اگه فکر می کنید دوستش دارین و اون هم هنوز دوستتون داره پس براش ارزش قائلین شین.
براش ارزش قائل شین.
اگه می تونستم این جملتون رو طلا می گرفتم می زدم تو اتاقم.بک گراند گوشی ولپ تاپم و ...
پر از شعوره این حرف به نظر من.پراز پختگی.
ولی حیف از من و داستان من.والا ما که عرضشو نداشتیم واسه طرف ارزش قائل شیم.
جناب خوش خیال اگه یک ذره فقط یک ذره شرایط جلو رفتن داری فقط کافیه این کارو نکنی و مثل من داغون شی.
من جات باشم با سر میرم.ولی جات نیستم و اون یک ذره رو هم نداشتم.
اگه شرایط معمولی هم داری برو جلو.نهایتا مناسبت نیست و همه چی تموم میشه.
اما حتما حسرت میخوری اگه نری جلو.میمونی با این عقده که ایا همونی بود که میخاستم یانه؟
میدونی؟ادما اخر عمرشون ازکارایی که کردن پشیمون نیستند.بلکه بابت کارایی که نکردند حسرت میخورن.
به این کلمات تو پستم دقت کن چون حال الانه منه(داغون،عقده،حسرت)
امیدوارم تو به حال من نیفتی در عین حال تو جلو رفتن هم حواستو جمع کن که از اون زاویه هم اسیب هایی هست اگه کوتاهی کنی.
موفق باشی
سال ها بعد یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی اما،
ارزوی من برای خوشبختی تو ، تو را در خواهد یافت و در بر خواهد گرفت
و احساس خواهی کرد اندکی شادتر واندکی خوشبخت تر
ونخواهی دانست که چرا...
ویرایش توسط man-bedoone-sahar : چهارشنبه 18 تیر 93 در ساعت 02:45
علاقه مندی ها (Bookmarks)