به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 62
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 دی 89 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,922
    سطح
    26
    Points: 1,922, Level: 26
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    شاید کلید حل مشکل تو همون چیزی باشه که نمی خوای بگی.
    منظورم این نبود که نمی خوام بگم.یه کم پیچیده و طولانیه.با چند خط نمی تونم کل داستانش رو توضیح بدم.به طور خلاصه فردی که در زمان دوستی با همسرم به من علاقه داشت و من از اول همسرم رو درجریان گذاشته بودم تا خودش جواب این فرد رو بده و بعدا برام دردسرساز نشه به گوشیم sms ای فرستاد که به دروغ از چیزایی گفته بود که اصلا وجود نداشت اما به خاطر یه سری سوتفاهم ها درست به نظر می رسید و قابل باور بود. همسرم هم برداشت بدی کرد.
    من هم اون زمان هم شوکه از این که چطوری سوتفاهم پیش اومده رو توضیح بدم هم عصبانی از این که همسرم به راحتی باورش شده بود بد برخورد کردم و اون طوری شد.

    تموم اون سوتفاهم ها بعد برای همسرم روشن شداما خیلی اتفاق بدی بود برای من که بدون هیچ تقصیری باهام اون طوری برخورد شد.

  2. 3 کاربر از پست مفید pooone تشکرکرده اند .

    pooone (جمعه 26 آذر 89)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    حدس می زدم پای نفر سوم وسط باشه ولی از یه طرفم به خاطر سن کمت شک داشتم.اون آدم برای اینکه به دستت

    نیوورده خواسته خرابت کنه.

  4. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 26 آذر 89)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 دی 89 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,922
    سطح
    26
    Points: 1,922, Level: 26
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط پرنا
    پونه جان شما که میگی تقریبا هفته ای سه بار دست روت بلند میکنه شدتش زیاده یا اینکه در حد سیلی ویا یه لگد.....
    رابطه جنسیتون چطوره؟
    گاهی اوقات سیلی گاهی اوقات هول دادن و پیچوندن مچ دستم،گاهی اوقات هم بیشتر................


    سعی کردم رابطه ی جنسیمون دچار مشکل نشه و با این که گاهی به خاطر رفتارهاش هیج میلی به این کار ندارم باز هم قبول می کنم



    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    حدس می زدم پای نفر سوم وسط باشه ولی از یه طرفم به خاطر سن کمت شک داشتم.اون آدم برای اینکه به دستت

    نیوورده خواسته خرابت کنه.
    این شخص سوم می تونم بگم که قبل از ازادواجم مثل یه بیمار روانی برخورد کرده بود و اگه از اول به همسرم همه چی رو نگفته بودم با کارایی که کرد می تونست باعث جداییمون شه.اما به خاطر این که من از اول خودم رو کشیدم کنار و همه چیز رو به همسرم واگذار کردم انتظار نداشتم بعدا مشکل خاصی پیش بیاد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    pooone عزیز
    به تالار همدردی خوش آمدی


    با توجه به اینکه عنوان تاپیک شما نامفهومه ، لطفاً مطابق محتوا یک عنوان مناسب انتخاب کنید که جایگزین عنوان فعلی کنیم .

    با تشکر

    درود

    اگر صلاح می دونید برخورد فیزیکی همسرم با من رو تو پرانتز ذکر کنید.


    iimoon عزیز همسرم رفتارش طوری نیست که مثلا اگر بهش محبت کنم بی پاسخ بذاره یا مثلا وقتی بگم باهاش صحبت دارم وسطش بلند شه بره.و همیشه بعد از این دعواها هم سعی می کنه با محبت زیاد از دلم دربیاره اما خب کسی که داره سرد میشه منم.

    بارها سعی کردم موقعی که ارومیم در این باره صحبت کنم و بگم این کاری که داره می کنه واقعا ازارم میده و مطمئن باشه هیچ نتیجه ی مطلوبی نمی تونه به دست بیاره با زبان کتک.اما دوباره موقع دعوا نمی تونه خودش رو کنترل کنه.
    بلافاصله پشیمون میشه اما دیگه دیر شده و اتفاقی که نباید،افتاده.

    راجه به این که پدر همسرم مادرش رو کتک میزده باید بگم تا جایی که اطلاع دارم خیر.چون هم مادر همسرم تاکید کرده که هیچ وقت با تمام اختلافاتشون همسرش چنین کاری نکرده و هم از همسرم که پرسیدم جواب منفی داده.
    تاحدی هم از اختلافاتشون خبر دارم و می دونم که سر موضوعات دیگری هست و در واقع به جای دعوا سعی می کردن اصلا با هم هم صحبت نشن.

    بابت پبشنهادتون هم ممنون

  6. کاربر روبرو از پست مفید pooone تشکرکرده است .

    pooone (جمعه 26 آذر 89)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    چقد نوشته های این آخرین پستت با قبلی ها فرق داشت.
    انګار وقتی می نوشتی آروم بودی.
    تو قبلیها یه جور آشفتګی و کلافګی بود.

  8. 2 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (جمعه 26 آذر 89)

  9. #35
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 دی 89 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,922
    سطح
    26
    Points: 1,922, Level: 26
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط بهشت
    چقد نوشته های این آخرین پستت با قبلی ها فرق داشت.
    انګار وقتی می نوشتی آروم بودی.
    تو قبلیها یه جور آشفتګی و کلافګی بود.

    احساس می کنم فکر این که اگر خانوادم من رو بپذیرن چه قدر شرایط برام اسون تر میشه
    یک کم کمکم کرده.
    همسرم هم دعوای قبلی رو داره یه کوچولو جبران می کنه وامروز یه کم خوشحال تر بودم.
    کاش همیشه همین طوری بود!


  10. کاربر روبرو از پست مفید pooone تشکرکرده است .

    pooone (دوشنبه 06 دی 89)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 آذر 90 [ 19:32]
    تاریخ عضویت
    1389-9-25
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,725
    سطح
    24
    Points: 1,725, Level: 24
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 15 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    پونه جان سلام امیدوارم بهتر شده باشی...
    پونه جان از پدر شوهر یا اگه برادر شوهر داری از اونا بخواه با شوهرت صحبت کنند پسرا از پدرشون حرف شنوی دارند شاید شوهرت کمی حساب ببره و عوض شه....حالا اینم امتحان کن

  12. کاربر روبرو از پست مفید پرنا تشکرکرده است .

    پرنا (شنبه 27 آذر 89)

  13. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 دی 89 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,922
    سطح
    26
    Points: 1,922, Level: 26
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.


    همسرم تک فرزنده و خواهر یا برادر نداره.
    پدرش وقتی در جریان قرار گرفت باهاش خیلی صحبت کرد اما تاثیری نداشت.در جریان دعواهای بعدی هم نیستن دیگه.

  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    من فکر می کنم شما دو تا دارین تلافی مسایل دیگه زندگیتون رو سر هم در می آرین.
    هر دو ناراحتین از وضعیت خانوادگی شخصیتون. ایشون به خاطر جدایی پدر و مادرش ناراحته و حساس و زودرنج شده. عصبیه. هیشکی دم دستش نیست جز شما. با کوچکترین چیزی عصبانی می شه و با شما دعوا می کنه.
    شما ناراحتین که از خانواده تون جدا شدین. دلتون برای مادر و خواهر و ... تنگ شده. یه جورایی هم فکر می کنید که مقصرید و روتون نمی شه در این مورد با کسی حرف بزنید. شوهرتون را در ایجاد این مشکل مقصر می دونید. انتظار دارید حالا که بخاطر اون از خانواده گذشتین، خیلی براتون جبران کنه. حالا سر هر چیزی سریع از دستش عصبانی می شین و با خودتون می گین من بخاطر این فرد از خانواده ام گذشتم؟؟؟؟؟؟
    اشتباه شما اینه که از خانواده تون دور شدید. این را باید سریعتر حل کنید. بعد از سمت شما مشکل کمتر می شه. می مونه سمت همسرتون. به هر حال اون مشکل قابل حل کردن نیست اما شما می تونیبد با محبت و آرامش و ... به همسرتون برای هضم این مساله کمک کنید.
    امیدوارم که توی بحث ها حواست باشه که نباید بذاری به فحاشی و کتک و ... منجر بشه. پشیمانی و عذر خواهی بعدش یکی دو بار موثره. وقتی تکرار شد دیگه عذرخواهی هم کاری از پیش نمی بره. نذار بشه عادت زندگیتون.
    موفق باشی عروس کوچولو ( نمی دونم چرا همش حس می کنم خیلی کوچولویی. البته دیگه خانوم شدی و مسول یه زندگی )

  15. 5 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (دوشنبه 06 دی 89)

  16. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 05 آذر 90 [ 19:32]
    تاریخ عضویت
    1389-9-25
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    1,725
    سطح
    24
    Points: 1,725, Level: 24
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 15 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم>>(برخورد فیزیکی همسرم با من )

    سلام پونه جان چه خبر ؟در چه حالی؟رابطه تون چه طوره؟

  17. کاربر روبرو از پست مفید پرنا تشکرکرده است .

    پرنا (یکشنبه 28 آذر 89)

  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 آذر 89 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1387-12-29
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,882
    سطح
    32
    Points: 2,882, Level: 32
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم>>(برخورد فیزیکی همسرم با من )

    سلامpooon
    بنظر میرسد نفرسوم حرفایی که زده مثل خوره بجون شوهرت افتاده سعی کن حرفایی که نفرسوم زده شوهرتو بامنطق قانعش کنی که همچین نبوده(اگه این مشکلوکه گفتم حل نکنی وضتعتون بدترهم میشه)

  19. 3 کاربر از پست مفید saeed1360 تشکرکرده اند .

    saeed1360 (یکشنبه 28 آذر 89)


 
صفحه 4 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دعوا و راهنمایی جلوگیری ازبرخورد فیزیکی همسر
    توسط آویسا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اردیبهشت 97, 00:59
  2. مشکل من با خواهرشوهر بر سرجهیزیه
    توسط atrin در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 اردیبهشت 93, 10:27
  3. خانه بخت؛ جهیزیه سخت
    توسط lord.hamed در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آبان 87, 12:04
  4. +تناسب فیزیکی در ازدواج
    توسط ملیکا_6363 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 26 مهر 87, 20:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.