به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 42

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Lightning مسائل ومشکلات پس از عقد

    سلام به همه
    یکسالو نیم از عقدم گذشته و 31 سال دارم اول بگم خانمم چند سال ازمن کوچکتره و دو نفر تحصیل کرده ایم و بنده با بی تجربه گی رفتم خاستگاری خانمم اول اینکه چند جا رفتم خاستگاری که واقعا مورد ای خوبی بود و ودر هر صورت نشد که نشد.ملاک های خوبی داشتم واسه خودم مثلا خانمم زیبا باشه2-تناز باشه 3-اجتماعی باشه 4-دستو دلباز باشه 5- تحصیل کرده بالا باشه 6-خانواده با فرهنگ و به روزی باشه 7-مهربان باشه که متاسفانه نشدو....راستش بنده تو گذشتم گیر کردم مثلا اینکه میتونستم جاهای بهتری برم خاستگاری و یا اینکه با مورد های که رفته بودیم خاستگاری که واقعا خوب بودن رو میشد راضی کرد و باید تلاش بیشتر میکردم .بالاخره هرچه بود تمام شد .تو این مدت عقد اصلا بمن خوش نگذشت و اون حسی که باید از ازدواج میداشتم به وجود نیومد /و تو این مدت هنوز دارم به انتخابم فکر میکنم و هرچند اطرافیانم هم غیر مستقیم به من میگن زوج موفقی نیستین. البته من به حرف کسی توجه نمیکنم و دنبال حرف دلم هستم خانمم خیلی کم حرفه و کم تنوع هس اصلا نوع ادبیاتش خوب نیس ، منو دوس داره و در کل اینجوری با همه هستن و خونوادتن یک اینجور فرهنگی دارن در کل با ادب نیستن/باهم دعوا زیاد میکنیم ولی الکی اخرین دعوامون به من گفت تو یک چیزیت هس (که واقعا رک و درس حدس زده بود)و چرا رک وراست حرف دلتو نمیزنی هنوزم زیاد دیر نشده و راحت کن هم منو هم خودتو .من هیچی نگفتم یعنی نمیدونم چکار بکنم یا چی بگم /راهنمایی کنید دوستان عزیز .انگیزه و حس لازم و شروع یک زندگیو ندارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید amirf تشکرکرده است .

    هلیاجون (پنجشنبه 09 اردیبهشت 95)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 آذر 95 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1394-11-12
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    1,231
    سطح
    19
    Points: 1,231, Level: 19
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 58 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    فقط يك جمله

    مطمعن باش جدا بشي همين خانمم نميتوني داشته باشي جه برسه به ايده ال هات
    زندكيت رو خراب نكن

    در كنار اين جمله به اينده فكر كن

  4. 2 کاربر از پست مفید mohanad28 تشکرکرده اند .

    هلیاجون (پنجشنبه 09 اردیبهشت 95), ستاره زیبا (دوشنبه 13 اردیبهشت 95)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام mohanad28،ممنون نظرتو گفتی البته مفصل جواب پیامتونو خواهم گفت،ولی این اطمینانو از کجا بدست اوردید از فردا خبری هس با چه تجربهای میگین؟/دیگران چه فکری دارن ممنون میشم راهنمایی کنید /

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 05 آذر 95 [ 12:43]
    تاریخ عضویت
    1394-11-12
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    1,231
    سطح
    19
    Points: 1,231, Level: 19
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 58 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    برادرم اون خانم الان همسر شماست بهش بديد همسرم نكاه كن
    تو خيال نكن جداشي بهترين ها منتظرت هستن شما درخواست بدي همونا خوشحال ميشن تو شكست بخوري
    يك نفر به تو اميد بسته منتظره براش بخندي
    به جان خودم وقتي كه اين از دست بدي جنان غم بات ميكني كه حد نداره
    تجربه به خودم ثثابت كرده
    به اين نكاه كن كه زن زندكي ميخواي يا يه ايده ال كه ممكنه تو ايده الش نباشي خدارو شكر كن ميتوني برا يك نفر خدا باشي
    من ارزوم همينه

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون ازت برادر عزیز ،واقعا نمیدونم چی خوبه چی بد یکجورایی حرفتون قبول دارم و باهاتون موافقم که بعدا ممکنه همینم گیرم نیاد ولی چه معلوم /میشه بفرمایید سنتون و وضعیت تاهلتونو/ 1.5سال از عقدم میگذره و باورکنید تو این مدت همش فکر میکنم منو خانمم به درد هم نمیخوریم و باز خودمو قانع میکنم تا کی؟که اوضا ع درس میشه مشاوره رفتم ولی دلم راضی نیس،ببینید بعضی وقتا نمیشه کسیو مقصر دانست مثلا در مورد خودم اول اینکه راحت با همه چیز کنار امدم قبل عقدگفتم خانمم یکم کم حرفه و کم تنوع میگن الاناینجوری هس و درس میشه من سادم قبول کردم. در مورد همسرم اخه این چطور ادمی هس که بااین که کار داره نمییاد به خودش برسه ،باورتون میشه اصلا یک گل واسم نخریده ،از احوالپرسی گرم شرم داره ،اخه این چه زندگی هس که تو عقدیم و دلمون واسه هم تنگ نمیشه ، مگه من چند بار میخام زنده باشم ....به نظر شما نبود این رابطه بهتر از بودنش نیس؟/من به ملاکهای ازدواجم نرسیدم-اگه تا حالا موندم یکم شک بوده یکم نبود جرات بوده یکمم مسایل مالی / چقد واسه مجلسم خرج کردم

  8. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 بهمن 95 [ 01:31]
    تاریخ عضویت
    1394-11-27
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    624
    سطح
    12
    Points: 624, Level: 12
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    رک صحبت میکنم
    چطور انتظار کامل بودن رو از همسرتون دارین در حالیکه ک خودتون کامل و بی نقص نیستین ک اگه بودین بنا برگفته ی خودتون تو موارد خیلی خوبی ک اشاره کردید دست رد ب خواستگاریتون نمیزدن !
    مطلب دوم
    چطور از همسرتون انتظار توجه و ابراز علاقه دارید در حالیکه خودتون این توجه رو بهش ندارین ک اگه داشتین اون بنده ی خدا مجبور ب دادن پیشنهاد جدایی نمیشد !!!!
    شما تا وقتی مدام در حال مقایسه زندگی خودت با بقیه هستی
    تا وقتی احساست رو نسبت ب خانومت عمیق نمیکنی
    تا وقتی دنبال ی زندگی بهتر تو رویاهاتی
    فقط فقط حال امروزتو خراب میکنی
    همسرت رو بپذیر با تمام کمبودهاش همون طور ک اون شمارو با تموم کمبودهاتون پذیرفت !!
    هم ب خودت فرصت بده هم ب خانومت
    عشق و علاقه رو برهمسرت ببخش تا بتونی عشق دریافت کنی
    موفق باشی

  9. 2 کاربر از پست مفید پریا 66 تشکرکرده اند .

    ZENDEGIBEHTAR (یکشنبه 05 اردیبهشت 95), ستاره زیبا (دوشنبه 13 اردیبهشت 95)

  10. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پریا 66 نمایش پست ها
    رک صحبت میکنم
    چطور انتظار کامل بودن رو از همسرتون دارین در حالیکه ک خودتون کامل و بی نقص نیستین ک اگه بودین بنا برگفته ی خودتون تو موارد خیلی خوبی ک اشاره کردید دست رد ب خواستگاریتون نمیزدن !
    مطلب دوم
    چطور از همسرتون انتظار توجه و ابراز علاقه دارید در حالیکه خودتون این توجه رو بهش ندارین ک اگه داشتین اون بنده ی خدا مجبور ب دادن پیشنهاد جدایی نمیشد !!!!
    شما تا وقتی مدام در حال مقایسه زندگی خودت با بقیه هستی
    تا وقتی احساست رو نسبت ب خانومت عمیق نمیکنی
    تا وقتی دنبال ی زندگی بهتر تو رویاهاتی
    فقط فقط حال امروزتو خراب میکنی
    همسرت رو بپذیر با تمام کمبودهاش همون طور ک اون شمارو با تموم کمبودهاتون پذیرفت !!
    هم ب خودت فرصت بده هم ب خانومت
    عشق و علاقه رو برهمسرت ببخش تا بتونی عشق دریافت کنی
    موفق باشی
    سلام ممنونم و سپاس ،دقیقا تک تک جملاتتون درسته در مورد شرایط من/فرمودید کامل نیستی کاملا درسته -خاستگاران قبلی هنوز تو ذهنمه و افسوس که چرا جواب رد دادن البته تعدادی هم من جواب رد دادم دلیلی که واسه خودم پیدا کردم در این مورد اینکه خانم الانم حتما خلائی داره که من هنوز به گذشته نگا ه میکنم /دقیقا رابطه رو عمیق نمیکنم باور کنید با خودم میگم این خانم من نیس و در اینده به مشکل میخوریم اخه چرا بامن که همسرشم رقابت میکنه هر چه ازش میخام ،خودشو با کارا و رفتارای من مقایسه میکنه -چرا من خانمم نباید خوب باشه مگه اطرافیانم نیستن که خانمشون خوشکلن با کلاسن ،خوش صحبتن ،تازه شوهرشونم هیچی نیس!. اخه همه چیزو میشه توجیه کرد؟ ذات خانمم کم تنوع هس مثلا بگم ایشون تو این مدت یکبار به مادر یا خواهرم بدون دلیل ز نگ نزدن اصلا طنازی که نمیدونه چیه؟/اشتباه ازمن بود کاملا قبول دارم که بی تجربه بودم / و تازه بعد یکسالو نیم از عقدم هنوز اند رخم یک کوچه و دارم در جا میزنم که اصلا دوس ندارم/بازم با حرفاتون کاملا موافقم و و ممنونم ازتون

  11. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 مرداد 96 [ 12:17]
    تاریخ عضویت
    1395-1-15
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 46.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    81

    تشکرشده 99 در 49 پست

    Rep Power
    27
    Array

    دوست عزیز شما یه چیزی از خودت تو ذهنت ساختی هی داری تکرارش میکنی. اونم تو ذهن خودت. به تاثیر نیروی فکر و تلقین اعتقادی داری؟
    به نظر من شما اینقدر به خودتون گفتین که این خانوم اونی نیست که من میخوام. معیارای منو نداره. و همین حس رو به خانومتون هم انتقال دادین. باعت شده
    هم خودتون باور کنید که معیاراتونو نداره. که بعید میدونم درست باشه چون شما اول ازدواجتون هم مطمعنا دیدن این موارد رو نداره ولی حتما چیز با ارزش دیگه ای تو ایشون دیدن که خواستین ازدواج کنید. ولی الان با تکرار این مورد تو ذهنتون اصلا فراموش کردین.
    با انتقال این موضوع به همسرتون باعت شدین که اونم باور کنه حتما اینحوری هست. اگه همسرتون کم حرف هست یا به خودش نمیسه شما باسد کمکش میکردین نه اینکه با تکرارش هی این قضیه رو بهش القا کنید.
    با این ذهنیتا باعث شدین که نسبت بهش سرد برخورد کنید. شاید خودتون حتی متوجه نشین ولی حتما رفتاراتون نشون میده همونطور که همسرتون هم متوجه شده وبهتون گفته. خب اونم یه خانوم دلش میخواد خواسته شه دلش میخواد حس کنه برا همسرش عزیزه و همسرش همه جوره دوسش داره. خب وقتی شما اینجوری برخورد کردین باهاش مطمعنا اونم سرد میشه. و همین فکر که همسرم منو دوس نداره باعث میشه هم بیشتر حوصله حرف زدن نداشته باشه هم حوصله اینکه به خودش برسه نداشته باشه.
    خب دوست عزیز ی سال گذشت و شما اینجوری رفتار کردی. یه لحظه این بد بینیتو بزار کنار. برو رو ی کاغذ خوبیا و بدی های همسرتو بنویس. خوبی ها و بدیهای خودتم بنویس. به این فکر کن چرا رد کردنت افرادی که بنظرت ایده عال بودن.و چرا شما ایشون رو پسندیدی.
    بعد یه مقدار خوشبین فکر کن. کمکش کن اعتماد به نفس داشته باشه. تشویقش کن حرف بزنه با جمله های مثل اینکه قشنگ حرف میزنی وقتی حرف میزنی...
    وقتی یکم به خودش میرسه خیلی تعریف کن ازش تا بیشتر به خودش برسه.
    هیچ کس به شما نمیگه بعد جدا شدن چی در انتطارتونه. ولی مطمعنا افرادی که قبل عقد شما رو رد کردن بعد اینکه یک نامزدی 1.5 ساله دارین با اطمینان بیشتری رد میکنن. یه مقدار از سطح توقعاتتون کم کنید. مطمعنا با رفتاراتون خانومتونو خیلی ناراحت شده. دلش شکسته چه انگیزه ای داشته باشه برا کسی که همه جوره بهش فهمونده دوسش نداره به خودش برسه.
    یه مقدار روشتونو تغییر بدین به نظر من

  12. 2 کاربر از پست مفید tanha67 تشکرکرده اند .

    هلیاجون (پنجشنبه 09 اردیبهشت 95), ستاره زیبا (دوشنبه 13 اردیبهشت 95)

  13. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 03 فروردین 96 [ 19:14]
    تاریخ عضویت
    1395-1-06
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    1,258
    سطح
    19
    Points: 1,258, Level: 19
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    42

    تشکرشده 10 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ممنوم خانم tanha67،امیدوارم تو زندگیتون موفق باشین که همین طور یقینا هس،و همیشه سلامت باشین . تک تک توصیه های کاربردی شمارو حتما انجام میدم . امیدوارم بهترین کارو اول واسه همسرم و بعد خودم انجام بدم / البته بازم تهش اینکه با بعضی چیزا کنار بیام در هر صورت خودکرده را تدبیری نیس

  14. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 مرداد 96 [ 12:17]
    تاریخ عضویت
    1395-1-15
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,270
    سطح
    28
    Points: 2,270, Level: 28
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 46.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    81

    تشکرشده 99 در 49 پست

    Rep Power
    27
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amirf نمایش پست ها
    سلام ممنوم خانم tanha67،امیدوارم تو زندگیتون موفق باشین که همین طور یقینا هس،و همیشه سلامت باشین . تک تک توصیه های کاربردی شمارو حتما انجام میدم . امیدوارم بهترین کارو اول واسه همسرم و بعد خودم انجام بدم / البته بازم تهش اینکه با بعضی چیزا کنار بیام در هر صورت خودکرده را تدبیری نیس
    این جمله اخری که گفتین رو از ذهنتون پاک کنید. هیچ چیزی بدون چاره نیست جز مرگ.
    من یه دخترم. کسی که 7-8 سال از زندگیش رو تو خوابگاه و جمع صرفا دخترونه بوده. کلی نمیگم چون باز همه افراد رو که ندیدم. ولی درصد زیادی از خانوما خیلی دوس دارن پیش شوهرشون خوشگل باشن. حتی کسایی که اصلا اهل ارایش نبودن.
    الان خانومتون که تو این سایت نیست بشه راهنماییش کرد و یادش انداخت که به خودش برسه و تن نازی کنه براتون. شما هستین. شما باید کمک کنید. الان ایشون همسرتونه.
    ببینید بیشتر خانوما وقتی ناراضی ان وقتی دلشون شکسته وقتی دلشون پره. وقتی حس میکنن همسرشون که الان همه زندگیشونه دوسشون نداره اصلا دیگه هیچ انگیزه این ندارن. بهش انگیزه بدین.
    ببینید من خودمو میگم. من رشته فنی خوندم یه ادم یه بعدی درسی بودم. و شاید به قول شما منم تن نازی بلد نبودم. ولی وقتایی که به خودم میرسیدم همسرم اینقد با شوق نگام میکرد که از ذوقش هی دوس داشتم به خودم برسم. یا وقتی میرسوندم خونه حتما میگفت امروز خیلی خوشکل شده بودی. و این به من هی انگیزه بیشتر میداد.
    باور کنید من از همسرم یاد گرفتم محبت کلامی داشته باشم. وگرنه خودم خیلی سخت بودم. سختم بود ابرام احساسم رو دوس داشتنم رو انتقال بدم. با اینکه دختر باید تو این مسائل قوی تر باشه. ولی ایشون اینقد قشنگ علاقشونو نشون میدادن که منم برام جا افتاد. اون شرمم کمتر شد. الان خیلی خوب شدم. شما فکر کن همسر منم اون اول مثل شما فکر میکرد و کمکم نمیکرد.. چی میشد؟
    من هی سرخورده تر میشدم. ولی الان شدم همونی که میخواست. هم خیلی خیلی خیلی دوسش دارم. هم برام به شدت مهمه جلوش به خودم برسم. چون خوشم میاد ازم تعریف میکنه. اون لبخند گوشه لبشو میبینم ذوق میکنم. هم دوس دارم هی محبت کلامی داشته باشم. چون اونم هی جواب میده و من هی خوشحال تر میشم.
    به خانومتون کمک کنید. من مطمعنم اونم شمارو خیلی دوس داره و اگه کمکش کنید خیلی عاشق تر میشین.
    ویرایش توسط tanha67 : چهارشنبه 08 اردیبهشت 95 در ساعت 10:44

  15. 4 کاربر از پست مفید tanha67 تشکرکرده اند .

    amirf (چهارشنبه 08 اردیبهشت 95), skyzare (یکشنبه 12 اردیبهشت 95), هلیاجون (پنجشنبه 09 اردیبهشت 95), صبا_2009 (چهارشنبه 08 اردیبهشت 95)


 
صفحه 1 از 5 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ادامه ارتباط پس از نه شنیدن از دختر
    توسط medaso در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 دی 94, 11:04
  2. آیا طلاق پس از 12 سال ؟ به علت بیماری پارانوئید همسر
    توسط asemani در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 22 اسفند 91, 12:36
  3. زندگی پس از طلاق من
    توسط gole kaghazi در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 تیر 91, 05:06
  4. ادامه تماس های یکی از طرفین پس از پایان رابطه
    توسط فارسیت در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 اردیبهشت 91, 02:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.