به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 13 , از مجموع 13
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1388-5-20
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,634
    سطح
    37
    Points: 3,634, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکهای همسرم به دیگران.درست یا نادرست؟؟؟

    زنگ آهن را می خورد و حسادت قلبت را

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 آذر 90 [ 09:03]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    1,274
    امتیاز
    12,573
    سطح
    73
    Points: 12,573, Level: 73
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 277
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,481

    تشکرشده 3,465 در 1,036 پست

    Rep Power
    146
    Array

    RE: کمکهای همسرم به دیگران.درست یا نادرست؟؟؟

    امام حسین (ع) فرمودند: نیازهای دیگران به شما نعمت خداوند است به شما ...

    پس باید قدر این نعمت رو مثل سایر نعمتهای خداوند بدونیم.

    خواهر عزیز بابت داشتن چنین همسری بهت تبریک میگم.ببین عزیزم یکی از وظایف مرد وقتی تصمیم به ازدواج میگیره اینه که بتونه از لحاظ مالی و اقتصادی همسرش رو تامین کنه.الحمدالله که همسر شما این توانایی رو در حد بالا داره و علاوه بر اون میتونه به دیگران هم کمک کنه .شما باید به این اخلاق همسرتون افتخار کنید و نه تنها مانع کمک رسانیش به نیازمندان نشید بلکه باید و پسندیده است که خودتون هم کمکش کنید.اگه همسر شما از خرج و مخارج خونه و زندگی تون و حق شما چیزی کنار میذاشت و به دیگران میداد اونوقت حق داشتید گله و شکایت کنید چون باید اول شما رو تامین کنه اما حالا که خدا بهش روزی داده و انشاء الله میده چرا مانع میشید تا برای آخرتش هم اندوخته ای داشته باشه ؟
    عزیزم شما هم با همراهی و ایراد نگرفتن از اون میتونید از کار خیرش سهمی داشته باشید .زندگی فقط این دو روز دنیا نیست گلم .حتی از این مال دنیا باید برای آخرت استفاده کرد و تو بانک آخرت پس اندازه کرد تا روز به روز هم خدا روز تون رو بیشتر کنه انشاء الله.

    خواهرم میدونید وقتی همسرت به دیگران کمک میکنه چه حس خوبی بهش دست میده و به چه آرامشی میرسه ؟ تا حالا خودت تجربه کردی ؟ حتما تجربه کردی .شاید کمک چند میلیونی نکردی اما بالاخره هر کسی تو زندگیش کم یا زیاد طعم بخشش و انفاق رو چشیده .به اون کسانی هم که همسرت بهشون کمک میکنه فکر کن ببین با کمکی که شما میکنید و لطمه ای به زندگی تون نمیزنه چه مشکلاتی حل میشه و دعای خیر نیازمندان همیشه بدرقه راهتون میشه و امکان نداره خداوند چندین برابر جبرانش نکنه

    در ضمن بهتره خودت هم سعی کنی علاوه بر اینکه دیگه به همسرت ایراد نگیری ، حس حسادت و خساست رو در وجودت از بین ببری اینجوری آرامش عجیبی بخ دست میاری مطمئن باش

  3. 2 کاربر از پست مفید m.mouod تشکرکرده اند .

    m.mouod (دوشنبه 24 خرداد 89)

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 خرداد 90 [ 12:56]
    تاریخ عضویت
    1388-2-28
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    2,823
    سطح
    32
    Points: 2,823, Level: 32
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکهای همسرم به دیگران.درست یا نادرست؟؟؟

    سلام بر عزیزان
    خانم مهسان مشکل شما اینست که فرق بین ول خرجی و کمک را نمیدانید...
    از دید افرادی مثل شوهر شما کمک هم در راستای مجارج لازم وضروری زندگیست، امااینکه شما نسبت به این مخارج ضروری عکس العمل منفی داشته باشید صرف اینکه خود آن ها را ضروری نمی پندارید کار نادرستیست، شیوه ی صحیح زندگی همان راهیست که شما در حس مابین حسادت و تعقل خود بکار بستید حال آنکه این شیوه همان راه درست است البته دون حسادت.
    قناعت و دقت در خرید به همان اندازه ضروریست که:
    داشتن درآمدی برای زندگی...
    کمک به دیگران و همنوعان...

    مراقب باشید به مشکل زیاده خواهی هم دچار نشوید.

    موفق و شاد باشید.
    یاعلی

  5. کاربر روبرو از پست مفید Y.A.S تشکرکرده است .

    Y.A.S (یکشنبه 23 خرداد 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. افکار مثبت ااما اتفاقات منفی وبد... مشکل کار کجاست؟؟؟!!!
    توسط فا میناک در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 23 بهمن 94, 12:01
  2. امکان حذف تایپیک بعد از به نتیجه رسیدن هست؟؟؟
    توسط alaviali028 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 فروردین 92, 11:41
  3. آیا همدردی برایم آسیب زاست؟؟؟
    توسط جوانه؟؟؟ در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 اردیبهشت 91, 04:07
  4. ارتباط جنسي قبليش مرا مردد كرده است؟؟؟!!!
    توسط gharoon در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 123
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 مهر 89, 21:16
  5. +پس عشق و دوست داشتن کجاست؟؟؟
    توسط هوشیار در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 مهر 88, 10:13

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.