به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 116
  1. #41
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    سلام
    خدا نكنه كه كسي را ضايع كنيم...
    باز تعبير كلمات حس خوبي مي تونه بهمون بده مثلا:

    مدير همدردي از شفاف سازيتون سپاسگزارم.... خوشم مي آد وعده هاي الكي نمي دي

  2. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    چه رشته جالبیه این روانشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    از سیاست هم جلو میزنه گاهی!!!!!!!!!
    هوای همدردی چه دلگیر میشود گاهیییییییی
    از این زمانه دلم سیر میشود گاهیییییییییی
    آقای مدیر چه ضد حال میشود گاهییییییی...

    خوب بییییییید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    هویجوری اینو سرودم خوب هم قافیه شدن خوبببب

    در هر حال ما رسالت خودمونو تا آخر به دوش میکشیم

    بدو بیا همدردیه

    یار دبستانی من...همدل و هم راز منه...
    ای هم تالاری من حک شده اسم من و تو توی نمیدونم چی چی...
    خلاصه کلام که رای بدین به همدردی
    آهای
    با شمام
    بازدید کننده گرامی
    رای وده
    رای زور وده یالا

  3. 3 کاربر از پست مفید lvlahtab تشکرکرده اند .

    lvlahtab (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  4. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    مهتاب جان عزیزم! به دل نگیر چون:
    تا بوده چنین بوده
    تا باد چنین بادا


    و اما:
    اینک در این مقال سلامی "قالبی از نوع مثبت" همی گویم بدان فرزانه مدیر که گوش این چموش فرزند همی بگرفت و همی داد برآورد بر او ز آبروی و نان بر فنا داده زان سان که نتوانستمی اندر باب این حکایت که حضرتشان در گوگل آبروها داشتندی و بنده کمترین که بوده باشم که وبستان ایشان به ناکجا همی برم و در نامبر وانی آن وبستان خلل همی وارد نمایم. زین پس بی دل مستانگی و دیوانگی خویش رها نموده فرزانگی پیشه نمودن همی آغاز نماید باشد که دراین آشفته بازار دکان انتخابات مخها همی زنیم ودستها بر هم فشاریم و وعدگان سر خر منی و شعار تبلیغاتی و خلاصه هارت و پورتی ساز کنیم از برای ربودن سیاق بازار به سی خود و احیای نامبر وانی این یکدانه ودردانه وبستان!
    ........................

    فرشته جان ممنون از هندونه ای که زیر بغلمون گذاشتی.
    حالا خداییش اون کسی که خلاقیت از خودش در وکرده که شماره ارسال پیامک و کد را اونطوری عین برگ شوید لا به لای اون گل و مول ها ریخته نمیدونم کی بوده و کی در نهایت در end سلیقه انتخابش کرده ! اما به هر حال خسته نباشد و دمتون گرم حسابی چش و چال بازارو از حدقه در آوردین
    از مدیر نم پس نده همدردی نیز به خاطر همه چیز! ممنونیم آقا ما که تشویق نخواستیم! همین تشکرهای فت و فراوان شما! هم باعث خجالت ماست و از سرمون زیاده
    یه جمله خواستم بگم دیدم نه قالبی میشه! این قمی ها...

  5. 6 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  6. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    داریم نزدیک میشیم به سومی ها
    ببینم باز چکار میتونم بکنم؟
    کم مونده

    اعضای گرامی تمام تلاش خودتونو در این یک روز و نصفی آخر بکنید
    اجرتان با جناب مدیر ان شاا...

  7. 3 کاربر از پست مفید lvlahtab تشکرکرده اند .

    lvlahtab (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  8. #45
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    آی بی دل

    هنر بنده را تخطئه نکن ، این یکی کار من نیست ، دیروز به موقع در دسترس نبودم که آماده کنم ، مدیر محترم ناچار شده اینو بزاره ،بزار مدیر بیاد یکی از سربرگهای منو بزاره اونوقت هنر رو ببین ،

    ما فعالیت بی سر و صدا می کنیم ، فک و فامیل و هر کی کمی با همدردی آشناش کردیم موظفش کردیم رای بده ، نمخواستیم بگیم ، این همه تواضع رو می بینی!!!!!!!!


    نمخواستیم == لهجه شیرین قمی

  9. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  10. #46
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    خدایی فرشته دیروز که دیدم چه بلایی به سر برگ تالار آمده ، بامبی توی سرم کوبیدم و گفتم : وااااااااااااااااااای خدای من این چرا اینجوری شد ؟!!!!!!!!!!!من پیشنهاد دادم اما منظورم اینجوری نبود

    و در ادامه واگویه هایم گفتم : فرشته ....یک دختر به دوماد دادند یا دختر را با کل سلیقه به همراه جهاز فرستادن خونه ی بخت .

    توضیح تو خیالم را راحت کرد و نفس راحتی کشیدم . هنوز فرشته را باکل سلیقه خوبش داریم .

    رفتم که صد تا خط ایرانسل بخرم جهت تبلیغات مردمی به نفع تالار همدردی ( این هم برای اینکه نگوئید خارج از بحث تاپیک حرف زدم و به نفع تالار تبلیغ نکردم )




  11. 5 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  12. #47
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو


  13. 4 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  14. #48
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو



    وااااااااااااااای خدای من !!!



    ببخش .... . معذرت می خوام .
    نازی کوچولو ی نازنین گریه نکن . کار خوبی کردی که ضربتی عمل کردی . خواستی نقش تاثیر گذارت را بازی کنی و خیلی خوب و قشنگ بازی کردی . برای اینکه همه متوجه آن شدند و به آن توجه کردند و این خیلی خوب است و یعنی اینکه تو خیلی خوبی . ببخش که به اندازه ی کافی متوجه تو نبودم و نفهمیدم که چقدر شگفت انگیز و مسئولانه و متعهدانه عمل کرده ای و البته تاثیر گذار و همه ی اینها یعنی تو خوبی و فوق العاده ای و به وجود و توانایی ات همه ی ما افتخار می کنیم .



    باور کنید دلم برای کودک درون شما هزار پاره شد . ببخشید . واقعا معذرت می خواهم آقای سنگ تراشان

    الان کودک خودم از این گریه و همزاد پنداری با کودک شما در حال گریه است ، باز هم معذرت می خواهم . عمق فاجعه را درک می کنم .من اجازه نداشتم همچین بلایی سر کودک شما بیاورم . هزار بار طلب بخشایش می کنم و شرمنده ام از کاری که کردم .


    من خوب هستم - تو خوب هستی


  15. 5 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  16. #49
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    چی شده مدیر جون؟ گریه؟

    نکنه دستهای خبیث تقلب تو کاره؟

    بچه ها بجنبین دیگه ،کم مونده ها ،هر چی باشه ،اگه تالار اول بشه ،پولش تو تالار خرج میشه دیگه

    این بیبی و شاد و روزن و مافرد و بلوم ..........کجا غیبشون زده؟ حالا که تالار بهشون احتیاج داره نیستن

  17. 3 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (چهارشنبه 13 مرداد 89)

  18. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: نظر سنجي محبوب ترين تالار گفتگو

    خیلی خیلی یه جوری شدم

    نمیدونم چه جوری ها
    اما با دیدن ارسال آقای سنگ تراشان کودک درون هر دو اونا کاملا برام مجسم شد
    وای چقدر ناز

    آنی حرفاتو کاملا تائید میکنم
    نازی نازی های گل تالار

    فک کن...
    این کودک درون آقای مدیره

    اینم بگم یه وقت اشتباهی فکر نکنین قصدم خدایی نکرده مسخره کردن بودا،خواستم حسمو بگم.خیلی نازه





  19. 3 کاربر از پست مفید lvlahtab تشکرکرده اند .

    lvlahtab (چهارشنبه 13 مرداد 89)


 
صفحه 5 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.