
نوشته اصلی توسط
mah lagha
اخلاق عمومیش بد نیست بیشتر آرومو شوخ و چیزی رو سخت نمیگیره
با سن و سالی که ایشون داره و این خصوصیت شوخ طبعی شون به نظر من ایشون رابطه هایی که با دیگران برقرار می کنه صرفا رابطه عادی است که توام با مهربانی و گرمی است
ببینید من کاملا درک می کنم
ایشون شما را به عنوان همسر پذیرفته و شما را دوست دارد و بهتون متعهد هست بنابراین از نظر خودش شما باید بهش کاملا ایمان داشته باشید و رابطه ای که با دیگران داره تنها رابطه ای معمولی است
چرا که با افراد متاهل هست
یعنی طرف مقابلش هم به شخصی متعهد هست پس احساسی نادرست بینشون شکل نمی گیره
برای من وقت میذاره کمتر پیش میاد کارهایی که میخوامو انجام نده معمولا برای من مشکل ساز نبوده ولی با این تفاوت که من تمام سعیم بر اینه که کاری نکنم که حساسیت براش ایجاد بشه
مشکل شما اینجاست که انتظار داری ایشون مثل خودت شما را دوست بداره
یعنی توقع داری همونطور که خودت بهش محبت می کنی ایشون به شما محبت کنه
که اصلا این منطق درستی نیست
.... در صورتیکه تو همون جمع می تونست با برخورد درستش این ذهنیت رو پاک کنه
ببینید از این جمله دقیقا این برمی آید که شما ازش انتظار داری اون کاری رو انجام بده که خواست میل شماست ولاغیر
در جواب من که گفتم چرا منو صدا نکردی بیام پیشت گفت خوب خودت میومدی.
کاملا هم شما رو می شناسه و با روحیاتتون آشناست
از نظرمن عاشقانه دوستون داره و شما را جزئی از خودش می دونه
در مورد این خانوم باید بگم کم سن و ساله 12 سال از نامزد من کوچیکتره و عاشق جلب توجه و تقریبا بخاطر شیطنتش معمولا همه رو جذب میکنه .
ببینید این خانوم کاری نکرده که شوهر شما را تحریک کنه
طبق گفته ی خودتون با همه همین طوری هست و در ضمن اختلاف سنیشون رو در نظر بگیرید!!!!!!!!
باید بگم من این شیطنتو ماجراجویی رو دوست ندارم یا حداقل تو این سن انتظار ندارم
این جا هم دوباره شما تمایل دارید دقیقا اون چیزی که شما می خواهید ایشون باشه
شما ناخودآگاه دارید استقلال ایشون رو ازش می گیرید
ولی متاسفانه تو بیشتر مردایی که شناختمو میشناسم دیدم که البته کم و زیاد داره.
تمام این حساسیت شما به خاطر ذهنیت قبلیتون هست
چیزهایی که قبلا بوده و الان مرتب توی ذهنتون مرورش می کنید
حالا نگرانم که نکنه بعد از ازدواج از این حد بیشتر پیش بره اگر این نگا ها راحت بودنا باعث بشه رابطه ای بهش پیشنهاد بشه اگر اینقدر قوی نباشه (که حس میکنم نیست)و جلو بره و.....نگرانم
ترس موهوم شما از آینده نیز به این ذهنیتتون دامن میزنه
علاقه مندی ها (Bookmarks)