به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 44

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 شهریور 04 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1398-7-22
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    4,700
    سطح
    43
    Points: 4,700, Level: 43
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    می خوام از خونه برم

    سلام
    همونوطوری که از تاپیک پیداست من می خوام یه راهی پیدا کنم تا از خونه برم
    نمی تونم بودن کنار خونوادمو تحمل کنم...البته خانوادم هیچ مشکلی ندارن این منم که مشکل دارم
    ولی خب الان باید حداقل یه سال یا بیشتر رو به دور از اونا زندگی کنم تا حالم بهتر بشه و اینقدر به گذشته فکر نکنم
    20 سالمه و مثلا یک ساله که پشت کنکورم ولی دریغ از یه دقیقه درس خوندن
    میشه تا چهار یا پنج ماه دیگه صبر کنم و بعد که جواب کنکور اومد دانشگاه رو بزنم یه شهر دیگه و تا اونموقع دیوونه میشم الان فقط سربازی تو ذهنم میاد که اونم احتمال میدم برم بدبخت شم چون دیپلم دارم و میندازنم لب مرز ولی تا حالا این بهترین گزینه است
    البته درجه داری ارتش و سپاه هم میتونم برم ولی خب فعلا به خاطر کرونا کلا مثل اینکه رو هواست
    خواستم ببینم کسی پیشنهادی نداره؟ راه دیگه ای نیست که یجورایی از خونه برم؟
    بازم میگم خونوادم چیزیشون نیست فقط من نمی تونم باهاشون بسازم...همین

  2. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    حالتون چطوره؟

    خب، برادر گرامی،، اول یه گزارشی بدید که در این چند ماه برای مبارز ازاد شدن چه قدم هایی برداشتین؟

  3. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    amin COD (دوشنبه 29 اردیبهشت 99)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 شهریور 04 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1398-7-22
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    4,700
    سطح
    43
    Points: 4,700, Level: 43
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام داداش
    چی بگم والا
    بعد از کندی که توی انتخاب رشته زدم و این دوره مضرخرف پشت کنکور، تنها دلخوشیم این بود که یه هدفی دارم که می خوام براش تلاش کنم...داشتم کاراته رو ادامه میدادم و تابستون می خواستم همزمان بوکس هم کار کنم
    اما یه چند ماهی هست که تا شونه هامو به سمت عقب میبرم انگار از جاشون در میان به قول معروف هی ترق و ترق می کنن گفتم برم درستشون کنم که واسه ورزش به مشکل بر نخورم
    رفتم ارتوپد و من رو فرستاد mri, بعد از اون مشخص شد که بدلیل اینکه شونم چهار سال پیش در رفته اون غضرف شونه ام یه برآمدگی در آورده و دیگه کاملا گرد نیست و درست نمیچرخه
    خلاصه دست آخر گفت که دیگه ورزش رزمی کار نکن مگه اینکه این مشکلت حل بشه که البته اولش گفت معلوم نیست درست بشه
    میشه گفت الان دیگه هدفی ندارم
    چیزی هم خوشحالم نمیکنه که برم دنبالش

    - - - Updated - - -

    به همین دلیل اعصابم خورده و هی یاد گذشته میفتم و کار های که می تونستم بکنم و نکردم و همش خونوادمو مقصر می‌دونم و اعصابم خورد تر میشه
    ولی خب می‌دونم که اونا بد بچشون رو که نمی خواستن و بعدش سعی می کنم خودمو آروم کنم و این شده کار هر روزم و هر روز داره بدتر میشه
    خلاصه برای همینه که می خوام از خونه برم

  5. کاربر روبرو از پست مفید amin COD تشکرکرده است .

    Pooh (دوشنبه 29 اردیبهشت 99)

  6. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    گفتید یاد گذشته میفتید و کارهایی که میتونستید بکنید و نکردید.

    ۱-منظورتون دقیقا چه کارهاییه؟ ممنون میشم لطفا یک لیست از این کارها رو به طور مشخص بهمون بگید.

    ۲-یک لیست هم از تلاش ها و قدم هایی که برای کارهایی که در مورد بالا انجام داده اید، برامون بگید.

    ۳-یک لیست هم از عواملی که مانع شدن کارهایی که میتونستید رو انجام ندید، برامون بنویسید.

    ممنون از همکاریتون.

  7. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    سحر بهاری (دوشنبه 29 اردیبهشت 99)

  8. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 شهریور 04 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1398-7-22
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    4,700
    سطح
    43
    Points: 4,700, Level: 43
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینا چه ربطی به تاپیک داره؟

  9. #6
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    سلام

    ما در مشورت هایی که به هر فردی میدیم اونها رو تشویق به ترک خانه نمیکنیم بلکه بجای پاک کردن صورت مسئله راه حل رو نشان میدیم، چون اون آدم هر جایی بره افکارش رو با خودش میبره.

    هنر این نیست شما بیاین کنکور بدین و سریع برید دانشگاه و در ورزش رزمی موفق بشین... هنر این هست که در دل ناکامی ها و موانع متعدد یک امین قوی بسازین، کسی که با برداشتن موانع راه رو برای رسیدن به موفقیت های دیگر باز میکنه.

    من چند روز پیش نقد فیلم میخوندم یکی از کاربران جمله ی قشنگی نوشته بود؛

    گفت آقای جمشیدی ( فوتبالیست ) توی سریال ها جوری بازی میکنه که انگار برای بازیگری بدنیا اومده.‌ ( این یعنی ما آدمها استعدادهای مختلفی داریم و میتونیم توی هر کدوم از اونها بدرخشیم، منتهی باید کشفش کنیم )

    پس باید تنها یکی ، دو هدف در زندگیتون نداشته باشین ، چون وقتی به اون اهداف نرسین قطعا احساس ناکامی، شکست و ... خواهید کرد.

    بخاطر داشته باشین هیچ آدمی در این دنیا وجود نداره که با یکبار ضربه به سنگ بتونه یه مجسمه سنگی رو بسازه. قطعا دستش زیاد زخمی شده, اشتباه زیادی داشته و شکست های زیادی خورده تا امروز تونسته یه مجسمه سنگی رو تنهایی درست کنه و موفق بشه.

    ما اگر اشتباه نکنیم و شکست نخوریم نمیتونیم نقاط ضعف خودمونو شناسایی کنیم و نمیتونیم بفهمیم عیب کارمون کجاست.

    باید بخودتون کمک کنین تا افکار جدیدی رو در ذهنتون شکل بدین ‌و بجای رفتن بمانید و توانایی ها و استعدادهای خودتون رو نشان بدید.

    یک سؤال دارم؛

    چرا فکر میکنین نمیتونین با خونوادتون بسازین؟ ( توضیح بدین )


  10. 4 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    amin COD (دوشنبه 29 اردیبهشت 99), Eram (سه شنبه 06 خرداد 99), Pooh (سه شنبه 30 اردیبهشت 99), بالهای صداقت (یکشنبه 04 خرداد 99)

  11. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 شهریور 04 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1398-7-22
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    4,700
    سطح
    43
    Points: 4,700, Level: 43
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    ممنون خانم سحر بهاری برای نظرتون
    ولی من که نمی خوام از خونه فرار کنم...این هم خودش یه راه حل روانشناسیه که وقتی جایی ذهنتون آرام نیست از اونجا برید
    مشکل من با خونوادم بر میگرده به دو تا تصمیم اساسی که خونوادم برام گرفتم که شرح کاملش دو صفحه جا می خواد ولی به طور خلاصه موقع انتخاب رشته دبیرستان در حالی که من کامپیوتر دوست داشتم من رو فرستادن رشته ریاضی و اینطوری درسم نابود شد...آخه به من چه که درس های شیمی و فیزیک و آمار و هندسه بخونم...که سه سال دبیرستان هر روز به خودم فوش میدادم که چرا اومدم این رشته ولی خب دبیرستان تموم شد...گفتم میرم سربازی دو سال رو تموم می کنم و دیگه بعدش آزادم هم می تونم به فکر یه رشته دانشگاهی خوب باشم هم پاسپورت دارم هم میتونم یه جایی استخدام بشم ولی حتی نذاشتن سربازی برم و گفتن بشین یه سال پشت کنکور باش که اون هم دریغ از یه دقیقه خوندن...این دو تا بزرگترین مشکل های من با خونوادمه و خب چیز های دیگه هم هست که اونا اینقدر بزرگ نیستن ولی خب اونا هم تاثیر دارن
    ولی خب نمی تونم اون ها رو مقصر بدونم چون واقعا چیز بدی که از من نخواستن اما من نمی تونم باهاش کنار بیام چون چهار سال از عمرم تلف شده
    در مورد هدف هم باید بگم من از اول به دو چیز علاقه داشتم...هنر و ورزش...هنر منظورم هر هنریه...چون عاشق ساخت چیز های جدیدم و هنر هم یعنی همین و همین الانشم بازی و انیمیشن می سازم که به عنوان سرگرمی خیلی باهاشون حال می کنم...وقتی هدف کامپیوترم نشد هدفمو تغییر دادم...گفتم میرم رشته موسیقی ولی اون هم خونوادم نذاشتن گفتن کار نداره و اصلا این کار ها مطرب بازیه اما اگه می خوای بری برو...از اون برو هایی که میگن نباید بری...هر چند خودمم دلم زیاد باهاش نبود واسه همین به این مورد زیاد کار ندارم...خلاصه بعد از این همه تمام تمرکزم رو گذاشتم روی اینکه برم مبارز آزاد بشم که دکتر آب پاکی رو ریخت رو دستم
    اون شکستی که میگن باید بعدش بلند شی و دوباره شروع کنی اینه که مثلا من که می خوام مبارز بشم چند تا مسابقه ببازم ولی باز هم تمرین کنم تا ببرم نه اینکه کلا اینو بزارم کنار برم سراغ یه چیز دیگه

  12. 2 کاربر از پست مفید amin COD تشکرکرده اند .

    gholam1234 (دوشنبه 29 اردیبهشت 99), Pooh (سه شنبه 30 اردیبهشت 99)

  13. #8
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amin COD نمایش پست ها

    همین الانشم بازی و انیمیشن می سازم که به عنوان سرگرمی خیلی باهاشون حال می کنم...وقتی هدف کامپیوترم نشد هدفمو تغییر دادم...

    سلام
    ان شالله خوب باشی
    چرا هدف کامپیوتر نشد؟
    چه نرم افزارهای هنری را در انیمیشن دوست داری ؟
    تا حالا شده به ابرها نگاه کنی و بتونی باهاش شکل درست کنی تو ذهنت ؟


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 12 مرداد 99 در ساعت 14:29

  14. کاربر روبرو از پست مفید باغبان تشکرکرده است .

    amin COD (یکشنبه 12 مرداد 99)

  15. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 شهریور 04 [ 23:51]
    تاریخ عضویت
    1398-7-22
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    4,700
    سطح
    43
    Points: 4,700, Level: 43
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    25

    تشکرشده 25 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کسی هست که تا به حال شبیه مشکل من رو داشته باشه؟
    یعنی بخواد از خونه بره؟
    کسی پیشنهادی نداره

    و راستی جناب pooh امیدوارم از حرفم ناراحت نشده باشین...من فقط درک نکردم چرا باید اون ها رو بگم...جسارت نشه

  16. کاربر روبرو از پست مفید amin COD تشکرکرده است .

    Pooh (سه شنبه 30 اردیبهشت 99)

  17. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام.
    امیدوارم حالتون خوب باشه.

    خب در پست اخرتون جواب سوالهام رو گرفتم. حتما ربطی به عنوان تاپ یکتون داشته که از هدفها و موانعتون حرف زده اید دیگه. :)

    اقا امیر، اینکه علایق خودتون رو خوب میشناسید خیلی خوبه. اما باید توانایی دفاع از علاقمون رو هم داشته باشیم. متوجه هستم که اینکه دیگران به جای ما در امور اصلی زندگیمون تصمیم بگیرن، ازاردهنده است. اما خودمون هم باید بتونیم به روش درستی پای خواستمون بایستیم و تمام عواقب و مسوولیتهاش رو هم قبول کنیم.


    من الان یه سر به سایت سازمان سنجش زدم.

    در دفترچه راهنمای ازمون فنی و حرفه ای، فارغ التحصیلان شاخه نظری هم میتونن شرکت کنن و اتفاقا کامپیوتر جزو رشته های مجاز برای فارغ التحصیلان نظری هم هست.

    همینطور ثبت نام این ازمون چند روز دیگه شروع میشه.

    http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=4&id=6498


    http://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=4&id=6498

    به نظرم اگر واقعا مطمینید که به رشته کامپیوتر علاقمندید و تمایل به خوندن دروس اضافه فیزیک و شیمی و هندسه و ... ندارید، میتونید در این ازمون شرکت کنید و چون ازمون اختصاصی تریست، وقتتون رو روی مباحث کامپیوتر که مورد علاقتون هست بذارید.


    اگر واقعا تصمیمتون اینه، از مقاومت و مخالفت خانواده نترسید. در ازمون شرکت کنید و وقت بذارید و بخونید.

    کتابهای درسی رشته مورد نظرتون رو هم میتونید سایت پایگاه کتابهای درسی دانلود کنید. یا از پایگاه های دیگه.

    نظرتون چیه؟

  18. 3 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    amin COD (سه شنبه 30 اردیبهشت 99), gholam1234 (سه شنبه 30 اردیبهشت 99), سحر بهاری (سه شنبه 30 اردیبهشت 99)


 
صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.