به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 دی 94 [ 21:10]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,116
    سطح
    27
    Points: 2,116, Level: 27
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حس بدی نسبت به مدیرم دارم

    با سلام من قبلا یه تاپیک زده بودم راجع به ارتباطم با همکارم ولی موضوعی که خیلی منو اذیت میکنه اینه که نسبت به بعضی از رفتارای مدیرم حساسیت پیدا کردم. ایشون اوایل بعضی وقتا وقتی سر موضوع کاری حرف میزدیم و حرف منو تایید میکردن میگفتن بزن قدش! حس بدی بهم دست میداد . بعدا دیدم مثلا تار موم از مقنعم زده بیرون خودش درست میکنه یا مثلا میپرسه که موهات چرا سفید شده یا ابروهامو اصلاح کرده بودم همش میپرسید چیکار کردی چرا قیافت عوض شده؟ اینا زیاد حساسم نمیکرد تا اینکه یه بار با ایشون رفته بودیم یکی از ادارات موقع برگشت نزدیک بود تصادف کنیم من ترسیده بودم اول دستشو گذاشت رو قلبم (که کار خیلی بدی بود) بعدم دستمو گرفت که مثلا آرومم کنه. من همش خواستم خودمو قانع کنم که ایشون همسن پدرم هستن و منظور ندارن ولی بعد یه هفته دوباره سر یه موضوعی حرف میزدیم پاشد یه لحظه بغلم کرد! چندشم شد و ازون به بعد حس بدی بهم دست داد که نمیتونم جو اونجارو حتی یه لحظه تحمل کنم و مرتب لحظه شماری میکنم که کی ازونجا میام بیرون. به شوهرم جریان رو گفتم و ایشونم از من خواستن هرچه زودتر ازونجا بیام بیرون. راستش هرچقد با خودم فکر میکنم دیگه نمیتونم خودمو قانع کنم که فکر بدی نداره. فقظ مشکل اینجاست که از لحاظ مالی در وضعیت خوبی نیستیم نمیدونم ازونجا بیام بیرون چیکار باید بکنم چون واقعا به مشکل برمیخوریم و از طرفی هم نمیخوام به هر قیمتی حقوق داشته باشم و حتی از نگاه اون آقا چندشم میشه و احساس میکنم اگه اونجا بمونم یواش یواش پاشونو فراتر میزارن. اونجا نه از دست همکارم آرامش دارم که وقت و بیوقت زنگ میزنه و نه ازین آقا خوشم میاد. نمیدونم تو این شرایط چه عکس العملی نشون بدم .راهنماییم کنین لطفا.

  2. کاربر روبرو از پست مفید delkhosh تشکرکرده است .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام

    فردا صبح بدون فوت وقت، نامه استعفاتون رو بگذارین روی میزش

    اصلا نمی تونم تصور کنم چطور تا حالا تحمل کردین، اگر توی کشور غیر اسلامی!!!! زندگی می کردین براحتی می تونستین از این آقا شکایت کنید و مجازاتشون 6 ماه حبس بود. حتی یک زن هم حق نداره اینقدر وارد حریم خصوصی شما بشه چه برسه به یک مرد

  4. 13 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93), alireza198 (جمعه 06 شهریور 94), baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), khaleghezey (یکشنبه 16 آذر 93), reihane_b (شنبه 15 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 آذر 93), نیکیا (یکشنبه 16 آذر 93), مدیرهمدردی (یکشنبه 16 آذر 93), آویژه (شنبه 22 آذر 93), اقای نجار (چهارشنبه 19 آذر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 16 آذر 93)

  5. #3
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    صبا،الآن نمی تونه شکایت کنه؟اینم یه نوع تجاوز محسوب می شه.کسی که باید بره

    رییسه.البته این خانمم بی تقصیر نیست.هیچ مردی فلبداهه اون جرکاتو انجام نمی ده

    باید ببینی در گذشته چه رفتارهایی داشتی یا نداشتی که جرات این کارو پیدا کرده.


  6. 10 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93), asal2013 (یکشنبه 16 آذر 93), baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), khaleghezey (یکشنبه 16 آذر 93), reihane_b (شنبه 15 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93), پسرایرونی (یکشنبه 16 آذر 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 16 آذر 93), صبا_2009 (شنبه 15 آذر 93)

  7. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 بهمن 95 [ 21:03]
    تاریخ عضویت
    1393-6-23
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    2,733
    سطح
    31
    Points: 2,733, Level: 31
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    47

    تشکرشده 104 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    صبا،الآن نمی تونه شکایت کنه؟اینم یه نوع تجاوز محسوب می شه.کسی که باید بره

    رییسه.البته این خانمم بی تقصیر نیست.هیچ مردی فلبداهه اون جرکاتو انجام نمی ده

    باید ببینی در گذشته چه رفتارهایی داشتی یا نداشتی که جرات این کارو پیدا کرده.

    اقا یا خانم فرهنگ. لزوما رفتار یکنفر عکس العمل به طرف مقابلش نیست
    شاید یکماه پیش بود که در یک بیمارستان دولتی بزرگ نوبت گرفتم و به به پزشک رفتم
    تنها یک سلام و خسته نباشید گفتم و به روی صندلی که مخصوص بیمار هست نشستم. نمیتونم بگم چه حرکت رشتی از این دکتر که عضو هیات علمی دانشگاه بود دیدم که شرم دارم . و البته اشتباه بزرگ من ثمل همین خانم جواب قاطعانه نکردن و نادید گرفتن بخاطر خجالت کشیدنم بود. ایا سلام کردن من مشکلی داشت؟ ایا به ایشان چشمکی لاوی چیزی تقدیم کرده بودم؟ نمیدانم شاید عیب من اراستگی ظاهری من بود.البته به هیچوجه نه جلف بودم نه بدحجاب. نه ارایش پررنگی داشتم.ایا این اقای دکتر نمیدونم بالای 50سال تاحالا دختر یا دختر زیبا ندیده بود؟! و یا من حرکت جلفی داشتم؟ تا اخر هم من فقط از مشکل ازار دهنده ام صحبت مبکردم و ایشون حرفای بیربط میزد و من خودمو زده بودم به اون راه و حتی ادامه درمانم رو هم پیش نگرفتم .لطفا در صحبت هایتان اینقدر کلی صحبت نکنید مردان ما خیلی عوضی شده اند این روزها و لزوما تقصیر خانم ها نیست
    و خانم صبا اگر ریزه کاری بلدید به ما هم یاد دهید

  8. 3 کاربر از پست مفید omidvaar تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), nana0cute (دوشنبه 17 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93)

  9. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 دی 94 [ 21:10]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,116
    سطح
    27
    Points: 2,116, Level: 27
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فرهنگ و صبای عزیز این آقا ظاهرا آدم بسیار مذهبی هستن من رو همین حساب برای ایشون ارزش و احترام خاصی قائل بودم و عمرا حتی به ذهنمم نمیرسید که همچین آدمی باشن. بعدا یواش یواش شک کردم اما خودمم باورم نمیشد منظوری داشته باشه. من تو رفتارام با مردا سعی خودمو کردم فاصلمو حفظ کنم. بهشون گفتم میخوام ازینجا برم نیروی جدید بیارید دیدم خیلی گیر داده که چرا میرمو اینا گفتم میخوایم ازین شهر بریم. از وقتی فهمیده میرم رفتاراش سنگین تر شده اما میگه میایم تو اون شهر شما یه شعبه میزنیم شما میشی مسئولش .منم محل نمیزارم.روزی گه گفتم میرم گفت به یه شرط قبول میکنم که ارتباططتو قطع نکنی منم گفتم شما حکم پدر منو داری .برای من مثل پدرم میمونید.. ازش بدم میاد. میدونه من شوهر دارم. میخوام روزی که میرم یه تف بندازم تو صورتش

    - - - Updated - - -

    فرهنگ و صبای عزیز این آقا ظاهرا آدم بسیار مذهبی هستن من رو همین حساب برای ایشون ارزش و احترام خاصی قائل بودم و عمرا حتی به ذهنمم نمیرسید که همچین آدمی باشن. بعدا یواش یواش شک کردم اما خودمم باورم نمیشد منظوری داشته باشه. من تو رفتارام با مردا سعی خودمو کردم فاصلمو حفظ کنم. بهشون گفتم میخوام ازینجا برم نیروی جدید بیارید دیدم خیلی گیر داده که چرا میرمو اینا گفتم میخوایم ازین شهر بریم. از وقتی فهمیده میرم رفتاراش سنگین تر شده اما میگه میایم تو اون شهر شما یه شعبه میزنیم شما میشی مسئولش .منم محل نمیزارم.روزی گه گفتم میرم گفت به یه شرط قبول میکنم که ارتباططتو قطع نکنی منم گفتم شما حکم پدر منو داری .برای من مثل پدرم میمونید.. ازش بدم میاد. میدونه من شوهر دارم. میخوام روزی که میرم یه تف بندازم تو صورتش

  10. 7 کاربر از پست مفید delkhosh تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93), baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), khaleghezey (یکشنبه 16 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93), نیکیا (یکشنبه 16 آذر 93), اقای نجار (چهارشنبه 19 آذر 93)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    ببخشید شما چند سالتونه؟

    احترام گذاشتن خیلی متفاوته با اینکه کسی به حریم شما نزدیک بشه و شما واکنش نشون ندین!! بغل کردن یه خانم توسط یه آقا بی مقدمه مگه میشه؟؟! باور کنید من اگه تو اون شرایط بودم سکته می کردم همین که شما هیچ واکنشی نشون ندادین یعنی این موضوع یا براتون خوشاینده یا اهمیتی نداره.

    لطفا در مورد قاطعیت خودتون در ارتباط با افراد و همین طور حیطه مجاز حریم خصوصی تون بازنگری کنید. نکات ریزی وجود داره که احتمالا از چشم شما پنهان مونده و باعث شده این مردک جسور بشه.

    ببینید تو موضع شما بحث شرع و دین مطرح نیست اصلا، بلکه بحث حد و حدود روابط اجتماعیه که در مورد رابطه دو تا خانم هم باید رعایت بشه.

  12. 10 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93), asal2013 (یکشنبه 16 آذر 93), baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), khaleghezey (یکشنبه 16 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 16 آذر 93), نیکیا (یکشنبه 16 آذر 93), آویژه (شنبه 22 آذر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 16 آذر 93)

  13. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 دی 94 [ 21:10]
    تاریخ عضویت
    1392-4-18
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    2,116
    سطح
    27
    Points: 2,116, Level: 27
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 17 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    صبا جان من حق رو به شما میدم. همون روزر اول که گفت بزن قدش من باید عکس العمل تند نشون میدادم. حق با شماست. من به حساب اینکه ایشون ادم نمازخونی هستن علایم اولیه رو نادیده گرفتم متوجه شده بودم که انتظار داره خارج از ساعت اداری بهش اس بدم اما باز به حساب این گذاشتم که مدیره و داره خودشو زیادی تحویل میگیره. ولی بعدا دیدم نه واقعا میخواد ارتباط اس ام اسیشو به بهانه های مختلف زیاد تر کنه. من اگه حاضر بودم به هر قیمتی شاغل باشم و حقوق داشته باشم ازینجا نمیومدم بیرون چون بعدش از لحاظ مالی به مشکل برخواهیم خورد. ولی حداقلش وجدانم راحت خواهد بود. از خدا میخوام کمکم کنه یه ر بهتر پیدا کنم که توش تجاوز به حریم شخصی نباشه

  14. 6 کاربر از پست مفید delkhosh تشکرکرده اند .

    ali -guilan (یکشنبه 16 آذر 93), baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), khaleghezey (یکشنبه 16 آذر 93), mohammad6599 (پنجشنبه 20 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93), صبا_2009 (یکشنبه 16 آذر 93)

  15. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 16 دی 93 [ 11:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    139
    امتیاز
    340
    سطح
    6
    Points: 340, Level: 6
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    179

    تشکرشده 282 در 96 پست

    Rep Power
    30
    Array
    دوست جون بعضی پولها و حقوقها به اندازه ی یه جو ارزش نداره
    پول کاملا حلال به این پولی که از موندن تو چنین جایی که شیطان توش سرک میکشه نمیگن

    لطفا خودتو گلو نزن
    شرفتو حفظ کن و هر چه زودتر بیا بیرون
    بهشم بگو که یه وقت فکر نکنه بقیه خل هستند و نمیفهمن داره چه غلطی میکنه
    کاش به شوهرت نمیگفتی
    الکی حساسش میکنی عزیزم

  16. 4 کاربر از پست مفید aye تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93), واحد (یکشنبه 16 آذر 93)

  17. #9
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام



    تمام ارتباطاتت روباهاش رسمی ومتعارف کن به هیچ وجه خودتو گول نزن که جای پدرته نمازخون هست یا دلش برات سوخته

    .ریسک نکن ..مرام بیخودبه خرج نده.حتی تشکرهای معمولی وکاری که بین رییس ومرئوس هست روبا احتیاط وبدون هر کلمه اضافه انجام بده.


    سعی کن قوی ومحکم و نفوذ ناپذیرباشی براش ..بعدازاتخاذ این رویه احتمالا دست وپای بیشتری میزنه که شرایط رومثل قبل کنه سعی کن مهارتهای نه گفتن رو محکم انجام بدی.

    - - - Updated - - -

    اجازه نده متوجه بشه،ازنظرمالی زیادبه اینجانیاز داری




    ویرایش مدیرهمدردی: در این شرایط آموزش مهارتها مثل ساختن یک بنا پس از زلزله بر ویرانه های ساختمان هست.
    در این شرایط باید فرد سریعا کار خود را ترک کند.
    حتی بهتر هست ادامه تسویه و بقیه مسائل را به همسرشان بسپارند. که هم وفاداریش را به شوهرش ثابت کند. و هم نفوذ ناپذیری را به آن آقا.

    مسائلی که ammin گرامی می گویند. برای کار جدید و شرایط جدید به درد می خورد. و اتفاقا ادامه چنین کارهای در اینجا به بدتر شدن اوضاع می انجامد

  18. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    asal2013 (یکشنبه 16 آذر 93), baitollah-abbaspour (یکشنبه 08 شهریور 94), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), واحد (یکشنبه 16 آذر 93), نیکیا (یکشنبه 16 آذر 93)

  19. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 مرداد 96 [ 10:06]
    تاریخ عضویت
    1393-7-02
    نوشته ها
    76
    امتیاز
    3,277
    سطح
    35
    Points: 3,277, Level: 35
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    102

    تشکرشده 144 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چ ادمایی پیدا میشن!!! 0_o
    بنظرمن بدون فوت وقت سریع استفعا بده ... ممکنه اثر منفیش رو روی زندگیت بذاره و شوهرتو بدبین کنه

  20. 5 کاربر از پست مفید mina-mina تشکرکرده اند .

    asal2013 (یکشنبه 16 آذر 93), khaleghezey (یکشنبه 16 آذر 93), sevil73 (یکشنبه 23 آذر 93), szd (یکشنبه 16 آذر 93), واحد (یکشنبه 16 آذر 93)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.