
نوشته اصلی توسط
omid1377
دوسته عزیز برنامه نویسی آندروید هم خوبه
من 17 سالمه و محتاج کسی نیستم و درامد نسبتا خوبی هم دارم و خیلیا ازین کار صد ها ملیون به دست آوردن یه برنامه با دوسه ساعت وقت می سازی با 2000 تومان می زاری و مثلا 50000 نفر نصب می کنن میشه 100 ملیون به همین راحتی

سلام
بسار ایده خوبی هست - ما می تونیم در کافه بازار یا حتی گوگل پلی در حوزه ی برنامه نویس اندروید فعالیت کنیم
از طرفی می تونیم در حوزه های برنامه نویسی اپل در مارکت قوق العاده apple store وارد بشیم .
حتی اگر خودمان هم برنامه نویسی بلد نبوذیم می تونیم
با یه ایده ی خوب - وارد این حوزه بشیم و تیم جمع کنیم
در شرکت های فعال در این حوزه.
آینده به سمت سیستم های همراه حرکت میکنه !
همه چی میشه گجت های همراه !
مثلا در آینده میز ما سیتم عامل اندروید داره
می تونیم در حوزه خانه های هوشمند فعالیت کنیم
مثلا با موبایل خودمان دکمه بزنیم که لامپ خانه مان روشن شود
و ......
ممنون .
علاقه مندی ها (Bookmarks)