به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 67
  1. #41
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    سلام
    design گرامي
    منو ببخش با اينكه مي دونم چه جوابي را دوست داري و چي دلت مي خواد و منتظر شنيدن چه جوابي هستي، اما من ناچارم از روي علم و تجربه و تخصص به شما جواب صحيح را بدهم.(اگرچه شما نشنويد يا دوست نداشته باشيد يا نخواهيد به كار گيريد.)
    من و ساير اعضاء به اندازه كافي چراغ بر سر مسير شما مشخص كرديم، كه سقوط نكني. اين ديگه شما هستيد كه از تجارب سايرين عبرت بگيريد يا بخواهيد عبرت ديگران شويد.
    در ضمن بنده به عنوان مشاور به سادگي مي توانم پستي بزنم كه شما خوشتان بيايد و ازم تشكر كنيد. ولي من هرگز كاري نمي كنم كه صرفا خوشت بيايد. بلكه آن چيزي را مي گويم كه بتواني سكان زندگيت را بهتر در دست بگيري.

    اگر دوستان بر سر راهت با صداي بلند فرياد مي زنند خطر خطر، چون يا اين راه رفته اند و نتيجه اش را ديده اند ، يا ناظر بر مشكلات و خطراتش بودند و به شما هشدار مي دهند. صداي بلند آنها براي جسارت به شما يا خفه كردن شما نيست. براي حيات دادن به شماست.

    اينكه پس از 40 پست حرف اول خودت را مي زني و به نظرم اصلا گوشت هيچ هشداري را نشنيد و جدي نگرفت، نشان از وابستگي پيشرفته شماست. اما خود سرنوشت زندگي شما را فقط با دست خودت رقم مي زند، تا با دست ما.
    پس ما سهم خود را به عنوان دوست و مشاور و .... با تو گفتيم. ديگر نوبت توست كه باز حرف اول خود را به زبان ديگر تكرار كني يا بخواهي حرفهاي ما را جدي بگيري.

    در ضمن وقتي برگشتي، ديگر اين تاپيك قفل هست. اينجا بخش پرسشهاست.
    انجمن تجربه ها، جاي ديگر است.
    در ذيل براي بار چندم جوابي را كه هرگز عمقش را نخواستي بشنوي مي آورم.


    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    نقل قول نوشته اصلی توسط design
    ممنون راهنمایی خیلی خوبی کردین،الان به نظرم دوراه حل وجود داره

    1.سعی کنم احساسم و وابستگیمو کنار بذارم که به مرور زمان <strike>قطعأ شدنیه</strike> (ويرايش مدير همدردي : قطعا نشدنيه )و واقعا همون ارتباطی که اون با من داره رو ،من باهاش داشته باشم،یعنی دید خاص بهش نداشته باشم وبرادرانه باهاش دوست باشم.

    2.به قول شما اعلام پایان رابطه کنم،ولی بگم واسه چی دارم تمومش میکنم؟ (بگم چون داشتم وابستت میشدم!! آخه نمیخوام اینو بدونه) ؛ضمن اینکه چندروز پیش که ازدستش ناراحت بودم ویه جورایی ناراضی بهش گفتم کاش میتونستم این رابطه مسخره رو تموم کنم،جواب داد :مجبور به ادامه نیستی اگه میتونی از خیلی چیزا چشم پوشی کنی،بعدشم یه جمله قشنگی گفت که حاکی از حس احترام صمیمانه بود.من که منظورشو نفهمیدم اگه کسی فهمید به منم بگه!!!

    ممنون
    با سلام
    مراجع گرامي اين 2 راه كه به نظرتون مي رسه كاملا اشتباه هست و نشون مي ده كه شما در دام وابسگي از هم اكنون افتاديد.
    اشتباه راه اول اينه كه به اشتباه تصور مي كنيد كه بدون وابستگي خواهيد توانست به اين رابطه ادامه دهيد.

    اشتباه راه دوم اينه كه بياييد دليل قطع رابطه را براي او توضيح دهيد. در حاليكه به گفته شما براي او مهم نيست. و اهميتش براي شما از ناخوداگاهتان نشات مي گيرد كه وابسته هستيد.

    راه صحيح: قطع يكباره ارتباط و تحمل آن.



    اين هم دليل من بر اينكه شما از هم اكنون علائم وابستگي را نشان مي دهيد.
    نقل قول نوشته اصلی توسط design

    واما مشکل من:
    ---نه میتونم از ذهنم خارجش کنم(چون بعدمدتها یه ادمی رو دیدم که به میزان زیادی اعتقاد دارم آدمه)
    ---نه میتونم همینطوری ادامه بدم(چون دارم اذیت میشم که دوسش دارم ولی بی هدف-اونم که زیاد تحویل نمیگیره واین موضوع بیشتر دقم میده).

    موندم چیکار کنم-خوشحال میشم نظر دوستانو بدونم





  2. 6 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (شنبه 27 آذر 89)

  3. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 89 [ 15:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,678
    سطح
    31
    Points: 2,678, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    ببینین مسلمأ زدن این تاپیک ، نصیحتای دوستان و ارائه راهکاراشون واسم بی تأثیر نبوده –جمعه که این تاپیکو زدم اصلا نمیدونستم باید چیکار کنم-گیج بودم
    -ولی الان تو تصمیمم مصمم-چه نتیجه ای بهتر از این میشد گرفت؟!!
    -ذکر میکنم به کدومشون عمل میکنم تا بحث یه نتیجه گیری هم داشته باشه،واسه کسی که در اینده میاد میخونش.

    راهکارهای پیشنهاد شده توسط دوستان برای حل مشکل وابستگی به جنس مخالف(رابطه بی هدف)

    1.بستن و یا کم کردن راههای ارتباطی
    2.عدم احساساتی شدن
    3.عاقلانه با موضوع برخورد کردن
    4.متمایز ندیدن شخص مقابل وشخصیتش
    5.شناخت بیشتر
    6.عدم خیالپردازی
    7.عدم وابستگی
    8.رها کردن ارتباط
    9. پیشگیری از آسیب های روحی و عاطفی ناشی از ادامه رابطه

    همه ایناقبول وعمل میکنم بهشون غیر از مورد 8،علت:

    طی این چند روز خیلی از تاپیک ها روخوندم،راهکارای دوستانم خوندم،ولی یه چیزی توی اکثرشون مشترک بود:قطع رابطه ،خیلی از دوستان راهنمایی کننده-خیلی راحت به شخصی که یه نفرو دوست داره و باهاش ازتباط داشته میگن تمومش کن،حالا به درستی ونادرستیش کار ندارم،که به احتمال زیاد درست وبوده وشخص در رابطه اشتباه قرار داشته وباید تمومش میکرده،ولی واقعا به همین راحتی میشه به یه نفر گفت رابطتتو تموم کن؟!! –انگار پیشنهادی رو به شخص میدیم ولی اصلا درک نمیکنیم که میتونه این کارو بکنه واون شخص چطور باید با این موضوع کنار بیاد،چطوری تمومش کنه،این دیگه به تجربه خود شخص برمیگرده

    واسه منم همینطوره-وقتی اکثریت نظربه تموم کردن ارتباط دارن-اگه شخص بیاد با خودش بگه-خدایا چیکار کنم-چطوری دل بکنم وهمش غصه بخوره-مطمعنأ نمیتونه-واسش سخت ترم میشه-چه عذابی هم باید بکشه-در صورتی که خودمن در زمینه فراموش کردن یه تجربه دارم-واون اینه که دائم به این فکر نکنیم که وای دیگه باهاش ارتباط ندارم-غصه بخورم-بلکه موضوعو رها کنیم-بیخیالش شیم-بذاریم زمان خودش حل کنه-فقط همه رفتارمون حول این محور باشه که باید تموم شه-همین-انگار این دستورو به ناخوداگاهمون دادیم-اون خودش کارشو میکنه-

    حالا در مورد من چون تصمیم دارم رابطه به حداقل برسه-الان که هفته ای یه بار شده-کم کم میشه دوهفته ای یه بار-بعد ماهی یه بار-وبعد اگه شرایط همینطوری موند میذارم هروقت کارش داشتم-یعنی اینکه من واون باهم یه دوست میمونیم-توی ذهنمون هست که یه دوستی با این مشخصات وجود داره-ولی کار،احساس،رابطه خاص وجود نداره

    اگه قول بدم کارایی که گفتم انجام بدم-بازم ادامه دادنم اشتباهه؟

  4. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط design

    اگه قول بدم کارایی که گفتم انجام بدم-بازم ادامه دادنم اشتباهه؟
    سلامی دوباره..خوب هست که شما بسیار عالی پیگیری می کنید

    اما چه لوزومی داره به ما قول بدهی؟؟(مگر برای توجیه رابطه با آن آقا)
    و اما چه تضمینی دارد سر قولت بمانی؟؟
    و چه کسانی که روی همین قول دادن ها شکست نخوردند؟

    ببینید وقتی یک نفر نیاز به عمل فوری دارد و وضعیتش اورژانسیت... دکتر نمی گوید اول صبر کنید به هوش بیاید...بعد به او دارو دهید...بعد از او اجازه بگیرید ببینید مایل است عملش کنیم ... و بعد انشالله خوب می شود
    نه عزیز بیمار دیگه مرده.

    بنابراین شما اگر کم کم رابطه را قطع کنید دیگر وابسته شدید...


    و یک چیز دیگر عطش و نیاز روحی تمام شدنی نیست...بیاد داشته باش

    .

  5. 6 کاربر از پست مفید حسین پور تشکرکرده اند .

    حسین پور (سه شنبه 26 مرداد 89)

  6. #44
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط design
    اگه قول بدم کارایی که گفتم انجام بدم-بازم ادامه دادنم اشتباهه؟
    سلام

    بله اشتباهه

    مشكل در كلمه اگه هست.
    چون ايناگه با توضيحاتي كه از اين رابطه و خودتون ذكر كرديد و همچنين سابقه اي كه تلويحا از خودتون اشاره كرديد، محقق نمي شود.
    من هم اگه چند صد ميليارد داشتم ، باز ديد كنندگاه تالار همدردي رابه تعداد بازديدكنندگان گوگل مي رساندم


    =====
    مثل اينكه پست من و نقاب همزمان شد.

  7. 5 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (شنبه 27 آذر 89)

  8. #45
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    دونستن این که چه کار باید بکنی،کافی نیست.ببین،آدم هر کاری که می کنه یا نمی کنه،اول برای فرار از ناراحتیه بعد

    رسیدن به خوشی.وقتی که تصمیم به انجام کاری داریم میایم یه ارتباط بین انجام عمل با ناراحتی هایی که ایجاد می کنه

    ایجاد می کنین.انجام اون کار برامون مشکل می شه.مشکل شمام همینه بین قطع رابطه و ایجاد ناراحتی ارتباط ایجاد

    کردی،برای همین هزاریم که بهت بگیم خودت بدونی باید قطع کنی،مغزت فوری ناراحتی رو به یادت میاره.باید بین قطع نکردن

    و ناراحتی یه اربتاطی ایجاد کنی،بگی من اگر این رابطه رو قطع نکنم این ناراحتیا رو باید تحمل کنم و یه ارتباطی هم

    بین خوشی هایی که از قطع کردن به دست میاد ایجاد کنی.برای ایجاد این ارتباطات می تونی از یه روانشناس کمک

    بگیری.

  9. 5 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (سه شنبه 26 مرداد 89)

  10. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 89 [ 15:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,678
    سطح
    31
    Points: 2,678, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط 'مدیرهمدردی'


    مشكل در كلمه اگه هست.
    چون ايناگه با توضيحاتي كه از اين رابطه و خودتون ذكر كرديد و همچنين سابقه اي كه تلويحا از خودتون اشاره كرديد، محقق نمي شود.
    من هم اگه چند صد ميليارد داشتم ، باز ديد كنندگاه تالار همدردي رابه تعداد بازديدكنندگان گوگل مي رساندم
    غلط کردم گفتم اگه - :D

  11. کاربر روبرو از پست مفید design تشکرکرده است .

    design (پنجشنبه 28 مرداد 89)

  12. #47
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 89 [ 15:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,678
    سطح
    31
    Points: 2,678, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    مشکل شمام همینه بین قطع رابطه و ایجاد ناراحتی ارتباط ایجاد کردی،برای همین هزاریم که بهت بگیم خودت بدونی باید قطع کنی،مغزت فوری ناراحتی رو به یادت میاره.باید بین قطع نکردن و ناراحتی یه اربتاطی ایجاد کنی،بگی من اگر این رابطه رو قطع نکنم این ناراحتیا رو باید تحمل کنم و یه ارتباطی هم بین خوشی هایی که از قطع کردن به دست میاد ایجاد کنی.برای ایجاد این ارتباطات می تونی از یه روانشناس کمک بگیری.
    به نکته مهمی اشاره کردین،احتمالا صدسال در مورد این موضوع فکر میکردم به همچین استدلالی نمیرسیدم.
    یه شخص واسه ازبین بردن وابستگیش یا فراموش کردن کسی که دوسش داره -قطع رابطه یا قطع وابستگی رو نه تنها نباید ناراحت کننده بدونه بلکه باید آرامش بخش بدونه.

    یاد یه جمله از آنتونی رابینز نویسنده کتاب به سوی کامیابی افتادم:


    «اگر رنج شدیدی را با هر نوع الگوی رفتاری یا عاطفی همراه سازیم،به هیچ قیمتی به سوی ان نخواهیم رفت»

  13. 4 کاربر از پست مفید design تشکرکرده اند .

    design (شنبه 27 آذر 89)

  14. #48
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    منم اون استدلالو از رابینز یاد گرفتم.

  15. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (چهارشنبه 27 مرداد 89)

  16. #49
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 94 [ 14:42]
    تاریخ عضویت
    1387-6-22
    نوشته ها
    335
    امتیاز
    7,315
    سطح
    56
    Points: 7,315, Level: 56
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    467

    تشکرشده 462 در 208 پست

    Rep Power
    51
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)


    همین در خدمت بودن ایشان من رو نگران شما می کنه. (درست عین کلماتی که به من گفته میشد!!!)
    در همین تالار اگر نگاه کنی، اغلب آقایون ،
    که نگران خانم و احساسش هستن ،وقتی وابستگی اون خانم رو می بینن برای ضربه نخوردنش فوراً رابطه رو قطع می کنن نه این که ادامه بدن! دلیل اینکه ایشون ارتباط رو با شما قطع نمی کنه اینه که می خواد شما به آمادگی لازم برسی و با پای خودت وارد فاز احساسی بشی!!! چون خیلی ببخشید شما هنوز به ایشون "پا نمی دی" ، هنوز رام نشدی و داری مقاومت می کنی!

    روش هوشمندانه ایه ! اگر کاری به کارتون نداره این بخشی از روشه برای کشوندن شما و درست هم زده به هدف. به خودت و اعمالت یه نگاه بکن . می خوای بری سمتش به هر بهانه ای (دوستی معمولی ، رابطه کاری و...) و اصلاً نمی خوای رابطه رو قطع کنی.

    گویا کتاب رابینز رو خوندی ، یه سبکی هست برای آموزش پرش به دلفین ها. از روش جایزه دادن استفاده می شه . وقتی دلفین پرید بهش یک یا گاهی چند ماهی جایزه میدن و اون به این کار شرطی می شه. پس دفعه بعد سعی می کنه بلندتر بپره تا بلکه ماهی بیشتری بگیره . اگر ارتباطت ادامه پیدا کنه ، ایشون هم با هر بار که شما طرفشون می ری بهتون جایزه می دن با راه انداختن کارتون! پس شما جلب می شی که بیشتر جلو بری تا بالاخره به جایی که لازمه و ایشون می خواد برسی! به علاوه سابقاً هم اعتماد شما رو جلب کرده. با گفتن این که ما باید منطقی پیش بریم و نباید احساسی بود . (وقتی دشمن در لباس دوست وارد جبهه شما می شه شناختنش به مراتب سخت تره)

    یه دوست معمولی اگه بهش بگی دیگه نمی خوام باهات دوست باشم زیاد اصرار نمی کنه به ادامه یا مجاب کردن، پس اگر خواستی با کسی قطع کنی و نذاشت و اونقدر سر راهت قرار گرفت یا راه رو برای برگشتنت باز گذاشت (نوعی روش وسوسه منفعلانه) تا بیشتر وسوست کنه بدون ارتباطش باهات سالم نیست!

    یادت نره ، من اگر ارتباط دوستی معمولی رو طرح کردم شرطی براش قائل شدم : "برای شروع و ادامه نباید احساس داشته باشی" >>>>>>>>>> در حالی که شما داری!!!

    تصمیم با خودته ، پس بیشتر فکر کن و درست تصمیم بگیر



  17. 6 کاربر از پست مفید *nadia* تشکرکرده اند .

    *nadia* (پنجشنبه 28 مرداد 89)

  18. #50
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 بهمن 89 [ 15:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-22
    نوشته ها
    38
    امتیاز
    2,678
    سطح
    31
    Points: 2,678, Level: 31
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 72
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    44

    تشکرشده 44 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشكل وابستگي در ارتباط با جنس مخالف(درخواست راهنمایی)

    نقل قول نوشته اصلی توسط *nadia*'
    اغلب آقایون ،که نگران خانم و احساسش هستن ،وقتی وابستگی اون خانم رو می بینن برای ضربه نخوردنش فوراً رابطه رو قطع می کنن نه این که ادامه بدن!دلیل اینکه ایشون ارتباط رو با شما قطع نمی کنه اینه که می خواد شما به آمادگی لازم برسی و با پای خودت وارد فاز احساسی بشی!!! چون خیلی ببخشید شما هنوز به ایشون "پا نمی دی" ، هنوز رام نشدی و داری مقاومت می کنی!
    روش هوشمندانه ایه ! اگر کاری به کارتون نداره این بخشی از روشه برای کشوندن شما و درست هم زده به هدف. به خودت و اعمالت یه نگاه بکن . می خوای بری سمتش به هر بهانه ای (دوستی معمولی ، رابطه کاری و...) و اصلاً نمی خوای رابطه رو قطع کنی.
    از این جهت که درست میگی،همش سعی میکنه منو به سمت خودش بکشونه،یعنی یه جوری رفتار میکنه من برم سمتش،من کارش داشته باشم،من چیزی بخوام،من شروع کنم.نمیدونم این چه عقده ایه که بعضیا دارن
    -یا از غرور و از خود مچکر بودنشه
    - یا دور وبرش دختر زیاده و احتیاجی به امثال من نداره
    -یا عقده داره که وقتی کسی رو جذب کرد،پس میکشه تا طرف دنبالش بدود
    -یا هم بدبخت قصدی نداره ومن اینقدر جریان به هم میبافم


    حالا در کل که هنوز نتونستم این ادمو بشناسم

    وهنوز سرقولم هستم و ارتباطی برقرار نکردم-تا ببینیم اوضاع چی پیش میاره

  19. 4 کاربر از پست مفید design تشکرکرده اند .

    design (جمعه 29 مرداد 89)


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 آبان 96, 13:01
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  3. تنهایی و دست تنهایی خسته ام کرده کمکم کنید
    توسط eghlima در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 16:50
  4. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.