به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 89 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1389-9-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    1,683
    سطح
    23
    Points: 1,683, Level: 23
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم خرد میشم.کمک

    خواهشن دوستان دیگه هم نظر بدن.من به کمکتون واقعا احتیاج دارم.................

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 آبان 92 [ 20:45]
    تاریخ عضویت
    1389-5-11
    نوشته ها
    232
    امتیاز
    3,474
    سطح
    36
    Points: 3,474, Level: 36
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    346

    تشکرشده 346 در 157 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم خرد میشم.کمک

    سلام [color=#1E90FF]آقا نوید عاشق

    من جای شما بودم بی خیال طرف می شدم دختری که به همین راحتی واسه اینکه خلئش رو پر بکنه می ره دنبال یکی دیگه هیچ تضمینی وجود نداره که این کار رو ادامه نده شاید نفر دومی هم همون آقا باشه ......

    در ضمن به خاطر همینه که دوستان مخصوصا فرشته مهربان ومدیر همدردی پیشنهاد می کنند تازمانی که شرایطشو نداری تو این مورد ریسک نکنین چون بلاخره تو این مدت وابستگی وعلاقه ای که خود به خود ایجاد می شه مارو دچار مشکلاتی خواهد کرد.....
    احتمال داشت اصلا اون خانم یه خواستگار خوب واسشون پیدا می شد با چه منطقی باید اون خانم شرایطشو رد می کرد؟؟؟ صحیتی یا قول قراری بین بزرگتر ها وشما مطرح شده بود ؟؟

    در کل پیشنهاد می کنم فیدش رو بزنید زندگی شوخی بردار نیست یه خورده جدی بگیرین سعی کنین یه همسفری برای خودتون انتخاب کنین که حتی در زمان تلخی وشرینیهای زندگی با شما باشد [/color]

  3. کاربر روبرو از پست مفید ثمین1360 تشکرکرده است .

    ثمین1360 (شنبه 27 آذر 89)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم خرد میشم.کمک

    نوید جان با دلهره ناراحتی حتی کاری هم که بخوای انجام نه تنها درست نمیشه بلکه بدتر هم میشه ...
    کمی اروم باش ...فرصت بده به خودت واون ...منطقی حساب کن ووو..رابطشو تازه شروع کرده ...باید کمی به شناخت طرفش برسه ..بدی ازش ببینه و بعد قدر تورو بدونه ...
    به درسات برس ....به فکر اونم باش ...ولی دیگه خوتو نابود نکن ....فکر کردن زیاد فقط فقط خودتو نابود میکنه ....بعد بهش هم که برسی این افکار بد جوری بهت احاطه میکنه که از خودت میرنجونیش ..
    پس خواهش میکنم که اروم باش ..

  5. کاربر روبرو از پست مفید iMoon تشکرکرده است .

    iMoon (شنبه 27 آذر 89)

  6. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 89 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1389-9-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    1,683
    سطح
    23
    Points: 1,683, Level: 23
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم خرد میشم.کمک

    مرسی دوستان واقعا با حرفاتون منو آروم میکنید.سپاسگزارم.تنها چیزی که خیلی منو میترسونه سادگیش بود.خبلی ساده بود.میترسم اون پسره ازش سو استفاده بکنه.اون پسره اذیتش کنه و گولش بزنه.

  7. کاربر روبرو از پست مفید navidashegh تشکرکرده است .

    navidashegh (یکشنبه 28 آذر 89)

  8. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 فروردین 90 [ 20:01]
    تاریخ عضویت
    1389-3-10
    نوشته ها
    115
    امتیاز
    2,896
    سطح
    32
    Points: 2,896, Level: 32
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 119 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم خرد میشم.کمک

    سلام، از حرفات مشخصه که راه حل بی خیال اون دختر شدن به کارت نمیاد...
    دو حالت داریم:
    -طرف می ره و دیگه هم بر نمی گرده، که خوب مجبوری ذهنتو از درگیری باهاش رها کنی در اون صورت، که بهتره از همین الان شروع کنی به تلاش کردن در این راه(چند هفته ای حسابی دستت بند خواهد بود!).
    -طرف بر می گرده، که در این صورت خودتو سرزنش خواهی کرد که چرا این قدر خودتو اذیت کرده بودی به خاطر این مسئله، در این صورت هم بهتره از الان سعی کنی فکرشو نکنی دیگه.

    می بینی که در هر دو حالت، باید سعی کنی درگیری ذهنت با قضیه رو خاتمه بدی به شکلی. دیگه این رو هم بهت بگم که سعی کن باش نه تماس بگیری نه چیز دیگه ای، تا وقتی حس کنه فعلا تو رو داره با خیال راحت اون ور کارشو می کنه ولی وقتی حس کرد انگار تو رو ممکنه از دست بده، شانست برای برگشت اون بیشتر می شه...

  9. 2 کاربر از پست مفید omidvar تشکرکرده اند .

    omidvar (یکشنبه 28 آذر 89)

  10. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 اسفند 89 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1389-9-26
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    1,683
    سطح
    23
    Points: 1,683, Level: 23
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دارم خرد میشم.کمک

    نقل قول نوشته اصلی توسط omidvar
    سلام، از حرفات مشخصه که راه حل بی خیال اون دختر شدن به کارت نمیاد...
    دو حالت داریم:
    -طرف می ره و دیگه هم بر نمی گرده، که خوب مجبوری ذهنتو از درگیری باهاش رها کنی در اون صورت، که بهتره از همین الان شروع کنی به تلاش کردن در این راه(چند هفته ای حسابی دستت بند خواهد بود!).
    -طرف بر می گرده، که در این صورت خودتو سرزنش خواهی کرد که چرا این قدر خودتو اذیت کرده بودی به خاطر این مسئله، در این صورت هم بهتره از الان سعی کنی فکرشو نکنی دیگه.

    می بینی که در هر دو حالت، باید سعی کنی درگیری ذهنت با قضیه رو خاتمه بدی به شکلی. دیگه این رو هم بهت بگم که سعی کن باش نه تماس بگیری نه چیز دیگه ای، تا وقتی حس کنه فعلا تو رو داره با خیال راحت اون ور کارشو می کنه ولی وقتی حس کرد انگار تو رو ممکنه از دست بده، شانست برای برگشت اون بیشتر می شه...
    واقعا خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما را دارم.خبلی آرومتر شدم.خدا کنه این آرامش بمونه.


  11. کاربر روبرو از پست مفید navidashegh تشکرکرده است .

    navidashegh (یکشنبه 28 آذر 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.