به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 89 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    3,284
    سطح
    35
    Points: 3,284, Level: 35
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    +سوال از دختران بازدید کننده

    من پسری هستم ۳۰ ساله که باید به فکر ازدواج باشم ولی‌ باید قبل از ازدواج خیلی‌ چیزها رو از دخترا بیشتر یاد بگیرم
    سوالهای زیادی برام پیش اومده که فکر می‌کنم فقط دخترا می‌تونن جوابشو بدن. اینجا می‌تونم راحت سوال کنم .الان می‌خوام سوال اولم را بپرسم اگه کسی‌ جواب داد باز هم سوالهای بیشتری دارم که تشنهٔ دانستن جوابشون هستم . اولین سوالم اینه که وقتی‌ دخترا به پسری ابراز عشق می‌کنن زیاد نمی‌شه جدی گرفت چون از روی هرمونهای بدنشون دارن احساس می‌کنن و بعد از مدتی‌ کم کم این عشق به طرف شخص جدیدی میره آیا این مطلب از نظر دخترا درسته یا این مطلب اشتباهه ؟
    با سپس از همهٔ شما
    اگه بازم دلت مي خواد ، يار يكديگر باشيم ، مثال ايام قديم بشينيم و سحر پاشيم ، بايد دلت رنگی بگيره ، دوباره آهنگی بگيره ، بگيره رنگ اون دياری كه توش منو تنها نذاری

  2. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    سلام دوست عزیز در رابطه با سوالاتی که از دختران دارید، لینکی را در زیر قرار میدهم که به همین موضوع اختصاص داده شده .موفق باشید

    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=4683
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  3. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 دی 87 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1387-9-10
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,419
    سطح
    36
    Points: 3,419, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ابراز عشق ..........هورمون........ یه نفر دیگه.......؟؟؟؟؟؟؟؟ شما کجا زندگی می کنید ؟ رو زمین یا تو یه سیاره دیگه ؟ این که گفتین اسمش عشق نیست . عشق: ع (علاقه) ش (شدید) ق ( قلبی) هیچ ربطی به هورمون نداره.
    خدایا بی پناهم به جز تو کس نخواهم ....اگر عشقت گناه است ببین غرقه ی گناهم!

  4. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    بهتر نيست ابتدا مشخص كنيد كه تعريف شما از عشق و علاقه چيست؟!
    اگر منظور شما شهوت است كه بحث فرق مي كند.
    به شهوت نمي توان به چشم علاقه نگاه كرد كه فرد بخواهد علاقه اش به فردي كمتر شده و سراغ فرد ديگري برود.
    در صورتي كه يك دختر خانم واقعا به كسي علاقه مند باشد اينقدر به اين علاقه بها مي دهد كه به خاطر شهوت به سمت شخص ديگري رو نخواهد آورد.
    اگر شما فردي را براي ازدواج انتخاب مي كنيد لابد به دنبال شخصي مي گرديد كه به تعهدات خود پايبند باشد و بعيد مي دانم خانمي كه نخواهد به تعهدات خود پايبند باشد پا به عرصه ازدواج بگذارد. اگر فردي را براي ازدواج مي خواهيد انتخاب كنيد نمي توانيد با اين تصور كه ممكن است او به شما خيانت كند پا جلو بگذاريد.
    بد نيست كه شما تمامي سئوالات را يكجا بنويسيد تا دوستاني كه ميخواهند به شما كمك كنند از انديشه و افكار شما مطلع شده و آگاهانه به شما پاسخ دهند

  5. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    دوست گرامي
    شما اگر به كسي ابراز عشق كنيد از روي شهوت و هورمونهاي مردانه خود اين كار را مي كنيد و يا از روي احساسهاي قلبي؟!

    به سئوال بنده هر طور كه پاسخ دهيد در واقع به سئوال خود هم پاسخ داده ايد.
    درست است كه مردان و زنان تفاوتهايي دارند اما نه اينقدر فاحش كه كل مسئله را از هم متمايز كند.

  6. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 20 تیر 94 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1387-7-07
    نوشته ها
    327
    امتیاز
    7,417
    سطح
    57
    Points: 7,417, Level: 57
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    782

    تشکرشده 791 در 202 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    سلام دوست عزيز و گرامي....
    به تالار خوش آمديد.... راستش سوالتون خيلي گيج كننده بود.... لطفا سوالتون رو كمي واضح تر بيان كنيد....
    من با نحوه سوال پرسيدن شما مخالفم!! ببخشيد ولي فكر ميكنم اين طرز فكر شما صحيح نيست....
    لطفا اگر قصد ازدواج داريد و مايليد از رفتارهاي شخص خاصي صحبت كنيد اينكار رو انجام بديد تا شايد دوستان بتونند واضح تر به مشكل شما بپردازند.... متشكرم و موفق باشيد.....

  7. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 89 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    3,284
    سطح
    35
    Points: 3,284, Level: 35
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    ممنونم از همهٔ شما که نظرتون رو گفتین منظورم شخص خاصی‌ نبود این ماجرا برمیگرده به چند تا تجربه شخصی‌ که در ارتباط با دخترا داشتم ولی‌ به جای اینکه با ارتباط باهاشون به شناخت برسم ، تازه فهمیدم که چقدر از نظر احساس و شخصیت پیچیده هستند،راستش در لحظای که عاشق شدن راست میگن ، شاید این تعداد کمی‌ که من باهاشون بودم اینجوری بودن ،در جواب دوستی‌ که پرسیده بود این عشق هورمونی رو از کجا یاد گرفتی‌ باید بگم که این مطلب رو از زبون دختری شنیدم که مثل یک خواهر داشت چیزهایی‌ به من یاد میداد.همون بود که گفت این حرفارو به خودت نگیر

    سوال دیگه ای‌ که دارم اینه هست که بیش از اندازه و کنترل کردن یک شخص دلیل درستی‌ می‌تونه باشه که عشقی‌ وجود داره یا اینکه خود این مساله می‌تونه مشکلسز بشه در آینده؟



    سوال دیگه از خانمها این که اگه به طور مثل افراد زیادی شما رو دوست دارن و چشمشون به دنبال شماست و در آرزوی به دست آوردن شما باشن ولی‌ شما یک نفر رو دوست دارین آیا مایلبن باعشقتون همیشه باشین یا افرادی که بیشتر از عشقتون به شما توجه و نگاه می‌کنن؟ آیا از شما کسی‌ بوده که عاشق کسی‌ بوده ولی‌ الان تونسته فراموشش کنه؟ باز هم تشکر می‌کنم از اینکه جوابم رو میدین
    اگه بازم دلت مي خواد ، يار يكديگر باشيم ، مثال ايام قديم بشينيم و سحر پاشيم ، بايد دلت رنگی بگيره ، دوباره آهنگی بگيره ، بگيره رنگ اون دياری كه توش منو تنها نذاری

  8. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    آقای داود عزیز، خانمها همه به یک صورت تصمیم نمی گیرن! همونطور که آقایون مثل هم تصمیم نمی گیرن، شما فقط میتونید میانگینی از برخوردها و عکس العملهای افراد رو به دست بیارید و در آخر هم امکان داره خانمی که شما باهاش مواجه میشین، هیچکدوم از عکس العملهاش شبیه به مواردی که دوستان ذکر می کنن نباشه. به هر حال من به سوالات شما جواب میدم اما تنها به این پاسخها استناد نکنید

    در مورد سوال اولتون که باید بگم برای اولین بار مسئله هورمونی بودن ابراز علاقه رو از شما میشنوم!

    سوال دیگه ای‌ که دارم اینه هست که بیش از اندازه و کنترل کردن یک شخص دلیل درستی‌ می‌تونه باشه که عشقی‌ وجود داره یا اینکه خود این مساله می‌تونه مشکلسز بشه در آینده؟
    منظورتون رو متوجه نشدم؟ یعنی اگه یه خانم، آقایی رو کنترل کنه دلیل بر علاقه اون خانم نسبت به اون آقاس؟
    اگه سوالتون اینه، معمولا علاقه موجب ایجاد حساسیت میشه و همین باعث میشه که طرفین نسبت به رفتار هم دقیق تر بشن، و اما اگه این علاقه باعث محدود کردن طرف مقابل بشه به طور صحیح کنترل نشده و در آینده دو طرف دچار مشکل خواهند شد.

    در مورد سوال آخرتون هم، من نظر خودم رو میگم، همیشه دنبال کسی بودم که خودم دوست داشتم، حتی اگه اطرافم اشخاصی بودن که مطمئن بودم اونها منو از شخص مورد علاقه ام بیشتر دوست دارن باز به سمت اونها کشیده نمی شدم.


    (اگه سوالتون رو در یک تایپیک مطرح کنید تا همه نظرات با هم یک جا جمع بشن، نتیجه بهتری خواهید گرفت)


  9. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 09:08]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    303
    امتیاز
    4,557
    سطح
    43
    Points: 4,557, Level: 43
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 29 در 19 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سوال از دختران بازدید کننده

    سلام دوست عزیز
    شما دارید همه خانومها رو با یک چوب میزنید.همه افراد اینگونه نیستن . شما یه سر به پستهای دیگه بزنید. می بینید که خانمهایی هستن که برای بدست اوردن عشقشون دارن از همه چیز خودشون میگذرن.
    سوال دیگه از خانمها این که اگه به طور مثل افراد زیادی شما رو دوست دارن و چشمشون به دنبال شماست و در آرزوی به دست آوردن شما باشن ولی‌ شما یک نفر رو دوست دارین آیا مایلبن باعشقتون همیشه باشین یا افرادی که بیشتر از عشقتون به شما توجه و نگاه می‌کنن؟ آیا از شما کسی‌ بوده که عاشق کسی‌ بوده ولی‌ الان تونسته فراموشش کنه؟ باز هم تشکر می‌کنم از اینکه جوابم رو میدین
    در پاسخ این سوال شما باید بگم من خودم به شخصه دوست دارم باعشقم باشم با اونی که دوستش دارم باشم .در مورد عشق هورمونی ، باید بگم حتما شما هم اونهارو هورمونی دوست داشتین .
    اون دختر هایی که شما با هاشون ارتباط داشتین از داشتنه چند دوست پسر باهم هیچ ابایی نداشتن و رابطشون با شما صرفا یه رابطه دوستی بوده . به همین دلیل برای رفع احتیاج خودشون به شما ابراز علاقه هورمونی می کردن :D . همه دخترا اینطوری نیستن .

  10. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 مرداد 89 [ 01:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-16
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    3,284
    سطح
    35
    Points: 3,284, Level: 35
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    +سوال از دختران بازدید کننده

    سلام .می‌خوام از همهٔ شما تشکر کنم که اومدین جواب دادین . فکر کنم سوالم مبهمه باید کمی‌ از ماجرا رو تعریف کنم شاید بتونین کمک فکری بیشتری به من بکنید.من با یک دختر خانمی به طور اتفاقی‌ آشنا شدم و کم کم اون خانم از نظر خودش نسبت به من یه صحبتی‌ با من کرد . من به خودم نگرفتم ولی‌ نظرم نسبت بهش در لحظه عوض شد .ایشون خانم بسیار زیبایی‌ هستن و من اصلا روی ایشون حساب نمیکردم چون یه چیز دست نیافتنی بود که همه به دنبالش هستن .کافیه یه ذره شل بگیره تا ۱۰۰۰ تا دوست پسر بریزه دورش.کم کم منم به این خانم علاقه مند شدم.وقتی‌ که میگفت همش به تو فکر می‌کنم.من دیدم که خودمم همش به فکر اون هستم . من قدر عشق پاک این خانم رو می‌دونم و بدون هیچ انتظاری از ته دل دوسش دارم.ایشون از من میخوان که فقط با ایشون باشم و با اینکه میدون من کسی رو ندارم منو کنترل می‌کنه و مواظب هیچ دختری با من روبرو نشه . وقتی‌ اشکاش ریخته می‌شه دلم می‌خواد بمیرم .وقتی‌ میگه اگه تورو با یکی‌ دیگه ببینم خودکشی‌ می‌کنم بهش میگم آخه من مگه کی‌ هستم که اینو میگی‌ .با اینکه خودم عاشقانه دوسش دارم ولی‌ میبینم من با اون خیلی‌ فرق داریم .با کسی‌ مشورت کردم گفت که این عشق از روی هورمون و چند ماه دیگه میبینی‌ که رفته عشق یکی‌ دیگه شده و روی ازدواج باهاش فکر نکن . حالا با دانستن خلاصهٔ ماجرای من اگه مطلبی به نظرتون میرسه منتظر شنیدنش هستم با سپس از همهٔ شما دوستان
    اگه بازم دلت مي خواد ، يار يكديگر باشيم ، مثال ايام قديم بشينيم و سحر پاشيم ، بايد دلت رنگی بگيره ، دوباره آهنگی بگيره ، بگيره رنگ اون دياری كه توش منو تنها نذاری


 
صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوء تفاهم های کوچک اما تاثیر گذار
    توسط majid_k در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 فروردین 94, 19:08
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 شهریور 93, 17:41
  3. سوال از خانم های متاهلللللللل
    توسط amykate در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 شهریور 90, 14:47
  4. سوءظن و بدبینی مرد به همسر و راه حل آن
    توسط گام به گام در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 11:05
  5. سانسور ...خودسانسوری...بی سانسوریه محض؟؟؟
    توسط NIM-KHAK در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 شهریور 87, 10:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.