به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 25
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 90 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-12
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,780
    سطح
    24
    Points: 1,780, Level: 24
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    "sisili " من هیچکدوم این علائمی رو که گفتید ندارم ولی به خاطر بلوغ دیررسی که گفتم سینه ها خوب رشد نکرده .
    درواقع بزرگترین مسئله من همینه . اینه که عذابم میده و نمیتونم با هیچکس مطرح کنم .
    حالا هی بگید مشکلی نیست ؛ با خواستگارت مطرح کن !:(
    واقعا نمی دونم باید چیکار کنم .

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    من با نظر دوست عزيز darya1389 صد رد صد موافقم
    يادمه هر وقت به برادرم مي گفتم من از پسراي هيكلي خوشم نمياد چون خودم لاغرم برادرم مي گفت آدم بايد با كسي ازدواج كنه كه از نظر جسمي دقيقا "متضاد" و از نظر معنوي "مشابه" تو باشه مثلا اين آدماي قدكوتاه كه با قدكوتاهها ازدواج مي كنند بزرگترين اشتباه رو مرتكب ميشن چون نسلشونو نابود ميكنند
    دوست گلم مشكل خيلي از ما آدما اينه كه ازدواج رو با يك رابطه ي عاشقانه برابر مي دونيم در حالي كه ازدواج خيلي با ارتباط دوستي يا رابطه اي عاشقانه تفاوت داره ازدواج ثمره اي به اسم نسل و يا فرزند داره كه تو بايد به اون هم فكر كني در رابطه ي دوستي اگر كسي مشكلي دقيقا مشابه تو داشته باشه تفاهمتون بيشتر ميشه و اين لذت بخشه اما در ازدواج تو بايد كسي رو انتخاب كني كه مشكلات جسماني تو رو نداشته باشه تا نسل سالمي داشته باشي
    [size=medium][align=center]بازيچه دست يار بودن عشق است
    در پنجه غم شکار بودن عشق است
    در محکمه اي که يار باشد قاضي
    محکوم طناب دار بودن عشق است[/align]
    [/size]

  3. کاربر روبرو از پست مفید yasa تشکرکرده است .

    yasa (شنبه 20 آذر 89)

  4. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    عزیزم معمولا مادر و خواهر پسر یک جلسه به تنهایی (بدون حضور پسر) به خواستگاری دختر می روند، مخصوصا در خانواده های مذهبی که پوشش نزد نامحرم برایشون مهمه.
    خوب شما آنزمان لباسی بپوش که خیلی پنهان کننده این موضوع نباشد. آنها خودشان تصمیم می گیرند.
    اصلا فلسفه خواستگاری کردن بدون حضور پسر، همین چیزهاست.

    در ضمن نمی دانم وضعیت رشد سینه های شما غیر طبیعی است یا طبیعی ولی کوچک است، اما این را هم بگویم مردها سلیقه های مختلف و یا باورهای مختلف دارند.
    فرضا شوهرم بارها به من گفته است که دوست ندارم همسرم سینه های بزرگ داشته باشد چون در آنصورت دلم نمی خواهد با نامحرم صحبت کند و نگاه نامحرم به سینه های همسرم باشد!!
    باور کن خودم بارها ازش خواستم پروتز سینه کنم، راضی نشد.

  5. 2 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (دوشنبه 22 آذر 89)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آبان 90 [ 15:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-18
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,660
    سطح
    23
    Points: 1,660, Level: 23
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 99 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    عزيزم به نظره من تو زيادي مشکل رو براي خودت بزرگ کردي و ازش يه غوووول ساختي يه کم روي اعتماد به نفست کار کن..اکثر مردها بيشتر از اينکه مادر بچه بخوان يه همسره خوب و با هوش و همراه ميخوان که باهاش به تکامل برسن و آينده شون رو بسازن...با يه همچين کسي ازدواج کن که وجوده خودت براش مهم باشه...بزار اونايي که دنباله ماشينه جوجه کشي ميگردن برن دنباله کارشونروح و شخصيتت رو پرورش بده و روي خودت عيب نذار

  7. 2 کاربر از پست مفید ريحانه1359 تشکرکرده اند .

    ريحانه1359 (دوشنبه 22 آذر 89)

  8. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    سلام
    وقتی هیچ کدوم از اون علائم و نداری پس نگران چی هستی؟ ببخشید متاسفم که باید این و بگم اما طرز فکرت واقعا خنده دار و در عین حال ناراحت کنندس. شما مگه در عصر حجر زندگی می کنی که به خاطر چنین مشکل کوچکی می خوای با یه ادم مشکل دار ازدواج کنی؟
    از دید من بزرگترین مشکل و ایراد در شما که مانع خوشبختی ایندتون هست نداشتن اعتماد به نفسه.
    بیشتر در این زمینه کار کنید.
    موفق باشید

  9. 3 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (دوشنبه 22 آذر 89)

  10. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    مشکل هانیه با اون چیزی که شما تصور می کنید فرق داره.هانیه از انظر رشد صفات ثانویه جنسی مشکل داره

    اونم بر می گرده به هورمانی که باید از تخمدان ترشح بشه.در واقع ایشون باید این مشکلشو حل کنه بعد مسئله

    ازدواجشم خود به خود حل می شه.بانو سارا بهتر می تونه توضیح بده.

    ببخشید دخالت کردم.

  11. 2 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 29 آذر 89)

  12. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 90 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-12
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,780
    سطح
    24
    Points: 1,780, Level: 24
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    از همه شما ممنونم ولی من واقعا سردرگمم .
    ایکاش میشد با یه نفر که چنین تجربه ای داشته صحبت کرد .

  13. کاربر روبرو از پست مفید هانیه67 تشکرکرده است .

    هانیه67 (دوشنبه 22 آذر 89)

  14. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 شهریور 90 [ 19:53]
    تاریخ عضویت
    1389-7-18
    نوشته ها
    36
    امتیاز
    2,348
    سطح
    29
    Points: 2,348, Level: 29
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    158

    تشکرشده 163 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    [align=justify]سلام هانیه جون،
    گفتی یه نفر که تجربه چنین مشکلی رو داره، صحبت کنه. خوب، من 2 ساله که این مشکل رو دارم. بعد از ازدواج چاق شدم و پریودم نامنظم شد و بعد از مراجعه به چند پزشک زنان و زایمان و سونو گرافی و ... فهمیدم که تنبلی تخمدان دارم. همه شون هم گفتن مسئله ی مهمی نیست. بچه دار میشم. فقط اول باید با دارو تنبلی تخمدانم حل بشه. اگه مشکلت فقط اینه، که غصه خوردن نداره. مگه چند سالته؟ همه که بلافاصله بعد از ازدواج بچه دار نمیشن. بعضی ها چند سال طول می کشه تا صاحب بچه بشن. تو فامیل ما خیلی ها این مشکل رو دارن. خاله بزرگم 9 سال بچه دار نشد ولی بعدش چرا... 4 تا!!! یکی از خاله هام بعد از 6 سال صاحب بچه شد. یکی شون بعد از 5 سال. یه دختر خاله هم دارم که 19 سالشه. تنبلی شدید تخمدان داره و تازه 1 ساله که پریود شده. تحت درمانه. اصلا" هم مثل شما نگران و نا امید نیست. درمورد سایز سینه، خوب... اگه سینه هات کوچیکه، اصلا" خودتو ناراحت نکن. خیلی از مردها سینه کوچیک رو به بزرگش ترجیح میدن. ولی اگه اصلا" رشد نکرده، باید تحت درمان قرار بگیری.
    موفق باشی.[/align]

  15. 3 کاربر از پست مفید آیسان تشکرکرده اند .

    آیسان (دوشنبه 29 آذر 89)

  16. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 مهر 90 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-12
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    1,780
    سطح
    24
    Points: 1,780, Level: 24
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    آیسان عزیز ممنون . راستش یکی از دلایلی که دوست دارم با یه نفر که شرایطش مثل خودمه (یا بدتره ) ازدواج کنم اینه که اون هم به خاطر مشکلش راضی بشه که هیچوقت بچه دار نشیم ؛ شاید احمقانه باشه ولی دلم نمیخواد یه بچه به دنیا بیارم که اونم بعدا مشکلات منو داشته باشه چون مطمئنا این مسائل روی ژن تاثیر میذاره .
    منم امیدوارم به یاری خدا کم کم مشکلاتم حل بشه .
    توی این روزها و شبهای عزیز خیلی به دعاتون محتاجم . فراموشم نکنید برای همتون دعا میکنم .
    فعلا حرفی برای گفتن ندارم ولی اگر کسی ایده جدیدی داشت به من ارائه بده ، با کمال میل میشنوم . اگرم موردی برام پیش اومد حتما دوباره باهاتون مشورت میکنم .

  17. کاربر روبرو از پست مفید هانیه67 تشکرکرده است .

    هانیه67 (دوشنبه 22 آذر 89)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 دی 89 [ 23:18]
    تاریخ عضویت
    1389-5-03
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    2,019
    سطح
    27
    Points: 2,019, Level: 27
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    135

    تشکرشده 139 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟

    هانیه عزیز پس مشکل شما قبل از اینکه جسمی باشه یه مشکل روحی هست.... عزیزم شما اول باید این دید منفی رو از ذهنت پاکش کنی وبعد به مشکلات جسمیت برسی...
    واقعا متاسفم ...مطمئن باش هیچ وقت همچین ادمی رو پیدا نمیکنی واگرم پیدا کردی حتما یه روز پشیمون میشی!
    اصلا به متخصص مراجعه کردی شاید بگی نه و دلیلشم اینه که اصلا با خوب شدن مشکل داری یعنی دلت نمیخواد که سلامت باشی....
    بازم متاسفم برای این طرز فکر ...
    شاد باشی
    دریا

  19. 2 کاربر از پست مفید darya1389 تشکرکرده اند .

    darya1389 (دوشنبه 22 آذر 89)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.