به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    چرا تاپیک های سرکاری و موضوع های غیر واقعی می زنن بعضی عزیزان اونم این همه؟

    می دونم عمومیه سوالم اما در کل به مشکلات فردی مربوط میشه. مشکل بعضیا چیه که هی تاپیک های دروغ می زنن؟ با موضوع هایی عجیب. خوب واقعا رو ذهن ادم اثر بد می ذاره. چی عایدشون می شه از اینهمه تاپیک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کسی می تونه بگه جی تو ذهن این ها می گذره واقعا؟ خودشون میان بگن؟!!!

  2. 13 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (شنبه 15 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), maryam123 (شنبه 15 فروردین 94), sasha (شنبه 15 فروردین 94), stu (یکشنبه 16 فروردین 94), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 فروردین 94), یه دختر سرگردان (یکشنبه 03 خرداد 94), مصباح الهدی (شنبه 15 فروردین 94), آنیتا123 (یکشنبه 16 فروردین 94), آزرم (شنبه 15 فروردین 94), بارن (شنبه 15 فروردین 94), شکوه (شنبه 15 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 آبان 94 [ 21:48]
    تاریخ عضویت
    1393-8-06
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    14,528
    سطح
    78
    Points: 14,528, Level: 78
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 322
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial10000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    775

    تشکرشده 2,481 در 570 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام مینوشی.

    کلا یه سری افراد هستن اینجا برای خودشون دنیای خیالی میسازن....حتی بعضی از افرادی که یه مدت با ما هستن.

    دقت کنید تو تاپیک هاشون هم افراد جدی و قدیمی شرکت نمیکنند....برایمثال خیلی از دخترها میان و رویا سازی میکنند...از ظاهر ارمانی نداشته و خواستگار ساختگی میگن.....بارها هم بهشون میگیم پر از تناقض هستن.....

    اما این مدلی که تازگی ها مد شده و کلا هر لحظه میان و یه تاپیک قمر در عقرب میزنن.....والا نمیدونم.فقط شاید بیماری روانی رو به افزایش در جامعه.شاید معنیش همینه

  4. 11 کاربر از پست مفید کیت کت تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (شنبه 15 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), maryam123 (شنبه 15 فروردین 94), meinoush (شنبه 15 فروردین 94), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 فروردین 94), یه دختر سرگردان (یکشنبه 03 خرداد 94), مصباح الهدی (شنبه 15 فروردین 94), آزرم (شنبه 15 فروردین 94), بارن (شنبه 15 فروردین 94), شکوه (یکشنبه 16 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 فروردین 00 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1391-12-30
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    8,388
    سطح
    61
    Points: 8,388, Level: 61
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    591

    تشکرشده 116 در 35 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    گویا ایجاد تاپیک های کذب جذابیت های خاصی برای یک سری افراد داره مثل دیدن اعدام در ملأ عام.

    ای برادر تو همان انديشه ای*** مابقی خود استخوان وريشه ای

    گرگل است انديشۀ تو گلشنی*** وربود خاری، تو هيمۀ گلخنی

  6. 9 کاربر از پست مفید آزرم تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (شنبه 15 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), meinoush (شنبه 15 فروردین 94), sasha (شنبه 15 فروردین 94), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 فروردین 94), کیت کت (شنبه 15 فروردین 94), نادیا-7777 (یکشنبه 16 فروردین 94), شکوه (یکشنبه 16 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    خوب واقعا رو ذهن ادم اثر بد می ذاره.
    اتفاقا من اسمش رو میذارم یه آزمون فشار رایگان. وقتی محتوایی رو می خونی باید صبر خودتو بالا ببری و هیجانی نشی . خیلی خونسرد رفتار کن. همین طور کمک میکنه کنترل ذهنتو به مرور دست بگیری . هر چیز منفی ای رو اول فیلتر میکنی بعد اگه چیزی ازش باقی موند اونوقت وارد ذهنت می کنی در این صورت یه متن ساده رو میخونی که هیچ تاثیری هم روت نداره. در دنیای واقعی هم کمک میکنه به رفتار های نامعقول واکنش نشون ندی یا بهم نریزی(خودخوری). پس اتفاقا باید ازشون تقدیر هم بکنیم!
    این کار زمان می بره ولی می تونی آگاهانه از امروز شروع کنی و تاثیرش رو در ماه های بعد ببینی. این طوری به یک صبر و کنترل واقعی می رسی که یکی از پایه های آرامش خواهد بود.

    موفق باشی.

    در خصوص انگیزه ی افراد هم نمیشه نظر داد ولی میشه حدس زد از بیکاری مفرط میاند این محتواها رو ایجاد می کنند و خودشون هم نیاز به کمک تخصصی دارند که دیگه واقعا از ما کاری بر نمیاد.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  8. 12 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    Ar@sh (شنبه 15 فروردین 94), hamidhi (چهارشنبه 02 اردیبهشت 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), meinoush (شنبه 15 فروردین 94), sasha (شنبه 15 فروردین 94), setare_000 (شنبه 15 فروردین 94), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 فروردین 94), یه دختر سرگردان (یکشنبه 03 خرداد 94), مصباح الهدی (شنبه 15 فروردین 94), آزرم (شنبه 15 فروردین 94), شکوه (یکشنبه 16 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  9. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-9-03
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    5,161
    سطح
    46
    Points: 5,161, Level: 46
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    588

    تشکرشده 383 در 141 پست

    Rep Power
    49
    Array
    علت هاى مختلف داره، يكى دنبال جلب احترامه، مياد در مورد ظاهرش و تحصيلاتش و كارش و ثروتش دروغ ميگه، يكى دنبال جلب ترحمه مياد در مورد اين كه تو دنيا بدبخت تر و بيچاره تر و مفلوك تر از اون وجود نداره دروغ ميگه، يه عده دنبال جلب توجهن و كسانى كه باهاشون همدردى مى كنند رو به چشم هوادار و دوست نگاه مى كنند، جديدا هم يه عده اينجا تمرين نويسندگى مى كنند، اينها علاقمندان و سينه چاكان فهميه رحيمى و م. مودب پور هستند شما يه آمار از همدردى بگير، همه ورزشكار حرفه اى، مهندس، دكتر، استاد دانشگاه، پريوش، مهوش، آفت هستند، ولى نميدونم چه جورى شبانه روزى تو همدردى فعاليت چشمگير دارند، آدم بيكار اينقدر وقت آزاد نداره كه دكترها و استادها و ورزشكارهامون دارند

  10. 12 کاربر از پست مفید sasha تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (شنبه 15 فروردین 94), Ar@sh (شنبه 15 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), m.reza91 (شنبه 15 فروردین 94), meinoush (شنبه 15 فروردین 94), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 فروردین 94), یه دختر سرگردان (یکشنبه 03 خرداد 94), نادیا-7777 (یکشنبه 16 فروردین 94), مصباح الهدی (شنبه 15 فروردین 94), آزرم (شنبه 15 فروردین 94), شکوه (یکشنبه 16 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  11. #6
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    ممنون m.reza91 مفید بود همین کارو از این به بعد می کنم



    nahid-111 و kamelia.ka ممنون میشم شما نظرتونو درباره انگیزه این عزیزان بگین
    ناهید 111 دلیلش اینه که اون تاپیک مشکل واقعی بود بقیه اغلب غیر واقعی.
    ویرایش توسط meinoush : شنبه 15 فروردین 94 در ساعت 20:11

  12. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    kamelia.ka (شنبه 15 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), m.reza91 (یکشنبه 16 فروردین 94), یه دختر سرگردان (یکشنبه 03 خرداد 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  13. #7
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 13 خرداد 94 [ 00:02]
    تاریخ عضویت
    1393-9-18
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    4,145
    سطح
    40
    Points: 4,145, Level: 40
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 75.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registeredTagger First Class
    تشکرها
    462

    تشکرشده 404 در 152 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بترکی مینوش کلی خندیدم با اینکه اعصابم امروز خورد بود. هر موقع اعصابم خورده میام همدردی و اعصابم خوردتر میشه !!! امروز 3 بار تایپیک ایجاد کردم اما دلم به حال مدیر همدردی

    سوخت که این همه پول خرج سایت میکنه آخرشم همه مون میریم با مشکلات بیشتر برمیگردیم!!! آقا یکی به من بگه چرا این همه بی عرضه ام؟؟؟؟؟

    فکر کنم مثل قانون فیزیکه، مشکلات حل نمیشوند بلکه از نوعی به نوع دیگر تغییر میابند!!! اول خجالتی بودیم بعدا عصبی شدیم، یه مدته شکاک شدیم و خدا به فردامون رحم کنه :) و کلا

    من یکی دارم با پوست و گوشت پیشرفت رو حس میکنم :)

    ولی یه واقعیت رو بگم جدای از شوخی اینه که اوایل سایت برام مثل یه خونه ی دوم بود و هر روز سر میزدم و همه تایپیکا برام جالب بود و یه مدت فکر میکردم که یه دسته گل و شیرینی

    بگیرم برم قم خدمت آقای سنگتراشان و حضوری تشکر کنم و بگم مشخصه که برای راه اندازی سایت نیت واقعا خیری داشتی و اگه هم نداشتی باز خدا پدر مادرتو بیامرزه که اینقدر بچه

    ی صالحی تربیت کردن و شجره ی طیبه بودن حتما وگرنه در مقام مقایسه بگم که مثلا من هم آدمم و خیرم به هیچکس نمیرسه مردم از شرم فراری ان و اونوقت یکی دیگه بی چشم داشت

    میاد به آدمی که نه میشناستش نه هیچ خیری براش داره خواسته یا نا خواسته زندگی رو میبخشه. به من یکی که زندگی جدیدی داد و منم از خدا میخوام یه خیر تو این دنیا و هر چی از خدا

    میخواد تو اون دنیا بهش بده من مطمئنم اگه خدایی باشه جای آدمایی مثل آقای سنگتراشان تو بهشت و پیش خود خود خداست وگرنه ارزش کارایی که این چنینی هستن با هیچ مادیات و

    هیچ مقامی در این دنیا قابل ارزش گذاری نیست.

    اما مینوش جان آدمایی هستن که از غم و مشکلات دیگران بی خبرن و قدرت درکش رو ندارن. از این آدمها انتظار نداشته باش که بتونن نظم و قانون و معنی ارزش قائل شدن برای خودشون رو

    بفهمن. دلت نشکنه و سعی کن قوی تر باشی. تو دختر مهربون و حساسی هستی.

    من مطمئنم افراد مزاحم فکر میکنن به خاطر فضای مجازی بودن اینجا شناخته نمیشن پس هر کاری میکنن چون کسی هویتشون رو نمیشناسه و غافل از اینکه متوجه نیستن که مهم ترین

    فرد یعنی خودشون حاضر و ناظر بر کارهاشون هستن.

    در واقع این افراد عزت نفس پایینی دارن و رعایت حقوق دیگران براشون بی ارزشه چون خودشون رو اونقدر لایق نمیدونن که کسی براشون احترامی قائل باشه.

    همین چند وقت پیش تو جریان جام جهانی مسی بیچاره چه گناهی کرده بود که مورد هجوم پست های یه عده آدم قرار گرفته بود و آبروی ایران تو کل دنیا رفت؟

    مهم نیست که چه کسانی بودن که اینکار روکردن مهم نتیجه اش بود که مساوی بی فرهنگ دونستن مردم ایران تموم شد. اگه واقعا این افراد برای خودشون و رفتارها و گفتارشون کوچکترین

    ارزشی قائل بودن چنین افتضاحی به بار می اومد؟

    اگه دیدی فردی داره پست یا تایپیک اسپم میده به خاطر ارزشی که برای تالار قائلی به مدیران اطلاع بده تا جلوشون رو بگیرن.

    اینجا هم مثل دنیای واقعیه باید از اونچه که دوستش داری دفاع کنی وگرنه از دستش خواهی داد و اولویت اول خودت هستی و سلامتی اعصابت.

    من واقعا محیط تالار رو دوست دارم و امیدوارم یک عده هم بتونن یک روزی معنی احترام به حقوق دیگران رو درک کنن. چون واقعا سایتای دیگه ای هستن که بخوان برن اونجا و تفریح کنن

    و هدف اون سایتها قطعا تفریح هست و مشاوره و همدردی نیست. من اول فکر میکردم که باید برم تو اون تایپیکی که حس میکنم ایجاد کننده اش قصد تفریح داره و اونقدر سوال پیچش کنم تا

    فکرش مشغول بشه و تا شاید تغییری درش ایجاد بشه چون اون فکر میکنه که دیگران رو سر کار گذاشته اما کاربرای قدیمی سایت رو هوا متوجه اسپم بودن میشن و اگه کسی جوابی میده

    بیشتر از روی آگاهی هست . اما به خاطر منافع کلی سایت بهتره این جوری برخورد نشه و قاطعانه تایپیک حذف بشه. به هر حال ایجاد کننده ی تایپیک های اسپم به نظرم در مورد

    مشکلاتش صحبت کنه قطعا اختلالات شخصیتیش رو که ازشون خبر نداره متوجه خواهد شد و ازعذاب فعلی که درونش هست بیرون خواهد اومد.

    موفق باشی و همیشه شاد. خودتو ناراحت نکن.

  14. 14 کاربر از پست مفید شکوه تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (شنبه 15 فروردین 94), Ar@sh (شنبه 15 فروردین 94), kamelia.ka (شنبه 15 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), maryam123 (شنبه 15 فروردین 94), meinoush (شنبه 15 فروردین 94), sasha (یکشنبه 16 فروردین 94), setare_000 (شنبه 15 فروردین 94), کیت کت (شنبه 15 فروردین 94), یه دختر سرگردان (یکشنبه 03 خرداد 94), مصباح الهدی (شنبه 15 فروردین 94), آرام عشق (شنبه 15 فروردین 94), آزرم (شنبه 15 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مهر 95 [ 15:31]
    تاریخ عضویت
    1393-7-30
    نوشته ها
    216
    امتیاز
    8,230
    سطح
    61
    Points: 8,230, Level: 61
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 220
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocial5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    826

    تشکرشده 744 در 192 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    68
    Array

    امیدوارم بعضی از عزیزان با این تاپیک های قلابیشون مسبب بی توجهی به مشاوره های ضروری نشند ...

    ببخشید مینوش جان از اینکه این سوالم رو اینجا مینویسم ، جای خاصی رو پیدا نکردم قیدش کنم
    من امروز ظهر اشتراک گرفتم پس چرا رنگم آبی نشده دوستان ؟ اشتراک گرفتم بعد فرم رو هم پر کردم بعدش
    آیا ناقص عمل کردم ؟




  16. 7 کاربر از پست مفید (آسمانی آبی) تشکرکرده اند .

    Ar@sh (شنبه 15 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 15 فروردین 94), meinoush (شنبه 15 فروردین 94), sasha (یکشنبه 16 فروردین 94), مصباح الهدی (شنبه 15 فروردین 94), شکوه (یکشنبه 16 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  17. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آسمانی آبی نمایش پست ها

    امیدوارم بعضی از عزیزان با این تاپیک های قلابیشون مسبب بی توجهی به مشاوره های ضروری نشند ...

    ببخشید مینوش جان از اینکه این سوالم رو اینجا مینویسم ، جای خاصی رو پیدا نکردم قیدش کنم
    من امروز ظهر اشتراک گرفتم پس چرا رنگم آبی نشده دوستان ؟ اشتراک گرفتم بعد فرم رو هم پر کردم بعدش
    آیا ناقص عمل کردم ؟




    اندکی صبور باشید تا رنگتان تغییر بکند 24ساعت تقریبا طول میکشه

    - - - Updated - - -

    راستی افراد نابهنجار و مریض همه جا وجود دارن بهترین کار همان صحبت دوست گرامی مان اینه که گزارش بدیم

    خدا همه مریض ها را شفا بده آن شاالله
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  18. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (شنبه 15 فروردین 94), meinoush (شنبه 15 فروردین 94), مصباح الهدی (شنبه 15 فروردین 94), شکوه (یکشنبه 16 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 08 اردیبهشت 96 [ 21:40]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    345
    امتیاز
    7,833
    سطح
    59
    Points: 7,833, Level: 59
    Level completed: 42%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    299

    تشکرشده 738 در 270 پست

    Rep Power
    82
    Array
    من تقریبا همه تاپیکهارو میخونم هیچوقت نبوده حس کنم کسی تاپیکش الکیه اتفاقا برام جالب بود که یه موضوعی رو خوندم کلی ناراحت شدمو و واسه استارتر دلم سوخت اومدم پایین نظراتو خوندم یکی نوشته بود کی فیلمش پخش میشه بعد کلیم تو دلم گفتم چقدر نامردن مشکل به این بزرگی داره مسخرشم میکنن!!! نمیدونستم ممکنه الکی باشه
    اما واقعا باید یکی خیلی بیکار باشه که بیاد اینجا الکی نظر بذاره یا مشکلی رو بیان کنه چون انصافا خیلی وقت گیره وبه نظرم احتمالش کمه کسی اینقدر الکی و بیخودباشه اگرم هستن بهتره تو رویه شون تجدیدنظر کنن مثلا که چی؟
    راستی منم پزشکم از نوع دندونش دروغم نگفتم میتونید سوال بپرسید اتفاقا چون دارم واسه تخصص میخونم تقریبا اپدیتم هستم

  20. 3 کاربر از پست مفید sahar67 تشکرکرده اند .

    meinoush (یکشنبه 16 فروردین 94), sasha (یکشنبه 16 فروردین 94), شیدا. (دوشنبه 17 فروردین 94)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. فوبیا و اضطراب اجتماعی از نوع خاص (نسبت به محیط کاری )
    توسط Am!R در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 بهمن 94, 22:46
  2. منظور از غیراجتماعی چیه؟
    توسط koloche در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مرداد 93, 15:14
  3. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 92, 10:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:08 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.