیدن تو برام بسه حتی بهشتو نمیخوام
    "هرگونه برداشت از این شعر با ذکر نام شاعر مجاز است."
    شاعر:فلوراتاجیکیwww.neshoonie-mano-bede.blogfa.com


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. كفويت در چه مسائلي؟
    توسط Libraaa در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 11 دی 94, 14:43
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 21:04
  3. چرا جواب مثبت به شرايط منفي؟
    توسط shabe barooni در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 تیر 90, 02:25
  4. وقتي برادرت يك عاشق كور مي شود، چه مي كني؟
    توسط Dell در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 12 فروردین 90, 12:57
  5. فراموشي خاطرات تلخ قبلي؟+
    توسط someh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 مرداد 87, 16:53

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.