با سلام به همه دوستان خوبم
1- من هم اگر دلم بگیر ه ( اگر خیلی بگیره نیاز نیست که گریه کنم خود به خود اشکام سرازیر می شه بدونه هیچ حرفی )
2- اما اگر جایی باشم که مجبور هستم سر جام بشینم و هیچی نگم ( یه کاغذ از توی کیفم در می یارم و خط خطی می کنم )
3- اما اگر خونه باشم و دلم خیلی بگیره ( پیاده بدون اینکه به کسی بگم می رم حرم حضرت معصومه روبه روی ضریح خانم می شینم و گریه می کنم . ) راستی من گاهی دلم برای حرم حضرت معصومه پر می زنه مثل حالا اگر شب رفتم برای همه شما دوستان دعا می کنم البته اگر قابل باشم .
التماس دعا





پاسخ با نقل قول






علاقه مندی ها (Bookmarks)