به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 61 تا 70 , از مجموع 93
  1. #61
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    ممنونم ازاده جون اما میخوام بدونم این طرز صحبت کردن با یه مرد درسته یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. #62
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 28 مرداد 91 [ 03:14]
    تاریخ عضویت
    1389-7-26
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    3,417
    سطح
    36
    Points: 3,417, Level: 36
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    259

    تشکرشده 267 در 88 پست

    Rep Power
    28
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    نه عزیزم . سعی‌ کن بهش محبت کنی‌. گیر نده بهش.

    اول زندگیت هست خواهر خوبم، منم مثل تو بودم کسی‌ درست راهنمایئم نکرد، دارم سعی‌ می‌کنم ازتجرب‌های خودم استفاده کنم که بهت بگم چیکار کنی‌ یا اینکه چیکار نکنی‌..

    مردها خوششون نمیاد زیاد زنها تو دست و پاهاشونو بپیچن..

    وقتی‌ باهاش صحبت میکنی‌، یه خسته نباشید بگو بهش، از کارای که توی اون روز انجام داده بگو برات تعریف کنه (هرچند هم برات جالب نباشه اما تو بپرس)، دلتنگیت رو ابراز کن مثلا (کاش الان پیشم بودی، دلم تنگ شده، دلم می‌خواد مثل کوه پشتم باشی‌،.... )

    من نمیدونم درست راهنمای می‌کنم یا نه، اما امیدوارم که همینطور باشه..

    خوش باشی‌ عزیزم


  3. 2 کاربر از پست مفید azadehh_mm تشکرکرده اند .

    azadehh_mm (یکشنبه 24 بهمن 89)

  4. #63
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1389-4-01
    نوشته ها
    697
    امتیاز
    4,956
    سطح
    45
    Points: 4,956, Level: 45
    Level completed: 3%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,162

    تشکرشده 2,174 در 573 پست

    Rep Power
    86
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    سلام دوست عزیز
    سنت کمه اما سختیهایی که کشیدی باید بزرگت کرده باشه یه کم اطلاعاتت و بالا ببر . همش نخواه که دیگران بهت بگن باید چیکار کنی و چیکار نکنی. یه کتاب یا اینترنت این همه اطلاعات هست بخون و عمل کن.
    بله این رفتارت و نوع حرفات غلطه. باور کن زندگی بچه بازی نیست. هر مردی یه اخلاقی داره یکی از ابراز علاقه زیاد خوشش میاد کی خوشش نمیاد من نمیتونم بگم چی بهش بگو چی نگو.
    اما شما زیادی شک می کنی زیادی گیر می دی زیادی اویزونش می شی. اون ادمه حق زندگی داره و باید ازاد باشه. معمولا ادما جوری با دیگران رفتار می کنن که دوست دارن باهاشون رفتار بشه. ببین همسرت چجوری باهات رفتار می کنه همون جوری باهاش رفتار کن.
    مگه اون می پرسه از صبح تا حالا چیکار کردی؟
    اگه اون بهت بگه خدا کنه خوب بشی وگرنه.... تو چی می گی چیکار می کنی؟
    احتمالا تمام روز می شینی و گریه می کنی خب عزیزم خودت چرا این حرفا رو می زنی؟ چرا خودت در زندگی خودت تنش ایجاد می کنی؟ چرا خودت زندگیت و در معرض سقوط قرار می دی؟
    هر کار و رفتاری که همسرت دوست داره انجام بده. [size=medium]اگه شک نه ,یقین داری با زنای دیگه ارتباط داره مکث نکن و جدا شو اما اگه شکه و مطمئن نیستی پس چرا اینقدر هم خودت هم اون و اذیت می کنی؟

    موفق باشی[/size]

  5. 3 کاربر از پست مفید sisili تشکرکرده اند .

    sisili (یکشنبه 24 بهمن 89)

  6. #64
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    ممنونم سیسیلی عزیز حق با شماست میدونید خودش بهم میگه.میگه بیشتر شرکتا خانومن میگه اونجا همه خانوما بیرون کار میکنن و اکثر مردا تو خونه.هیچ وقت بهم نمیگه اینجا نرو اونجا نرو میگه من بهت اطمینان دارم چرا بهت گیر بدم؟منم باید همین کارو بکنم

  7. #65
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    سلام یه سوال داشتم همسرم میگه پشت اینترنت حرکت نمایشی انجام بده(س ک س ی)من باید چی بگم پاسخ مثبت یا منفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. #66
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    ببخشید من نباید اینو میگفتم که هیچ کس جوابمو نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. #67
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    نمیدونم چرا کسی جواب منو نمیده حداقل یکی بگه اشتباه کردم گفتم؟

  10. #68
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 آبان 89 [ 19:41]
    تاریخ عضویت
    1389-8-08
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    ايا شما قبل از ازدواج با ايشون رابطه ي جنسي داشتيد؟
    چون اين تنها دليليست كه خانم ها به جز دوست داشتن همسر فردي بشوند كه مجبورند.

  11. #69
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    نه یه بار دیگه هم گفتم من کاری نکرده بودم که مجبور بشم مجبور بودنم چند دلیل داشت:
    1دوستش داشتم خیلی زیاد 2 از دست خواستگارام راحت میشدم 3 از دعواها و ابرو ریزیهای مادرم راحت میشدم 4 از تنها بودن بیرون میومدم 5 هیچ کس و هیچ تکیه گاهی نداشتم خونه کسی هم جا نداشتم(عمو ها) مجبوری وقتمو با دوستام میگذروندم که زیادیش عواقب خوبی نداشت

  12. کاربر روبرو از پست مفید shomila تشکرکرده است .

    shomila (یکشنبه 24 بهمن 89)

  13. #70
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 مهر 91 [ 06:01]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    189
    امتیاز
    3,988
    سطح
    40
    Points: 3,988, Level: 40
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 162
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    562

    تشکرشده 569 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: هرچي ديدم دم نزدم

    ای خدا یکی نیست بگه مگه من ادم نیستم؟مگه تنهایی مال خدا نیست پس چرا من چرا الان که شوهر دارم از قبل بدتر حداقل قبل ازدواج میتونستم با دوستام باشم حالا دوستامم قدقن.خدایا نمیخوام ناشکری کنم همه اش تقصیر خودمه دیروز بعد 2 روز اومد پای اینترنت 10 دقیقه بعد به خواگر مشتریهای گرامی رفت حالم اومد فقگ حرص منو دربیاره اینقدر مشغوله که از اخر بیخیال شدم اومدم بیرون اونم بدون اینکه بگه نه نرو 10 دقیقه باست صحبت کنیم نه اصلا به روی خودش نیاورد رفت چی بدتر از اینه واسه یه زن لعنت به این تنهایی و بی کسی که هرچی به سرم میاد از همینه

    خسته شدم دیگه چرا نباید راحت باشم چرا نباید بپرسم چون مرده چون بهش بر میخوره منم که اصلا مهم نیستم چرا الان که من اف لاین شدم در صورتیکه میتونست حرف بزنه.چرا از وقتی همسرم رفته و با من کمتر حرف میزنه اشلی ان لاینه؟اصلا چرا تکلیف من معلوم نیست؟برای کی باید تلاش کنم؟چرا باید تلاش کنم؟چرا اینقدر بی احساسه اصلا چرا اینقدر تغییر؟چرا همه فکر میکنن خیلی خوشبختم؟چرا به زندگی من حسودی میکنن؟اصلا من به خاطر کی غصه میخورم؟چقدر بلاتکلیفی بد.چقدر بد ندونی زندگیت چکار میشه چقدر بد ندونی باید چه کار کنی باید بجنگی واسه زندگیت یا نه اصلا چطور بجنگی چطور ...میدونین الان اوضاع من چطوره عین یه ادمی که فقط میخواد لحظه هاش بگذره مثل ادمی که مجوبره زندگی کنه کجبوره بگذرونه........


 
صفحه 7 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.