به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 40
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 مرداد 91 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1389-3-04
    نوشته ها
    154
    امتیاز
    2,922
    سطح
    33
    Points: 2,922, Level: 33
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    216

    تشکرشده 222 در 93 پست

    Rep Power
    32
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    به نظر من درست نیست که قهر کنید اگر همسرتان مقابل خانواده اش ایستاده این یک امتیاز مثبت حساب می شه سعی کنید در کمال آرامش با همسرتان صحبت کنید محیط آرامی را فراهم کنید فکر کنم که همسرتان هم در وضعیت مناسبی الان نداره به همسرتان کمک کنید تا بتونه تصمیم درستی را بگیره

  2. 2 کاربر از پست مفید ستاره1388 تشکرکرده اند .

    ستاره1388 (یکشنبه 28 آذر 89)

  3. #12
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    ضرورت داره که تا پیش از عروسی با هم نزد مشاور بروید و دقیقتر یکدیگر را بشناسید و مسائل احتمالی آینده را پیش بینی کنید و با توجه به اطلاعات به دست آمده برای ادامه یا عدم ادامه تصمیم منطقی بگیرید .

  4. 3 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 28 آذر 89)

  5. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 21:49]
    تاریخ عضویت
    1389-6-19
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    2,048
    سطح
    27
    Points: 2,048, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    ممنونم از راهنماییتون. مشاوره هم رفتیم .فکر میکنم مادرش در تغییر روحیات همسرم و احساسش نسبت به من خیلی تاثیر میذاره و همسرم وابستگی زیادی به مادرش داره . طوریکه مادرش یکه تاز میدان طلاق شده بود و بجای ما در مورد زندگیمون تصمیم گیری میکنه.بعد از این همه جریانات مادرش بازم میخواد تو زندگی ما دخالت کنه نمیدونم باید چیکار کنم؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید مهسا1990 تشکرکرده است .

    مهسا1990 (دوشنبه 03 آبان 89)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 بهمن 90 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,419
    سطح
    29
    Points: 2,419, Level: 29
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    به نظر من باید کاری کنی که موضوع طلاق رو جدی بگیره و بفهمه الکی نیست .وگرنه فردا هم سر هر موضوعی بحث طلاق رو پیش میکشه.شاید اگر من باشم یه قهر حسابی میکنم اونقدر منت کشی کنه تا بفهمه آسون به دست نمیای.
    البته شاید هم اشتباه کنم.
    نظر بقیه دوستان هم محترمه

  8. کاربر روبرو از پست مفید مهسان-م تشکرکرده است .

    مهسان-م (دوشنبه 03 آبان 89)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 09:56]
    تاریخ عضویت
    1389-1-24
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    3,121
    سطح
    34
    Points: 3,121, Level: 34
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    445

    تشکرشده 379 در 146 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    سلام عزیزم
    به نظر من با مشاور صحبت کنید و این موضوع رو جدی بگیرید چون الان بهترین موقعیت برای تصمصیم درست است. 2 تا کار باید انجام بدهید 1- اینکه شوهرتون قدر شما را بداند و بفهمد که طلاق دادن به این راحتی نیست 2- اینکه اگر خانواده ایشان باعث این اقدام ایشون شدند دیگه این کار رو نکنند و در زندگی تون دخالت نکنند . موفق باشید

  10. کاربر روبرو از پست مفید mamosh تشکرکرده است .

    mamosh (دوشنبه 03 آبان 89)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 21:49]
    تاریخ عضویت
    1389-6-19
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    2,048
    سطح
    27
    Points: 2,048, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    دوستان عزیزم از راهنماییتون ممنونم.مهریه ام خیلی کمه وفکر کنم همین قضیه باعث شد طلاق به نظرشون خیلی ساده بیاد !! من همیشه اعتقاد داشتم همسرم باید منو بخاطر خودم بخواد نه اینکه بخاطر مهریه سنگین مجبور به تحمل باشه ولی با این اقدامشون اونم اول زندگیمون!باعث شدن دچار تردید بشم و از آینده بترسم

  12. کاربر روبرو از پست مفید مهسا1990 تشکرکرده است .

    مهسا1990 (دوشنبه 03 آبان 89)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 08 آبان 89 [ 12:13]
    تاریخ عضویت
    1389-1-05
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,268
    سطح
    28
    Points: 2,268, Level: 28
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    سلام دوست من
    من همیشه فکر میکردم که چرا اینقدر مهریه ی خانم هارو بالا میگیرن ، اما الآن دارم به این فکر میکنم که وقتی تو جامعه ایی هستی که به همین راحتی تمام روابط انسانی زیر پا گذاشته میشه ، تمام حرمت ها شکسته میشه ، پدری با داشتن فرزند و بعد از 22 سال زندگی و در طول 22 سال زندگی به همسر و فرزندانش خیانت میکنه و هیچکس نمیتونه از نظر قانونی پدر رو بازخواست کنه ، در جامعه ایی که مرد بعد از طلاق به راحتی ازدواج میکنه و زندگی جدیدی رو شروع میکنه ، اما زن ، تنها به دلیل زن بودنش باید حجم وسیعی از نگاه های کثیف و هرزه ی نامردان به اصطلاح مرد رو در اطرافش تحمل کنه و به سختی شروع به ادامه ی زندگی کنه ، باید وسیله ایی باشه تا بشه از حق این جنس ( نوع بشری ) لطیف ، زیبا ، مهربان و ظریف دفاع کرد ، کاش کمی مهریه ی خودت رو سنگین تر میگرفتی ، نمیخوام در مورد گذشته صحبت کنیم که نه زمانش هست و نه در حوصله ی دوستان میگنجه ، اما مساله ی اصلی آینده هست ، تقریبا همه ی ما در یک اصل همدردیم ، و اون ناسپاسیه طرف مقابل ما هست که ما رو به این سایت کشونده تا مشکلات خودمون رو بیان کنیم ، ای کاش نمیفهمیدیم خیلی از مسائل رو که همین فهمیدن باعث آزارو بدبختیه انسانه ، بشر هرچه میکشه از فهمیدن میکشه ...

    دوست من ، فراموش نکن شما تنها نمیخوای با همسرت وصلت کنی ، شما با خونواده ی ایشون نیز وصلت میکنی ، مطمئن باش که این رفتار مادر شوهر شما میتونه در زندگی آینده تاثیر مستقیم و سویی داشته باشه ، البته این مهمه که همسر شما چقدر انسان قاطعی باشه و بتونه از شما حمایت کنه و اجازه نده حرمت شما جلوی مادر و خونواده ی ایشو شکسته شه ، که با توجه به سخن شما که گفتی به مادرش وابسته هست ، من احساس میکنم کمی شرایط پیچیده میشه ، به هر حال دوست عزیز من ، دوران نامزدی و عقد دوران پارک رفتن و پیتزا خوردن و از این دسته کارها نیست ، این دوران بهترین زمان برای شناخت بیشتر طرفین هستش ، سعی کن خوب بشناسش ، مطمئنا جلوی ضرر رو از هرجا بگیری سوده ، پس خواهش میکنم سریع تصمیم به ازدواج نگیر ، کمی تامل کن تا شناختت بیشتر شه ، امیدوارم مشکلت حل شه و بتونی طعم واقعی خوشبختی رو بچشی ، برای من هم دعا کن ، همه ی ما شرایط سختی رو سپری میکنیم ، منتظر پاسخت هستیم .
    خدانگهدارت

  14. 6 کاربر از پست مفید pashiman تشکرکرده اند .

    pashiman (یکشنبه 16 آبان 89)

  15. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 21:49]
    تاریخ عضویت
    1389-6-19
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    2,048
    سطح
    27
    Points: 2,048, Level: 27
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    دوستان عزیزم لطفا راهنماییم کنید چه تدابیری تو زندگیم داشته باشم که دخالت اطرافیان کمتر بشه یا اینکه کمترین تاثیرو داشته باشه.آیا با این تجربه تلخی که داشتم باید در مورد مهریه ام تجدید نظر کنم

  16. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 بهمن 92 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-12-17
    نوشته ها
    111
    امتیاز
    6,260
    سطح
    51
    Points: 6,260, Level: 51
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    259

    تشکرشده 267 در 64 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    من که فکر میکنم تجدید نظر در مهریه شکل قشنگی نداشته باشه... به هر حال قراره بعد از مدتی برین سر خونه و زندگی تون و اون موقع تا بحث کوچیکی پیش بیاد شوهرتون این مورد رو به عنوان یه پوان منفی به رخ تون میکشه...
    منم با نظر pashiman عزیز موافقم... تو فقط با شوهرت وصلت نمیکنی بلکه صحبت از یک خانواده در میونه... منم اوایل فکر میکردم مهم فقط شوهرمه و خانواده اش اصلا مهم نیس ولی بعدها دیدم این موضوع سرچشمه ی بسیاری از بحث های دونفره ما بوده... سعی کن روابطت با خانواده شو بهتر کنی...


  17. 2 کاربر از پست مفید dorsa65 تشکرکرده اند .

    dorsa65 (یکشنبه 28 آذر 89)

  18. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 مهر 90 [ 09:49]
    تاریخ عضویت
    1389-8-05
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,705
    سطح
    24
    Points: 1,705, Level: 24
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: شروع دوباره؟

    به نظرمن شوهر شما آدم عاقلی نیست. چون در سن 30 سالگی تحت تاثیر حرف دیگران قرار می گیره . آدم ناسازگاریه. رفتارش منطقی و قابل پیش بینی نیست و نمی تونه برات پشتوانه باشه . اگه زن کاملا مستقلی هستی و می تونی بدون نیاز به پشتوانه سرکنی زنش شو . اگه نه بعدا تازه چشمات باز میشه و به این نتیجه می رسی که شوهرت یه آدم بیخود و بی مسولیت و دمدمی مزاجیه . خب باهاش عروسی نکن .بهش هم بگو .از حق و حقوق قانونی خودت هم نگذر . تا بفهمه که زندگی مشترک شوخی نیست.


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. عشق ممنوع
    توسط فرشته درون در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 94, 23:59
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.