کیوان جان ..
منم برات دعا می کنم..
خودت که بهتر می دونی......
بی صبرانه منتظر لبخند بی پایانت هستم.....
سارا![]()
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
کیوان جان ..
منم برات دعا می کنم..
خودت که بهتر می دونی......
بی صبرانه منتظر لبخند بی پایانت هستم.....
سارا![]()
سارا بانو (سه شنبه 26 مرداد 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
یاران عزیز همدردی ،![]()
یه موضوع برام عجیبه و اون اینکه امسال در شبهای قدر اسامی خیلی از دوستان تالار همش تو ذهنم بود ، باورتون میشه حتی مقدم بر دوستان و آشناها و فامیل درجه یک. خواستم بگم برا همه دوستان چه اونها که نام کاربریشون اون لحظات به یادم اومد و چه برو بچه های قدیمی که شاید الان دیگه به تالار سر نزنند ، برا همه دعا کردم و سالی همراه با خیر و خوبی و دلهائی خدائی برا همه آرزو کردم.
از همه دوستان برای مادر خوبم که در CCU هست التماس دعا دارم . واز خدا میخوام برا همه اونهائی که پدر ومادرشون درقید حیات هست عمر باعزت همراه با سلامتی عطا کنه.
baby (یکشنبه 14 شهریور 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
نوشته اصلی توسط BABY
الهی آمین .
بی بی محترم خیلی متاسف شدم و درک می کنم که چه حالی دارید .
امیدوار حال مادر نازنین شما هر چه زودتر خوب شود . توکل به خدا .
ani (یکشنبه 14 شهریور 89)
تشکرشده 743 در 213 پست
بي بي عزيز و محترم
خيلي متاسف شدم كه مادرتون بيمار هستند . من هم از صميم قلب براي سلامتي شون دعا مي كنم .
راستش من هم بايد اعتراف كنم كه توي اين شبهاي قدر خيلي به يادتون بودم تك تك اسامي شما تو خاطرم ميومد و براي همتون دعا كردم .
.
پريوش (یکشنبه 14 شهریور 89)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
بچه ها هر کسی موافق هست هر چند تا صلوات به نیت سلامتی مادر BABY بگیم
من خودم با 200 صلوات شروع میکنم
خدایا به برکت این شبهای عزیز ،سلامتی مادر آقای بی بی رو برگردون ،
gole maryam (جمعه 01 بهمن 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اعضاي تالار امشب دست به دعا بر داريم دعا كنيم بيماران دكتر جواب كرده است شفا بده هر كس امشب حاجت دارد خداوند حاجت امشب بر اورده كند امين![]()
محمدابراهیمی (پنجشنبه 25 شهریور 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام اعضا تالار امشب برای خاله خانم بالهای صداقت دعا کنید خدایا تمام بیماران شفا بده![]()
محمدابراهیمی (پنجشنبه 15 مهر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام به اعضای خوب تالار امشب برای استاد زبان دعا کنیداستاد زبان برای من خیلی زحمت کشیدند
امشب دعا کنید همه اعضای قدیمی و جدید تالار همیشه سلامت باشد امشب برای بیماران دعا کنید
محمدابراهیمی (شنبه 08 آبان 89)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
دوستان من خیلی ناراحتم..یکی از بهترین دوست هام که تمام دوران دانشکده هم کلاسی و بسیار صمیمی بودیم و همه شیفت هام و کشیک هام و ..با اون بود و تازه هم عقد کرده دچار یک بیماری ناشناخته شده که بسیار نادره و درمان اون هم معلوم نیست..البته طبق کتب خوش خیمه ولی .........
از همتون می خوام تو این شب های عید برام این دوست من و همسرش که خیلی بچه های خوبی هستند دعا کنید که خوب خوب بشه...دعا کنید سالم بمونه ..خیلی نارحتشم و دارم از غصه دق می کنم ..نمی دونم این بیماری از کجا آخه اومده سراغ این دوست گل من...بیش از حد نادره و اصلا تک گیر هست....
براش دعا کنید..خواهش می کنم..![]()
سارا بانو (چهارشنبه 03 آذر 89)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام امشب برای تمام اعضای خوب تالار و مدیران خوب تالار و مدیر خوب همدردی دعا کنیم![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)