
نوشته اصلی توسط
fallah
من يك پسر هستم وخواهش ميكنم عشق رو با هوس اشتباه نگيريد خيلي از پسرها براي اينكه به دوستاشون ثابت بكنند كه امل وبي دستو پا نيستند نه تنها با احساسات بلكه با خيلي چيزهاي ديگران چه كارها كه نمي كنند ....چه دروغها كه نميگند
دخترخانمهاي عزيز تا هركسو ناكسي هم بهتون كفت من عا شقم باور نكنيد اگه كسي هم گفت فوري بگيد(خوب اگه راست ميگي بزار خوانوادههامون هم اطلاع داشته باشند) اونوقت ببين چطور به پته پته و منو من ميفتند يه عاشق واقعي براي رسيدن به عشقش بزرگوارانه عمل ميكنه نه بچگانه
علاقه مندی ها (Bookmarks)