RE: تحمل رفتار همسرم خیلی سخته
مرسی خانوم del. ممنونم .باشه همین کارو میکنم .اما خیلی از این دو روز تعطیلی که خونه ایم میترسم.
اگه تنهایی رفت بیرون گردش یا خونه مامانش چی کار کنم؟
اگه گفت تو هم بیا بریم خونمون؟
خودم چی؟ نه خودم تنها برم خونه مامانم نه با اون؟
فکر نمیکنم مشاوره بیاد. خودشو خیلی عالی میدونه. از نظر خودش میتونه به هزار نفر مشاوره بده. یه بارم گفتم گفت تو مشکل داری خودتم برو.من که مشکلی ندارم.
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)