آقای محترم،
همون دوستی سالم و تعریف شده تون هزار تا اشکال توش هست.
این یکی را که دیگه نه شرع بهتون اجازه داده و نه قانون، که بخوای بزنینش تو سر خانمها و بگین خلاف قانون حرف می زنید.
کجای شرع گفته مردها با زنان مطلقه دوست بشن و زنها از مردان مطلقه دور باشن؟
خوبه خانمتون هم با یک مرد مطلقه دوستی سالم و تعریف شده داشته باشه و عاشق ادب و شخصیتش بشه؟
شاید اون ساعتهایی که خانم محترم در حال بردن دل شما هستند، خانمتون دلش گرفته باشه و به کسی برای هم صحبتی نیاز داشته باشه
شما که وقت ندارید و مشغول حظ بردن از ادب و متانت یه خانم دیگه هستید
حداقل به اطلاع خانمتون برسونید که ایشون هم برن یه مرد مطلقه ای چیزی پیدا کنند از ادبش بهره مند بشن
- - - Updated - - -
اتفاقا منم می خواستم پست آقای توجیه را لایک بزنم، سر این جمله مشکل داشتم
پست خوبی بود، اما نفهمیدم این "ایران" از کجا اومد؟!
طوری نوشتن انگار قراره انشاله در برنامه دهم توسعه، به این هدف مهم فرهنگی اجتماعی دست پیدا کنیم.
فعلا هنوز آمادگیش را نداریم

علاقه مندی ها (Bookmarks)