به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 مرداد 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1393-5-18
    نوشته ها
    33
    امتیاز
    1,813
    سطح
    25
    Points: 1,813, Level: 25
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 46 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تحقیر شدن و نداشتن درک و فهم شوهرم

    سلام... من 2 سال عقد بودم و الان 5 ماهه ازدواج کردم...با شوهرم تو دانشگاه اشنا شدم...با اینکه مال ی شهر دیگه بودو از نظر فرهنگ و عقاید با هم اختلاف داشتیم من اصرار به ازدواج کردم...که ای کاش حرف خونوادمو گوش میکردمو نمیکردم...خستم...دیگه نمیدونم کیم..بخاطرش اومدم ی شهر غریب از خونوادم که همه کسمن گدشتم..اومدم اینجا که شوهرم ور دل خونوادش باشه...اصلا درکم نمیکنه...دوسداره هر روز بریم خونه باباش ولی دو ماهم دوسنداره این 4 ساعت راهو تحمل کنه و من برم پیش خونوادم...اوایل شب و روز از دلتنگی گریه میکردمو زجه میزدم... الان تحملش راحت تر شده ولی بازم دلم واسشون داره پر میزنه...با کلی امید و ارزو زنش شدم..ولی هیچ قدرمو نمیدونه...اصن دیگه نمیدونم کیمو چی دوسدارم...فقط کارایی میکنم حرفایی میزنم لباسایی میپوشم که شوهرم دوسداره...خیلی بد دهنه..اشغالو خفه شو حرفای عادیشه..من تو خونواده ای بزرگ شدم که یادم نیست یبارم پدرم به مادرم گفته باشه دهنتو ببند یا خفه شو..احترام اصل زندگی خونوادم بودو ما اینجوری بزرگ شدیم..ولی الان شوهرم راحت بم میگه خر کر احمق اسب اشغال کثافت....دلم پره..امروز عروسی دختر خالمه ولی منو نمیبره..میگه از اونا خوشم نمیاد درحالی که فقط یبار دیدتشون....
    ازش خسته شدم..دوسدارم فقط زودتر عمرم بگذره و تموم شه همه چی...ارزو میکنم یه دردو مرضی بگیرم که تموم شم...مثلا همین دیروز با دوستشو زنش رفتیم بیرون..بخاطر اینکه به شوخی گفتم عجب ادمی هستی نمیای کمکم کنی من تا زانو تو گل گیر کردم..اصن سمتم نیومود گفت فقط چرت و چرت میگی به من چه و کلی حرف دیگه جلوی بقیه..رفتم یه گوشه و اینقدر گریه کردم که سرم درد اومد..اصنم سمتم نیومد..ابروم رفت..
    یه ضعفی دارم که زود اشکم در میادو اصن بندم نمیاد....از دیشبم قهریم..دوس ندارم سر به تنش باشه..فقط به خاطره خونوادم تحمل میکنم...وگرنه خیلی وقت پیش فهمیده بودم چه غلطی کردم....کاش زودتر بمیرم که این روزاو شبارو دلتنگیارو نبینم...دلم داره واسه شهرم خونوادم مجردیم خونه بابام در میاد... فقط خاستم درد دل کنم..چون کسیو ندارم باش درددل کنم.

  2. 3 کاربر از پست مفید ماهک1 تشکرکرده اند .

    *shamim* (دوشنبه 20 مرداد 93), Amir_23 (سه شنبه 21 مرداد 93), zendegiye movafagh (شنبه 18 مرداد 93)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    220
    Array
    سلام عزیزم به همدردی خوش اومدی
    این حس رو بعضی از عروس خانوم ها تجربه می کنن . چون تازه از خونه مامان اومدن و اونجا همه ناز آدمو می کشن و هیچ کی نمی گه بالای چشمت ابرو هست
    اما بعد از یه مدت همسر آدم دیگه اون توجه اولیه رو نداره و یه موقع هایی هم به خاطر نا آگاهی از مهارت های زندگی یه سری دلخوری ها پیش میاد که خود شما بهترین شخص برای مدیریت کردن این زندگی هستید
    بهتره با رفتار خوبتون شرمندش کنید . اصلا جوابشو ندید وقتی فحش می ده
    مهربونی کنید و احترام بذارید و مطمئن باشید رفتار خوب شما روی همسرتون تاثیر مثبت می ذاره
    اصلا نا امید نباش تازه اول راهی باید یه زندگیه خوب بسازی خاطره های قشنگ به جا بذاری و از زندگی نهایت لذت رو ببری
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟
    ویرایش توسط zendegiye movafagh : شنبه 18 مرداد 93 در ساعت 10:37

  4. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    معاون کلانتر (شنبه 18 مرداد 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 بهمن 93 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    2,352
    سطح
    29
    Points: 2,352, Level: 29
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 98
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points3 months registeredSocial
    تشکرها
    1,083

    تشکرشده 1,447 در 508 پست

    Rep Power
    113
    Array
    سلام دوست عزیز
    میشه لطفا کمی توضیح بدین که چه نوع اختلاف هایی داشتین؟
    ایشون قبل ازدواج این نوع رفتارهارو داشت؟
    قبل ازدواج گفته بود که میخواد ببرت شهرشون؟
    لطفا سن هاتون رو هم ذکر کنید

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 30 آذر 93 [ 17:46]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    359
    سطح
    7
    Points: 359, Level: 7
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 26 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ماهک جان سلام من بعداز چهار سال زندگی مشترک و صحبت کردن با دوست و اشنا به این نتیجه رسیدم که مردا شدیدا رو خانواده هاشون تعصب دارن یعنی به جرا ت میتونم بگم که برای اکثریت مردها خانواده در درجه اول اهمیت و همسر در درجه دوم قرار داره، حاضرن از اسایش همسرشون بزنن به قیمت اینکه خانواده شون رو راضی نگه دارن فکر میکنن اگه غیر از این باشه زن ذلیل محسوب میشن، پس خیالت راحت باشه اینکه همسرت بهت میگه خونه مادرش باید کار کنی وزود زود به اونا سر میزنه خصلتیه که تو مردا مشترکه پس خیلی خودتو اذیت نکن برای بد صحبت کردنش هم کاملا بستگی به جوی داره که توش بزرگ شده مطمئن باش از بچگی تو خانواده با این حرفا بزرگ شده طول میکشه تا تو بخوای تغییرش بدی، خود من همسرم خیبی پرخاشگر و عصبیه و میدونم کاملا ریشه در بچگیش داره اینا چندتا برادرن که همش با داد و بیداد باهم حرف زدن، بخدا اکثریت مردا از این اخلاقا دارن اینکه داد میزنن وبددهنن و اصرار دارن بیشتر به خونه پدرشون برن پس فکر نکن این خصلتا رو ففط همسر تو داره

  7. 3 کاربر از پست مفید رویای دست نیافته تشکرکرده اند .

    مهربونی... (یکشنبه 19 مرداد 93), zendegiye movafagh (شنبه 18 مرداد 93), ساحل75 (یکشنبه 19 مرداد 93)

  8. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 اسفند 93 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1393-3-10
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    1,518
    سطح
    22
    Points: 1,518, Level: 22
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 82
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    100

    تشکرشده 352 در 135 پست

    Rep Power
    31
    Array
    سلام به نظرم مشکل از اینجا آب میخوره که تمام محبتی که احتیاج داریو از همسرت میخوای بگیری ، این محبت باید تقسیم بشه بین خانوادت ، همسرت ، دوستات . درسته دوری ازشون ولی هر روز زنگ بزن یا اگه امکانش برات وحود داره از طریق وب کم و اینجور چیا باهاشون در ارتباط باش ، تو میدونستی قراره بیای یه شهر غریب زندگی کنی و دوری از خانوادت پس با این موضوع کنار بیا ، اینقد غر زدی و احساساتی عمل کردی که شوهرت گفته به زور نگهت داشتمو... تو خوشت میا از زنی که دائم گریه کنه و دائم دلتنگ باشه؟ نه مطمئنا توئم خسته میشی ، پس به خودت بیا و زندگیتو بخاطر خانوادت خراب نکن ، اول زندگیته دختر ، اینجوری کم بیاری بعدا میخوای چی کنی؟ قوی باش. از امروز تصمیم بگیر واسه خودت زندگی کنی و باشگاه ثبت نام کن .

  9. 2 کاربر از پست مفید سپیده ی تاریک تشکرکرده اند .

    مهربونی... (یکشنبه 19 مرداد 93), ساحل75 (یکشنبه 19 مرداد 93)

  10. #6
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 مرداد 99 [ 20:30]
    تاریخ عضویت
    1393-4-31
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    6,307
    سطح
    51
    Points: 6,307, Level: 51
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 17 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم با نظر سپیده تاریک موافقم

  11. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 تیر 97 [ 03:25]
    تاریخ عضویت
    1393-4-14
    نوشته ها
    172
    امتیاز
    4,248
    سطح
    41
    Points: 4,248, Level: 41
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    472

    تشکرشده 247 در 75 پست

    Rep Power
    31
    Array
    ببین دوست عزیزخیلی ازخانمهاهستندکه مثل شماهستندودورازخانواده درشهرخانواده همسرزندگی می کنندشمامی تونی زندگیتومدیریت کنی ولی باگریه ی زیادکه مشکل حل نمی شه بدترشوهرت عصبی می شه توی کتاب رازهایی درباره ی مردان دکتربارباراآنجلیزخوندم که وقتی مازنهاگریه می کنیم مردهااحساس خوردشدن وتحقیربهشون دست می ده چون خودشونومقصرمیدونندشماباید وقتی که باهمسرتون روزگارخوشی داریدباآرامش حرفهاوخواسته هاتونوبگیدواگه گفت من نمی یام شهرتون هم باآرامش وهم بااستدلال که من اگه نرم افسردگی می گیرم و این برای زندگیمون بده بگوپس من خودم تنهایی می رم البته تاکیدمی کنم نه به حالت قهربلکه باحالت لوس کردن خودت و....بعدهم 3-4روزبرو وبرگرد

  12. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    104
    Array
    خانم محترم مشکل شما از این جا بدتر شده شوهر شما فکر کرده غریب دستش افتاده راحت میتونه غریب کشی کنه..

    چرا این قدر راحت گذاشتید این قدر شما رو تحقیر کنه و این قدر گستاخ بشه.. واقعا ناراحت شدم...واسه همینه ملت دخترشونو به هر کی از راه میرسه نمیدند..

    به نظر من اسباب و وسایلتون رو جمع کنید طوری برید خونه ی پدرتون به حالت قهر طوری برید که بی احترامی به پدرو مادرتون نشه اگه شوهرتون این قدر بی تربیت نبود میگفتم زنگ بزنید پدرتون بیاد دنبالتون ولی این طوری میترسم بی ادبی کنه و اونا رو ناراحت کنه و فردا روزی اشتی کردید شاید که نه حتما اونا هیچ وقت رفتار زشت شوهرتون رو فراموش نمی کنند و بیش تر غصه می خورند..

    به هر حال به حالت قهر برید و خونوادتون رو در جریان بزارید شما که به کس و کار نیستید خانم محترم..شوهر شما ببخشید خیلی پر رو شده..باید به بفهمه دنیا دست کی هست..مگه شما مهریتون کمه..مگه مملکت قانون نداره..یا ایشون به خودش میاد و شما رو میاد میبره این بار با عزت و احترام..به هر حال خیلی از اختلاف های زن و شوهر ها توی دو سه سال اول زندگی هست..

    یا ایشون به خودش میاد یا لااقل دیگه شما به مرز خودکشی و وجنون نمی رسید که..از خونوادتون پنهون نکنید..ولی لازم نیست همه ی گستاخی های ایشون رو هم به خونوادتون بگید (بی احترامی هایی که به اونا کرده و.. )

    انشاله مشکلتون حل شه.

  13. 2 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    maedeh120 (یکشنبه 19 مرداد 93), ساحل75 (یکشنبه 19 مرداد 93)

  14. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    فدای یارگرامی لطفامراقب باشیدکه این پیشنهادشما چه عواقبی داره.ازروی احساسات پست ندید.ایشون خودشون الان دارن احساسی تصمیم میگیرن
    ایشون خودشون هم مهارتی درارتباط باهمسرشون ندارن
    ماهک جان غصه نخور.بایدهمه چی رودرست کنی.منم پیش اومده که اینجورمراسم هارونرفتم.مواظب باش تصمیم عجولانه ای نگیری
    بایدتلاش کنی واسه ازاین به بعدزندگیت
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  15. کاربر روبرو از پست مفید paiize تشکرکرده است .

    zendegiye movafagh (یکشنبه 19 مرداد 93)

  16. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 مرداد 93 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1393-5-17
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    16
    سطح
    1
    Points: 16, Level: 1
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خدا انسانها رو در سختی آفریده و چقدر خوبه که تا الان تونستی تحمل کنی و قابل تحسینه البته باید بدونی وقتی زیاد فرش زیر پای همسرت نشو تعادل در رابطه تو میگی کلی فحش داده و کلی تحقیر کرده بعد خودش قهر کرده و تو رفتی آشتی فکر نمیکنی زیاده روی کردی و تا هر زنی باید کمی عزت نفس داشته باشه نه اینکه افراط باشه نه ولی تا حدودی زن باید شان خودشو حفظ کنه اگر خودش قهر کرده بزار خودش بیاد اصلا به روی خودت نیار قهری ولی منت کشی هم نه مثلا حتی ازش ناراحت هم هستی حرفهای روزمره رو بزن مثلا این و بزار اونور تلوزیون و کم کن و ... نزار به سکوت بگذره که اشتی کردن سخت شه از طرفی هم ناز زیادی هم نکش که اون فکر میکنه تو هر چی بهت بگن مهم نیست واست پس به رفتارش ادامه میده .. خونه ات رو و رختخوابت رو هیچ وقت ترک نکن اگه اون رفت تو پذیرایی تو سر جات بخواب خودش برمیگرده ولی تو هیچ وقت این کار رو نکن این کار برگ برنده است که اگه زیاد ازش استفاده کنی یک برگ بی ارزش دیگه بیشتر نیست .....
    هیچ وقت جلوی همسرت گریه نکن که این نشون دهنده ضعف تو در اموره فکر کن تو میتونی ادمی رو تحمل کنی که همش در حال گریه کردنه زن شاد خیلی جذاب تر از یک زن افسرده و غمگین مثل توئه ....
    بعضی وقتها خوبه ادم خودشو بزنه به بیخیالی ... بزار اینقدر فحش بده خودش خسته میشه از تو چیزی کم نمیشه بلکه مشکلات و سختی زندگی از تو زنی پخته تر و صبور تر میسازه البته بگم این صبوری تو در مقابل همسرت از چشم خدا دور نمیمونه و به تو نعمتهای دیگه ای میده مثل فرزند صالح یا خیلی چیزهای دیگه .... اصلا با همسرت دهن به دهن نشو که باعث شکستن حرمت ها میشه مطمئنا اون ددر خلوت تو از ادب و فرهنگ بالای تو خجالت میکشه گرچه شاید اصلا به روت نمیاره به نظر من برخورد خوب در مقابل یک رفتار بد خیلی جواب میده در صورتی که این کار و احترام متعادل باشه و به منت کشی و ناز کشیدن و بها دادن های افراطی نکشه و عزت نفس تو رو نگه داره سعی کن همیشه یک بانوی صبور و باوقار باشی و تو تنها نیستی تو خدایی داری که در هر لحظه در کنار توئه پس شبها باهاش صحبت کن که نام خدا به قلبها ارامش میده موفق باشی لطفا به تاپیک هات ادامه بده


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.