
نوشته اصلی توسط
صبا_2009
من درک می کنم که توی شرایط شما مدام این سوال به ذهنتون بیاد که من بخاطر عشق ازدواج کردم و حالا که همسرم اونو بهم نمیده چرا باید ادامه بدم.
اما فرض کن جدا شدی؛ تمام مردان بعدی که سر راهت قرار میگیرن آیا خصوصیات مثبت همسرت رو دارن؟ چه تضمینی هست که بعد از هر قهری اونها هم نازت رو بخرند و سرشار از عشقت کنند؟؟؟ و هزار تا سوال مشابه...
اما اگر به چیزهایی که تو زندگیت وجود داره به دید مساله نگاه کنی و دنبال راه حل واسشون باشی. ریشه مسائل پیدا رو کنی. علت طرز رفتار همسرت رو بررسی کنی. به احتمال خیلی زیاد راه حل پیدا می کنی. بواسطه تلاشی که کردی خیلی چیزها یاد می گیری و نسبت به خودت و زندگیت احساس بهتری می کنی.
مقالات تالار رو خوندی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)